goedemorgen meiden, daar ben ik weer even. in een rustige bui hahaha. nieuwe dag nieuw begin en vooral zo door gaan (rustig dan eh wel te verstaan) hahaha. hier alles goed dus. straks weer even naar de drukkerij, was vergeten de foto's aan te leveren en dan wil ik mijn collega's nog even spreken met de mededeling dat ik het rustig aan moet gaan doen. komt allemaal goed dus. is wel te merken dat sommige mensen mij gewoon uit de weg gaan een beetje. mij een beetje met rust laten. Prima!
Fijn te horen Steenbokje, fris weer op en rustig aan doen! Rebbel en BD, mijn temp was vanmorgen normaal 36.9 dat is het meestal zo op de 2e dag cyclus. Blijf het raar vinden, maar goed!
Jeetje wat ziekelijk zeg...dat verhaal van Lieselotje...niet te geloven hoor! Steenbokje, een dikke knuffel meid! Denk goed aan jezelf! Ik heb een vraagje: gisteren had ik na het klussen een veeg helderrood bloedverlies, ik had ook vreselijke buikpijn onderin mijn buik. Nu heb ik nog een beetje een vaag gevoel, maar er is verder geen ongi ofzo. Het was gisteren dag 26....wat kan dat zijn? Toch een ongi die er aan zit te komen?
steen: wat bedoel je met ziekelijk? ik heb de rest niet gelezen dus ben nieuwsgierig. en tahnks voor de knuffel
@ Blondsteenbokje http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 01#1660201 Inderdaad steen ziekelijk kan er met me hoofd niet bij.Dat iemand dit verhaal heeft verzonnen echt heel respectloos. Maar ja meiden ik heb al een tijdje niks meer gepost zit wel elke dag mee te lezen ..Maar er gebeurt niet zo heel veel interresants in mijn leventje Ik zit op het wachtbankje en ben benieuwd wat mijn cyclus zal zijn of dat er helemaal niks komt (dat zou uiteraard te mooi voor woorden zijn) Ben benieuwddddd
ik vind dit ehct niet te geloven dat verhaal van lieselotje! en zij zelf heeft ook nog niks daarvan geplaatst........bah ik heb er geen woordewn voor! en blondsteenbokje hier kun je altijd je verhaal kwijt en als je bang bent dat iemand mee leest van je collegas kun je me een pb sturen of toevoegen op msn kan ook helpen
denk dat ik vandaag ongesteld ga worden, loop krom van de buikpijn, is dan de eerste keer ongesteld na stoppen met de pil 5 weken geleden... had anders maandag ongesteld moeten worden als ik de pil geslikt had zeg maar, dus ben 2 dagen later nu... maar goed laat maar komen..
Wow, moest helemaal zoeken naar dit topic, waar is iedereen? : Even een dikke knuffel voor jullie allemaal, dat kunnen jullie denk ik wel gebruiken. Hier een beetje gerommel in mijn buik en wat puistjes gekregen, dus denk (HOOP) dat ongi nadert....
Zora, hoop het ook voor je, hoe lang heeft het dit keer dan geduurt. Oh zie het al onder je banner, suf
ik hoop het voor je meid. nou ik heb nu echt bevestiging dat het deze maand dus fout is gegaan. ik had de huisarts al gebeld vorige week omdat ik het zo raar vond. gezien mijn verhaal zei hij toen al dat het dus fout was gegaan. nu gisteren weer buikpijn gehad en dus vandaag bij de huisarts geweest en inderdaad: is fout gegaan deze maand. ben gewoon blij met die bevestiging weet je want nu weet ik dat ik niet gek ben geworden. ik heb afgesporken gewoon door te gaan. was nog te vroeg om er echt iets van te denken verder.
Helaas was vorige maand ook mijn temepratuur heel hoog terwijl ik ongi werd namelijk 37,4 Balen he meiden! Liefs Wendy
@blondsteenbokje: ik wil je eventjes een hele dikke digiknuffel sturen! Luister vooral heel goed naar jezelf en neem de tijd! Heel veel sterkte ermee...
zo dames ik benteurg van het fitnessen heeft me goed gedaan nu even hier alles bijlezen en dan ga ik tv kijken leren en koken en onderttyussen blijf ik hie rook lezen