Ja ongi is altijd klote he.... Met mij gaat het wel goed zijn druk aan hett klussen haha denk namelijk dat ik weer een cyclus heb van 25 dagen ipv 28 want door krampjes in mijn buik denk ik mijn ei te voelen. das dus eerder dan mijn 28 dagen banner..... Verder heb ik net het hele huis schoongemaakt en lekker in bad geweest. Ben nu eten aan het maken en vanavond krijgen we visite! Kusss
Zo vandaag echt buikpijn gehad..... Leek wel of in ongi moest worden bah! Moet vanavond weer weg dus geen tij dom uitgebreid met jullie te kletsen. Goh Mieke, dus toch weer een normale temp op je 2e dag. Vreemd zeg! Maar ja vrouwen zijn ook vreemd zou mijn vriend zeggen
balen Mieke! Succes meid! Ik heb al de hele dag steken linksonder in mijn buik/liezen...snap er niets van...maar ja ik wacht maar rustig af...als er iemand nog een idee heeft wat het gisteren geweest kan zijn.....
thanks voor jullie lieve woordjes. het gekke is dat ik er eigenlijk al over heen ben. ik wist het tenslotte niet he dus ik ben verdomd nuchter en zelfs al druk bezig met de nieuwe ronde heb vandaga een mailtje verspreid op de afdeling over mijn arm en dat ik dus rustig aan moet doen en meer hulp nodig hebt. de meeste reageerde er gelijk op en allemaal heel lief! ik ben vandaag gek genoeg ook gewoon vrolijk en blij...soms snap ik mezelf niet helemaal. hier alles goed meiden?
Hallo dames, Gisteren was ik vroeg weg van het forum ivm dansles en vandaag was ik de hele dag met mijn man op een beurs voor zijn werk. Het was even een hoop bijlezen! @blondsteenbokje: Wat een rotsituatie op je werk lieverd. Maar ik denk dat het een goede beslissing is om tijd voor jezelf te gaan reserveren! Sterkte meid! knuffel En verder: Wat een rotverhaal over lieselotje! Hoe ziek kun je zijn om mensen zo te laten schrikken en zo'n lage actie uit te halen! Het is toch niet te geloven. Gewoon gekraakte mail! :x :x :x :x Met mij is verder niks boeiends gebeurd. Nog niet ongi... Ik heb me er maar bij neergelegd dat mijn lichaam gewoon even vreselijk idioot aan het doen is.
Tipp, goed dat je dat doet. Doordat je er misschien zo mee bezig bent kan het ook langer uit blijven misschien. Geef je er maar aan over hoor, beter. Zal je zien komt het zo En doe maar gewoon geen test meer.
nee dat testen heb ik van mijn lijstje geschrapt. Het is niet goed als ik er zo vreselijk mee bezig ben. Alleen het forum en de hyves nog en verder is het afgelopen! Als het komt dan komt het, anders niet. Maar op de manier zoals ik nu bezig ben komt het zeker niet.
Ik ook, ga daarom ook nu laptopje afsluiten en wat anders doen. Heb al de hele dag achter dat scherm gezeten. Slaap lekker voor straks en tot morgen. x
ik ga nog even wat muziek op mijn ipod zetten en dan ook lekker mijn bedje in. Slaap lekker iedereen!
hoi hoe is het hier? is iedereen er weer vandoor kom ik weer keertje kletsen en dan krijg je dit. haha heb eigenlijk weinig te melden! ga er ook maar eens vandoor dan! tot morgen. gr mayo
Hoi Meiden, ik kom ook even weer om het hoekje gluren. Blondsteenbokje, even een extra knuff voor jou! Ik heb een hele druke week, dus echt meelezen lukt niet. Was gisteren jarig en heb een hele leuke dag gehad. Morgenvroeg een echo! Mag ik eindelijk onze kleine weer zien! Joepie! Veel succes verder meiden en ik kom gauw weer een keertje langs en dan langer. Mieke, helaas pindakaas dus afgelopen ronde. jammer meid. Maar December wordt vast jou maand! Liefs Maranka
Marjanka, nog van harte gefeliciteerd meid! Heb je een leuke dag gehad? Veel plezier met de echo! Ik moet vandaag werken, dus vandaar mijn vroege berichtje... Heb ongikrampen....dus die zullen er wel aan zitten te komen... tot vanavond