@ Mieke: echt raar. Je temp is hoog en bent toch ongesteld geworden? Vreemd zeg,. Ben benieuwd wat je temp morgen doet. Balen zeg. Dikke knuffel hoor! @ Steenbokje: je kan hier je frustraties lekker uiten hoor en huilen mag ook. Dat lucht echt op soms. Ik heb soms ook zo'n machteloos gevoel. Ik ben een echte control freak. Ik plan alles, maar dit valt gewoon niet te plannen. Soms word je daar echt moedeloos van. Ik wil zo graag. Werkte dat fabeltje maar dat de ooievaar ze kwam brengen
Hoi Meiden, Mag ik ook op de lijst? Ben 17 augustus gestopt met de pil, en nog steeds in eerste ronde aangezien ik nadien nog niet ongi ben geworden. Zal wel te maken hebben met het ontpillen denk ik! Alleen duurt het zo lang allemaal! Voor iedereen bij wie het ondertussen wel is gelukt, is dat helemal fantastisch natuurlijk!
NET GESTOPT MET DE PIL LIJST Afina80 laatste pil 20 maart 4e ronde - ZWANGER - getest 10 oktober Anita1974 - laatste pil 15 juni - 3e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER getest mei Askim - laatste pil 9 juli- 2e ronde - ZWANGER - getest 15 sept. barbeestenboel - laatste pil april - 5e ronde bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde - ZWANGER BD81 - laatste pil maart - 8e ronde BlaBlaBla - laatste pil - mei/juni - 2e ronde Bloem82 - laatste pil 24 augustus - 1e ronde Blondsteenbokje - laatste pil 31 mei - 6e ronde cilla - laatste pil 29 juli - 1e ronde Cynthia1978 - laatste pil - 21 september dani86 - laatste pil aug 06 - 16e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde - ZWANGER getest 21 juni dessje23 - laatste pil 17 mei - 2e ronde- ZWANGER- getest 24 juli dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde - ZWANGER getest juli donna1981 - laatse pil 1 augustus - 2e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Eimat - laatste pil 13 juli - 5e ronde Enomis- laatste pil 5 juli - 5e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 4e ronde (na MK) - ZWANGER getest 7 aug. Femkes - laatste pil januari - 1e ronde Fientje2007- laatste pil 11 mei - 3e ronde - ZWANGER - getest 21 juli Fiona23 - laatste ring 1 augustus - 2e ronde Firtsbaby - laatste pil 11 juni - 3e ronde - ZWANGER - getest 21 oktober fleerpje - laatste pil juni - 2e ronde - ZWANGER - getest 19 aug. H25 - laatste pil 1 juni - 1e ronde - ZWANGER - getest 12 aug. Freesia - laatste pil 4 juli - 3e ronde - ZWANGER - getest 29 oktober Frostieke - laatste pil 19 juni - 2e ronde - ZWANGER - getest 31 aug. Gina82 - laatste pil 31 juli - 1e ronde - ZWANGER - getest 31 aug Hellepelle - laatste pil 20 juni - 3e ronde - ZWANGER - getest 7 sept. Ice - laatste pil 26 mei - 2e ronde - ZWANGER - getest 26 aug. Isra- laatste pil 17 juni - 1e ronde - ZWANGER - getest 21 juli Jacky12 - laatste pil 23 juli - 1st ronde Jannegie laatste pil 2 februari 3e ronde Jeldou laatste pil mei 3e ronde Jes1 - laatste pil 12 juni - 2e ronde - helaas een MK Jesjuh laatste pil 30 maart 5e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari onduidelijke cyclus Jooltje - laatste pil 13 september - 1e ronde Judy01 - laatste pil eind mei - 3e ronde Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 5e ronde Katje81 - laatste pil 12 juli - 2e ronde - ZWANGER - getest 30 september Kellox - laatste pil 20 april - 2e ronde na MK - ZWANGER getest 1 aug. Kolibri - laatste pil 11 juli- 2e ronde krientje - laatste pil 11 augustus - 3e ronde Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER - getest mei? Kwebbels - laatste pil mei - 6e ronde - ZWANGER - getest 29 oktober ladym - laatste pil 20 september - 1e ronde lalalindsay - laatste pil mei/juni - 5e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 2e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - 3e ronde Lienke - laatste pil april 1e ronde - ZWANGER - getest mei? Linnepinn - laatste pil 17 augustus - 1e ronde Leonie20 - laatste pil maart - 5e ronde - ZWANGER - getest 20 aug. Lielie - laatste pil 21 september - 1e ronde lopje - laaste pil mei - 3e ronde ZWANGER - getest 21 aug. maantjecolet - laatste pil 23 juli - 2 ronde Mamsie laatste pil april 2e ronde- ZWANGER Manon81- laatste pil 6 juli -2e ronde - ZWANGER - getest 15 sept. Manon F laatste pil 20 maart 2e ronde Helaas afbreking vanwege afwijkingen op 27-06-'07 Maranka laatste pil 29 maart 4e ronde - ZWANGER- getest 19 juli Marie - laatste pil 14 juni - 2e ronde Mariefrance - laatste pil 11 mei - 3e ronde Marleentje26 - laatste pil 11 aug. - 3e ronde Marlieke - laatste pil 28 oktober - 1e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 6e ronde Meryem85 - laatste pil 27 mei - 3e ronde Mieke8- laatste prikpil okt'06 - 3e ronde Minnie1979 - laatste nuvaring 12 juli - 3e ronde ZWANGER - getest 7 oktober Mik25 - laatste pil 9 aug. - 3e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 7e ronde mirella25 - laatste pil 3 oktober - 1e ronde MissyZuilen - laatste pil 9 juli - 4e ronde Monique1983 - laatste pil 3 september - 2e ronde Monique77 - laatste pil 18 juni - 5e ronde mupKUH - laatste pil 31 augustus - 3e ronde Natasja22 - laatste pil 14 augustus - 2e ronde Nikkie80 - laatste pil 8 juni - 3e ronde nikkijane - laatste pil 11 augustus - 1e ronde Nina1983- laatste spiraaltje mei- 5e ronde Noa25 - laatste pil juni - 3e ronde oOMissCOo - laatste pil 21 mei - 1e ronde - ZWANGER- getest 10 augustus Onsukkie - laatste pil juni - 2e ronde- ZWANGER- getest 22 september petrapr - laatste pil 24 september - 1e ronde Pluisje79 - laatste pil 24 mei - 2e ronde Poeki - laatste pil juli - 4e ronde Prinsessebes - laatste pil 17 mei - 1e ronde - ZWANGER Racebabe laatste pil 30 maart 9e ronde Rebbel laatste pil april (2e ronde helaas een MK) 2e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER - getest 16 mei Sab85 - laatste pil 9 mei - 3e ronde - ZWANGER - getest 29 juli Sablovesgeof - laatste pil mei - 4e ronde Sarientje - laatste pil 8 augustus - 1e ronde Schiepie - laatste pil 22 juni - 2e ronde Sietske84 - laatste pil 15 augustus Sjarlottuh - laatste pil 1 juni - 6e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde - ZWANGER Smallgirl77 - laatste pil 29 aug. - 2e ronde Spseefje - laatste pil 21 oktober - 1e ronde Steen - spraaltje verwijderd 16 juli - 4e ronde Steffie1980 - laatste pil 1 september - 1e ronde Suggar - laatste pil eind mei - 1e ronde - ZWANGER - getest 27 juli Sunshine09 - laatste pil 5 juli - 1e ronde Surf - laatste pil 15 maart - 2e ronde- ZWANGER - getest 11 september Taby laatste pil 9 maart 1e ronde tipp42hgg - laatste pil 13 juni - 4e ronde Troetelbeer - laatste pil augustus - 1e ronde- ZWANGER- getest 10 september Truus1980 - laatste pil 20 september - 2e ronde Verhip - laatste pil 4 aug. - 3e ronde Vlinder79 - laatste pil 11 juli - 2e ronde vosje2000 - laatste pil begin mei - 2e ronde - ZWANGER wannaBmum - laatste pil 19 augustus - 3e ronde weethetwel - laatste pil februari - 8e ronde wendy1983 - laatste pil 24 september - 2e ronde Wensje - laatste pil 16 mei - 6e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 2e ronde ZWANGER - getest juli Yvett - laatste pil 30 augustus - 2e ronde Zora - laatste pil februari - 3e ronde 44 ZWANGER LET OP DAMES EEN NIEUWE LIJST. LEES JE NOG STEEDS MEE EN/OF WIL JE WEER OP DE LIJST. GEEF HET DAN EVEN DOOR ! Linnepinn, heb je er bij geplaatst!
hoe zou het nu kunnen zitten dan? ik heb dus 17 okt mijn laatste pil gehad en 6 dagen later bruin verlies maar wanneer zou ik vruchtbaar kunnen zijn? hoe moet ik gaan tellen?
Lieve meiden, Even snel tussendoor: heel veel sterkte voor wie het nodig heeft! En voor wie wil een lekkere hcg douche! ****************************************************** ****************************************************** ****************************************************** ****************************************************** ****************************************************** ****************************************************** ****************************************************** Ps, ik geloof het nog steeds niet hoor
Nou Freesia hoop dat ik genoeg heb opgevangen Heb net even sexy outfitje aangedaan en toen was manlief meteen in the mood Mijn ei zit er wel aan te komen want heb echt buikpijn. Hopen dat de zaadjes deze maand de weg weten te vinden. Mieke laat morgen even weten wat je temp was, ben wel erg nieuwsgierig!
