Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Jannegie, dat was ikke, ook 1 dag![/quote]

Oh ja, hihi dat klinkt dus niet goed! ik dacht dat er toen iemand gereageerd had die dat ook had en zwanger was daarna....

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Niet getreurd Jannegie, Freesia had het ook en die is toch echt zwanger.

Steenbokje, misschien een idee om een nieuw profiel aan te maken en daarmee verder te gaan, misschien kun je het dan wat meer voor jezelf houden.

Knuf x

3. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

nou dat is niet zo moeilijk want in mijn vrije minuten maak ik er geen geheim van dat ik dan even mijn berichtjes na kijk van het forum. ja, ik kan ze wel snel weg klikken maar dat ik pas schijnheilig vind ik en bovendien staat het dan nog in de taakbalk te lezen :rolleyes:

maar goed dat doete r ook eigenlijk niet toe. mijn fysio zei ook heel duidelijk: je kan het fysiek niet aan...zucht...

4. mamastarlight

thanks lieverd, ik begrijp heel goed wat je schrijft en je verwoord het ook precies goed!

we hebben het uitgepraat hoor en hij is er voor mij. wat ik ook niet anders had verwacht. hij was ook blij dat ik zelf met deze middelen en manieren kwam

5. mamastarlight

thanks lieverd, ook jij heb helemaal gelijk en dat van die depressieve moeder heb ik zelf ook al bedacht ( ik ben nog niet zo gek hahaha). ik ga voor mezelf en mijn gezinnetje en dat komt op de eerste plaats.

ik vind het ook heel super van mijn collegaatje en dat heb ik haar ook inderdaad\gezegd

6. mamastarlight

en mieke: nee ik laat het zo. ik maak er geen geheim meer van. ik laat mijn profiel wel gewoon zo als die is...en verder zien we wel.

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Enne, nog eens iets anders.
    Je had het een tijd geleden over je werk en 3 dagen werken.
    Waarom doe je dat niet al, heb je tijd voor jezelf om op te laden, te ontspannen en jouw ding te doen en is het geregeld voor de toekomst.
    Kan natuurlijk niet in jullie portemonee kijken, maar misschien een idee?

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @mieke: dikke knuffel meid! ik ken het, mijn temp was ook wat gezakt, maar daarna weer omhoog, maar ik werd ook die dag ongesteld!

@blondsteenbokje: ook voor jou een dikke knuffel meid!

de rest heb ik niet bijgelezen, ik probeer even echt wat afstand te nemen!
    ik merk dat ik dat echt even nodig heb!

liefs rebbel

9. mamastarlight

je bent zo'n schat he :D

nee dat is dus ook een punt dat kan nu nog niet gezien het feit dat wij maar met zijn tweetjes zitten. en de portemonee is niet echt een probleem indien het noodzakelijk is zeg maar of straks met het kindje natuurlijk....ik denk ook niet dat ik dit nu zal willen. kan wel een optie zijn voor tijdelijk eventueel. zal er wel eens over nadenken

10. monique77

monique77 Actief lid

17 jul 2007
    305
    0
    0
    Ojee.Ik geloof dat het ook overal hetzelfde is op het werk.Je kan nooit iedereen tevreden stellen.

11. mamastarlight

ik herken dat gevoel lieverd. sterkte!

12. monique77

monique77 Actief lid

17 jul 2007
    305
    0
    0
    Ik zie trouwens alweer net op mijn banner dat ik over 10 dagen al weer kan testen mochten de :evil: :evil: weg blijven.
    Het lijkt wel of ik nooit meer zwanger ga worden.Het duurt gewoon zo lang voor mijn idee.Maar toch blijft het weer spannend.

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lekker doen Rebbel, zien we je later weer hoor meid.

Kus X

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Je kunt het natuurlijk ook verdelen over 2 weken, om de week of 3,5 dag per week.

Tis maar een idee joh.

15. shania2004

shania2004 Actief lid

25 okt 2007
    216
    0
    0
    hoe lang duurd ontpillen ongeveer?

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Verschilt. Het zou een jaar kunnen duren.

17. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Blondsteenbokje, dikke knuffel meid!

@Shania, men zegt dat je voor elk jaar dat je de pil hebt geslikt, gemiddeld 1 maand moet ontpillen. Dus bij b.v. 6 jaar de pil geslikt, 6 maanden ontpillen. Dit is gemiddeld genomen he?

18. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Kan iemand mij uitnodigen op hyves voor de juiste hyves?
    Mijn hyves is: http://malle-lieke.hyves.nl/profiel/

Er zit een heel strenge beveiliging op deze laptop dus ik kan geen link aanklikken. Dan sluit mijn pc zich af. Dus hier geen link zetten, daar heb ik namelijk niets aan!

19. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ontpillen kan een maand duren maar ook een jaar. Verschilt heel erg. Ik denk dat het bij mij een maand of 4 geduurd heeft. Eerste maand had ik er best last van. Dacht echt dat ik zwanger was. Voelde me zo anders en heel veel last van mijn borsten.

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland

Deel Deze Pagina