Zucht, het wachten op het wachtbankje duurt al lang. Maar het wachten op het knutselbankje ook tot die eisprong zeg. Bah! Nog 1,5 week.
Hoi Meiden! Jeetje wat moest ik veel bijlezen. Blondsteenbokje nog een dikke knuffel en knap van je positieve instelling, is alleen maar beter. @ Yvet: Fijn dat je weer thuis bent. @ Jannegie..succes met inrichten, opknappen enz..hele verandering of niet. :-k @ tipp: Nog even doorbijten.. @ iedereen: We gaan gewoon voor december...en laten dat wachten ons niet beheersen. Moeilijk ik weet het maar dat is wel het beste. Hubbie was gisteren jarig dus visite gehad en vannacht laat op bed. Vanmorgen was ik vrij dus lekker wat langer geslapen en daarna huisje gepoetst. Ben nu aan het werk (ok nu even niet maar straks wel). Vanavond lekker thuis op de bank. Morgen gaan we even kijken of we een laptop kunnen vinden zodat ik thuis weer lekker kan internetten... Ongi is er nog steeds niet. Puistjes zijn weg en gerommel ook...snap echt niets van mijn lijf. ](*,) Het weekend heb ik twee verjaardagen een uitnodiging voor een paardenjacht, moet ik nog een gedeelte van mijn huisje poetsen (bovenverdieping) gaan we voor een laptop shoppen, moet ik mijn bijrijdpaardje rijden...dus lekker druk en hoef ik even niet bij mijn ongi en zwanger worden stil te staan. Alvast een fijn weekend allemaal kom hier straks weer even spieken.
hoi dames, kom weer even kijken hier.... De box is van de week opgehaald en in elkaar gezet. Dat kostte mike zoveel moeite dat ik hem maar heb laten staan, kon het niet maken om hem te vragen het weet uit elkaar te halen hihi
nee, dat is de bedoeling ook. als ze knallen schrikt ze, en als ze schrikt gaat ze de box niet meer in!
in dat geval ga ik die ballonnentip onthouden! gna gna... ik heb namelijk ook 2 van die (overigens zeer lieve en schattige) monsters