he wat vervelend allemaal zeg! nogmaals een hele dikke knuffel en succes in de volgende ronde! liefs rebbel
Hey meiden! Ik heb er weer een dagje werken op zitten, nu heb ik lekker weekend! Manlief is vanavond werken, en ik ga zo even poetsen, morgen komen ze foto's maken van ons huis. Want dat gaat de verkoop in, we gaan namelijk op zoek naar een ander huis, allemaal erg spannend. Verder heb ik hartstikke veel ongikrampen, maar zet het allemaal nog niet door...dus we wachten nog maar af...maar ik verwacht er niet veel goeds meer van! Tip, balen meid! Succes in de volgende ronde! Groetjes
hoi ik kom weer ff zeuren. Ik begin vandaag weer van alles te voelen. voel me zo langzamerhand elke maand hetzelfde. Heb nu ontzettende vermoeide en zere benen, dit had ik de eerste ronde ook. En heb ook een ontzettende vieze smaak in m´n mond. M´n zere borsten zijn ook weer van de partij. altijd leuk haha Maargoed, fijne avond allemaal, wij gaan zo ff naar schoonoudertjes gr mayo
He Mayo, tja zo blijven we van die kwaaltjes houden en die houden ons ook nog eens allemaal voor de gek. Wisten we maar welk kwaaltje echt was dan hoefden we ook niet zo in spanning te zitten iedere maand.
Weer van die rare buikpijntje. Zal mijn ei toch eigenlijk al gehad meoten hebben. Dan zo nog maar eens ff klussen dan Oh babyboom is bezig. Tot straks....
effe bannercheck voel me eigen niet echt top de laatse dagen heeft iemand van jullie ook last van steeds boeren moeten laten na dat je iets gegeten hebt, verder heb ik borrelende buik, grotere borsten en moeheid
Zo mijn man heeft me net even mee uit eten genomen. Wel heel lief... @blondsteenbokje: knuffel meisje... @steen: dank je. Maar ik ben er gelukkig niet heel verdrietig van. Ik wist eigenlijk toch steeds wel dat ik niet zwanger was, ik wilde dus juist dat mijn ongi begon. Ik kna nu lekker fris opnieuw beginnen! dames, ik ga lekker slapen. Tot morgen!
Lekker Tip, een avondje samen uit! En net wat je zegt, het is dan ook wel weer fijn om je "gewone" ongi te hebben! Succes! Net ook babyboom gekeken, dat heeft me weer een paar tranen gekost.....
Het was inderdaad een zielige aflevering. Hartjes die niet klopten, vrouwen die niet zwanger raakten. Zo zielig! Leef echt met ze mee. Moest echt weer even slikken hoor Ik zit weer op de wachtbank. Denk dat het deze maand niet raak is, maar we zullen zien. Hopelijk brengen de pendels geluk voor januari.
goedemorgen lieverds, om jullie eerst even antwoord te geven: dat weten ze ook niet met 100% zekerheid, het si een sterk vermoeden. ik was tenslotte "al te laat". door de krampen die ik na mijn ongi nog had, en mijn redelijke regelmatigheid ( stom woord) gaan ze daar wel vanuit. ik beleef het niet meer zo. ik heb er even meegezeten maar dat was eigenlijk vorige week maandag al toen ik zo zeker wist van mezelf dat het raak was en ik toch ongi werd. verder niet want tja...ik wist het niet. maar goed verder is alles goed heir bijna weekend! moet vandaag de laatste dingetjes voor de beurs klaar zetten. maandag opbouwen dus... En druk aan dce klus ook al houden we de dagen niet precies meer bij. bevalt mij even prima eigenlijk. het is meer mannetje die daar mee bezig is dan ik. hoe is het hier verder?
Hier ook een goeiemorgen! Oh wat heb ik heerlijk geslapen, maarliefst 9 uurtjes. Steenbokje, ik heb voor sept. het vermoeden gehad dat het bij mij wel raak was. Had echt van die gerichte symptomen als middelijk, moe, krampjes etc. Maar ja toch ook weer die ongi die doorgezet heeft, dus het vruchtje heeft zich niet goed genoeg kunnen innestellen denk ik. Zo vandaag een lekker rustig dagje. Boodschappen doen, wat huishouden en vanavond gaan we naar een voorstelling van "De Arabier van Amsterdam."
@Alle stemmers: bedankt! @Blondsteenbokje, een knuffel heb ik al gegeven, maar ik zal voor je duimen, tot mijn duimen eraf vallen , dat december jouw (en onze) maand word! Dat zou wat zijn he? Kunnen we met z'n allen verhuizen naar het topic 'bevallingslijst-forum'.
Heey Lieve meiden, Hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het redelijk. Wat een geklets hier zeg! Ik heb niet alles terug gelezen want dat was een werk haha! Ik zag ieder geval dat er weer een aantal roze meiden bij zijn! Gefeliciteerd! Ik ben weer thuis! PFF ik haat 4dagen ziekenhuis! Lag met allemaal oude mensen op een kamer, de ene sneurkt de ander spooktwandeld, en IK ik probeer te slapen wat niet lukt! De operatie is ieder geval geslaagd! Waarschijnlijk hoef ik niet nog een keer geopereerd te worden maar dat ligt eraan of ik me arm weer optimaal kan gebruiken als het over 8 weken! uit het gips is. Ik krijg volgende week op mijn arm roze gips. Mijn been zit al in het roze gips! In to roze 8) Gelukkig heb ik niet zo heel veel pijn meer aan mijn ribben. Ik kan al redelijk normaal zitten alleen niet zo hele lange tijd. Maar dat komt gelukkig ook weer goed. Ik krijg een soort corset aangemeten om alles goed vast te houden! Tenminste niet als ik nu zwanger zou zijn Ik heb het weekend erge buikpijn gehad. Ik denk dat ik toen mijn ei heb gehad. maar ja weet het allemaal niet meer. Zijn er niet zo heel erg meebezig want ja het gaat allemaal niet zo soepel Maar ja wie zien het wel. Nog geen teken van de dus dat zit dan wel weer goed he Nou meiden, ik kom weer geregeld langs wippen om weer gezellig mee te kletsen. Alleen typen gaat nog niet zo snel maar dat komt wel goed. Veel Liefs Yvette