Balen Mieke! Ik duim voor je voor de volgende ronde. Zelf ga ik vanaf overmorgen een paar dagen weg dan hebben we ook alle tijd om te klussen
Ja dat is altijd wel fijn zo een paar dagen weg, is toch relaxter. Veel plezier hoor en geniet er lekker van. x
Hahaha ja werkt wel, kan er nu eenmaal ook niets aan doen dat mannen daarvan in the mood raken hihi. Ach ja zo blijft het spannend toch?! Beter zo dan dat het een verplicht nummertje wordt.
hey lieve meiden, moet weer even mijn verhaal kwijt hoor. is wat met mij vanmiddag vroeg mijn collegaatje of ze evn met mij apart kon zitten dus dat hebben wij gedaan en toen vertelde ze mij dat ze via via had gehoord wat ik hier over haar op eht forum had gezged. dan doel ik op het feit dat ik hier had gezegd dat als je kinderen hebt je schijnbaar meer mag. en ook dat ik had gezegd wat ik had gezegd betreffende het feit dat zij aankomende maandag vrij wilde terwijl ik naar de beurs moest. ik weet dat je dit misschien mee kan lezen maar ik wil even met goede bedoelingen mijn verhaal doen. afijn. ze weet dus dat ik op het forum zit en ik heb haar dus verteld hoe en wat er speelt. ik heb haar op gezegd dat dit helemaal niet tegen haar bedoeld is en dat ike cht vind dat zij een leuek collega is en dat wij goed samen kunnen werken. ze liet namelijk ook merken te twijfelen aan of ik wel meen wat ik zeg als ik nu iets zeg. en dat vind ik nu ik er weer over na denk echt erg want zo bedoel ik het echt niet. dat heb ik haar hopelijk ook duidelijk gemaakt dat het echt niet aan haar ligt maar dat ik gefusteerd ben en wat dan ook... van de ene kant, en dat heb ik haar ook gezegd ben ik blij dat ze dit nu weet van de andere kant is niets meer wat ik hier schrijf dus veilig en dat geeft mij toch een raar gevoel. van de ene kant vind ik het niet erg en mag iedereen het weten wat mijn harte wens is. van de andere kant heb ik het idee dat ik zo uit moet kijken terwijl ik juist zo blij was dat ik hier echt kon spuien... ik heb echt zitten janken tijdens dat gesprek. daarna ben ik naar de fysio geweest en natuurlijk had ik dit ook nog in mijn achterhoofd. hij kent mij heel goed en al heel lang en had meteen door dat er iets was. ik ehb niet gezegd wat er speelde maar wel dat ik gestresst was en het idee had dat mijn lichaam niet deed wat ik wilde terwijl ik het zo graag wilde doen. mijn rug doet zeer en mijn nek en tot overmaat van ramp heb ik ook nog eens een hele slechte linker arm op het moment door een beknelde zenuw waardoor de kracht heel erg laag is in die arm ik heb ook gezegd dat ik nergens tijd voor heb etc en hij heeft mij echt op het hart gedrukt dat ik of nu rustig aan MOET gaan doen of hij zorgt er persoonlijk voor dat ik een tijdje helemaal neit werk. ik heb namelijk eind vorig jaar een depressie gehad en hij en meerdere mensen zijn bang dat ik nu terug ga vallen. wederom heb ik ook hier zitten huilen. ik weet gewoon niet hoe ik dit allemaal aan moet pakken he...ik wil iedereen te vriend houden en ik realiseer mij nu ook wel dat ik dit op de verkeerde manier wiltdoen en zo mensen juist een verkeerd beeld geef... ik heb ech zitten huilen ook op weg naar huis en ik weet zelf ook heel goed dat ik zo niet door kan gaan! toen ik thuis kwam kreeg ik als klap op de vuurpijl ook nog eens te horen van mannetje dat hij niet wist waar ik was en waarom ik niet even had gebeld. zijn tel is klote dus heeft hij de mijne en ik die van hem maar goed dat ding werkt dus voor geen hout! dus dat heb ik ook gezegd. en toen kwam de vraag of ik nog wel van hem heild want ik was zo gestresst de laatste tijd. janken natuurlijk en gelukkig alles eruit kunnen gooien... ik heb mij nu voorgenomen niet meer met baby's bezig te zijn meer dan dit forum. ik ga morgen op mijn werk aankaarten dat ik het zo niet langer volhou en dat het voor mij zeker wel anders MOET. ik ga tijd inplannen voor mezelf en dus sporten of zo iets waardoor de klachten ook af zullen nemen. het is nu weer even mijn tijd! wederom een beetje lang verhaal maar omdat ik hier elke dag spui vind ik wel dat jullie dit moeten weten. bovendien kan het mij gewoon niet schelen wie dit leest....dit ben ik !
