YVETTTTTT wat fijn dat je weer lekker thuis bent en dat je je beter voelt. Bah ziekenhuizen, maar gelukkig ben je weer thuis. Lijkt me ook niet echt leuk hoor met allerlei andere mensen op een zaal. Doe lekker rustig aan, hihi gaat ook niet anders En gezellig dat je er weer bent. LIEFS
HA Yvet, fijn dat je weer thuis bent. NU maar hopen dat al dat roze gips geluk gaat brengen! Ik ben echt vreselijk ongi. Lijkt net of mijn lichaam die 2 slappe dagen vorige maand aan het inhalen is. En ik voel me ook wat grieperig na mijn griepprik dinsdag, dus ik hou het vandaag lekker rustig... Ik heb nu al zin in morgen. Lekker een dagje met mijn moeder weg!
goedemorgen dames wij zijn ook weer aan de klus! (aan de smep )in de hoop dat het goed mag uitpakken vandaag ehb ik het druk hier ziet het uit alsof ma flodder is geweest en eeen bom heeft achter gelaten mijn oma is vandaag jarig daar ga ik vanmiddag op bezoek moet naar de markt voor fruit en naar de winkel en moet ook nog leren voor de toets dinsdag en koken wat gaan jullie doen?
Yvet fijn dat je weer lekker thuis bent. Snurkende mensen in een ziekenhuis.... ik weet er alles van. Nou als dat met het roze van jou nu niet meer goedkomt dan weet ik het ook niet meer Zo mijn temp is vanochtend omhoog geschoten (album). Ei is dus al geweest. We zitten weer op de wachtbank en moeten dus 2 weken geduld hebben. Vorige 2 cyclessen was mijn LF 11. Ben benieuwd wat het nu is.
Mooi kaartje BD, denk dat ie gister was. Dani, veel succes met je drukke dag vandaag! Tipp, dit keer is mijn ongi juist heel weinig, ook vreemd.
Ja inderdaad. Deze kwaaltjes daar kun je niks mee. het is en blijft afwachten. Is het al volgende week? gr mayo
Goedemorgen! Hey Yvett, fijn dat je weer thuis bent! Veel succes nog! BD, succes op het wachtbankje! Dani, klus ze! Mieke, geniet van je rustige dagje! Hier nog steeds geen ongi...snap er niet zo veel van. Gisteren had ik enorme ongikrampen, maar alleen maar een heel klein beetje bruine afscheiding gehad, en nu weer niets....dus we wachten het nog maar af
Hey meiden! Ik heb lekker even veel bijgelezen van jullie. Veel meiden ongie geworden. jammer joh! Wij zijn eergisteren naar nederland gereden. We hebben namelijk een houten stacaravan opgehaald van een camping in Markelo. Dit wordt onze noodwoning. Gisteren dus een heftige dag gehad, want het is maar de vraag of alles lukt. Het transportbedrijf staat dan te wachten enzo.... Maar gisteravond om 10 uur stond hij op zn plek. Nu nog opknappen en inrichten. Vanmorgen had ik weer controle bij de gyn. Ze heeft weer inwendig onderzoek gedaan. Er waren nog geen tekenen van aankomende ongie. Zwangerschap hebben ze ook niet vastgesteld, maar ja, daar is het ook nog vroeg voor. Zit nu op 10 dpo geloof ik. Eind november heb ik een nieuwe afspraak, dus ik blijf onder controle. Ze was nu helemaal niet streng en heeft me zelfs kaartjes voor een temperatuur grafiek meegegeven. Maar zegt ze: eigenlijk ben ik pas sinds augustus bezig, want daarvoor werd ik nog niet normaal ongesteld. Ze heeft bij mijn eerste bezoek mijn borsten gevoeld. Nu had ik zelf een heel klein knobbeltje gevoeld. Dat heb ik haar dan ook laten checken en ik word doorverwezen voor verder onderzoek, alleen voor de zekerheid en zonder röntgen. Ik ben daar niet zo ongerust over, maar het is beter het zekere voor het onzekere te nemen. Ik hoop dat als ik echt niet zwanger ben, dat ik dan in ieder geval snel ongie wordt zodat het geen ellenlange cyclus wordt. @ Yvett: Blij dat je weer thuis bent en het goed met je gaat (onder omstandigheden). @ Mayo: Zitten wij ongeveer gelijk met onze NOD? @ Dani: Klus-ze! @ Mieke: lekker dagje! Zal ik ook zo'n dagje nemen vandaag? @ Tipp: Wat een rotongie! @ blondsteenbokje: Meid wat een positieve instelling, super!
Hey jantje! sorry nu ben ik melig hahaha. ben benieuwd naar je noodwoning he. en ik hoop ook voor je dat je snel weer verdewr kan. daar duim ik voor. ja wat moet ik anders? met mee denken van Mieke heb ik even de huisarts gebeld die nu heel nuchter zie: ja...ik had het niet goed gezegd, je was dan 4 weken en 5 dagen... daar kan ik dus helemaal niets mee he! ik ben echt even kwaad geworden maar van de andere kant denk ik laat gaan, nieuywe ronde nieuwe kansen. je moet wel nuchter blijven denk ik.
@jannegie: Nou meid, ik duim voor je! Een ellenlange cuclus is niet fijn. Wat een avonturen daar bij jou zeg! @blondsteenbokje: Wauw wat een positieve, nuchtere instelling! Goed hoor! knuffel
Blondsteenbokje: Goed om te horen dat je weer beetje uit je dipje bent gekropen. Sterkte meid en inderdaad "nieuwe ronde nieuwe kansen".
Jannegie, wat een gedoe met de caravan, dus jullie gaan camperen. Lijkt wel, "ik vertrek" of "het roerom" of zo, hihihi. En dan de gyn, fijn dat ze minder streng was ik denk dat je volgende week wel je ongi kunt verwachten hoor als je nu op 10 DPO zit. Let maar op! en nu ben ik ook wel erg benieuwd naar dat knobbeltje. Steenbokje, knuffel meid, 4 weken en 5 dagen, tja wat moet je er mee. Zie het gewoon als iets moois verder.
Hey mieke, Waar heb jij jouw banner vandaan? Zit alles af te zoeken, maar kan het niet vinden op de site van FF. Wil mn banner graag gelijk laten lopen met FF. Ik heb trouwens nog wel een beetje hoop hoor dat ik zwanger ben.... Het lichaam begint nog maar net HCG te maken op dag 10.... Alles kan nog!
eind van de maand pas weer testen hahaha sorry meilig... en ja meiden, ik moet wel nuchter zijn. ik doe nu lekker rustig aan, denk aan mezelf en ga voor mijn kindje
Jannegie, in de linker balk moet je tab "sharing" even onder de muis nemen en daar zie je dan een uitklapvenstertje met daarin "ticker" staan, dat is hem! De link die je dan later moet kopieeren, heb ik ook even naar moet zoeken, is dan zonder maar tot [img] dus bij bbCode de 2e zonder laatste [url]