Hey meiden! Wat hebben jullie weer veel gekletst! Ik was vanmorgen al om half 7 onderweg voor mn werk en ben net thuis. @freesia: Gefeliciteerd! Gaaf! @ Mieke: Echt heel jammer voor je meid! Dat had ik dus niet verwacht. Je temp zo mooi en dan dit ! Dikke knuffel! @ Blondsteenbokje en Rebbel: Hoop dat jullie vanavond weer een beetje uit jullie dip zijn.... Voor jullie ook een knuffel! @ BD81 en Sjarlottuh: Veel klusplezier! Mijn temp was vanmorgen weer iets omlaag. Maar ik was ook véél vroeger uit bed. Wat ik vandaag wel had was ontzettend veel klodderige afscheiding. Wie had dat nog meer? Ik heb er laatst wat van gelezen? Ik had het de hele dag vandaag! Vrijdag heb ik trouwens weer controle bij de gyn. Ik moet haar maar gewoon zeggen hoe de vlag erbij staat, zegt mn vriend. Ze doen trouwens altijd een zwangerschapstest....
Ach meisje toch. Spui maar lekker hier hoor. Hoe is je collega er dan achter gekomen dat je op dit forum zat? Hier mag je lekker zeuren en je ei kwijt (letterlijk en figuurlijk ). Er zijn van die dagen dat echt alles mis gaat. Hopelijk heb je er met je vriend even over kunnen praten en voel je je nu wat minder slecht. Zorg inderdaad dat je wat tijd voor je zelf gaat nemen zodat je aan je rust en ontspanning toekomt. Doe wat je leuk vind; sporten, sauna, avondje op de bank hangen, maakt niet uit wat als je maar rust krijgt (zowel lichamelijk als geestelijk). Het is ook erg moeilijk om niet met het kinderen krijgen bezig te zijn. Nu mijn ei er weer aan komt krijg ik ook geen rust. Steeds maar weer "zenuwachtig" of het nu wel goed zal gaan, etc..... Gek word je er van! Nou meis heel veel sterkte en we zijn er voor je hoor!. Dikke knuffel van me!
Lief Steenbokje, ten eerste, je hoeft en moet niet altijd rekening te houden met anderen of wat anderen van iets vinden. Als jij vindt dat je iets zo moet doen of juist anders hoef je niet altijd verantwoording af te leggen. Juist doen wat jij denkt wat goed is, zonder te veel aan een ander te denken. Als je met alles rekening moet houden wat een ander ervan vindt, dan raak je juist in die depressie omdat je je zo moet uitsloven voor een ander (misschien niet helemaal de juiste woorden, maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel). Neem idd afstand en tijd voor jezelf, zoooo belangrijk. Misschien moet je op je werk even aangeven dat je tijd voorjezelf nodig hebt. Dat je op de manier waarop je nu bezig bent niet goed kunt presteren en dit uit zich natuurlijk in de klachten die je hebt, je rug, nek en je arm. Ook dit moet met tijd weer helen. Dat je liefje je nu in deze even wantrouwd is heel naar en niet helemaal eerlijk van zijn kant. Gelukkig hebben jullie erover kunnen praten. Hoop dat het duidelijk voor hem is en dat hij je hierin kunt steunen. En ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen steunen met mijn verhaal. Dikke knuf x
[quote="J Wat ik vandaag wel had was ontzettend veel klodderige afscheiding. Wie had dat nog meer? Ik heb er laatst wat van gelezen? Ik had het de hele dag vandaag![/quote] Jannegie, dat was ikke, ook 1 dag!
Oh Blondsteenbokje we waren tegelijk aan het typen. Jeetje wat een verhaal. Ja, zo zie je maar, we zijn toch niet helemaal anoniem hier. Wel heel moedig van je collega om daarvoor een gesprek met je aan te gaan. Ze had ook niks kunnen zeggen. Heb je inmiddels al een goed gesprek gehad met je vriend? En inderdaad, denk aan jezelf. Praat met je meerdere als je het werk niet aan kan! Je kindje heeft ook niks aan een depri mama! Ga lekker de buitenlucht in en iets voor jezelf doen. En als dit forum juist teveel is voor je, dan moet je jezelf misschien gaan dwingen om maar één keer per dag te kijken. Het is wel zo, als je niet zo vaak erover leest, denk je er minder aan. Maar aan de andere kant zijn wij natuurlijk een héééle grote steun! Hele grote knuffel nog maar eens van mij!