Dank je. Ik zat er aan te denken om Marciano op een groot wit laken te leggen. Mooi pakje aan, rendierengewei op, kerstknuffeltjes (heb er een stuk of 10 a 12 voor in de boom) om hem heen en dan een foto te maken. En dan van die foto kerstkaarten laten drukken. Wat vinden jullie? Zou dat niet leuk zijn?
Ha meiden, pfffff mijn dag loopt gewoon helemaal anders dan gedacht. Van een rustig dagje is het een drukke boel geworden. Net naar nieuwe klant geweest, opdracht besproken, ga ik niet volgende week maar daarna mee beginnen. Daarna gelijk de grote boodschappen gedaan! Werd net nog even gebeld voor een spoedopdracht die pas na 4 uur komt. Of ik daaraan kan werken. Ga zo maar even snel vast een stukje van het huis zuigen. Scheelt morgen weer. Vanavond dus naar schouwburg en dan zo ook nog koken. Pfffffffff..... Prima hoor, beter dan hier de hele dag zitten kletsen
Ja dat kan ook, vooraf even een hapje eten, zal eens overleggen! Maar dan kom ik natuurlijk weer niet uit met mijn boodschappen, haha. Heb net 2 verdiepingen gezogen, morgen maar de andere 2. pfff. Nu lekker The Bold kijken en dan hoop ik te kunnen beginnen aan dat spoedklusje.
Hey meiden, Hier is het nog steeds wachten op m'n ongie, denk dat ie zich morgen wel meldt! @Yvet, fijn dat je weer thuis bent. Nu maar weer lekker uitrusten want in zo'n ziekenhuis lukt dat niet echt nee. @Tipp, dikke knuffel meid! @Zora, bah, wat duurt het toch lang! @Jannegie, ik hoop voor je dat het niet ernstig is. En in de camper, gezellig! Zachtjes tikt de regen... Liefs Monique
Haha, het wordt steeds kleiner zo! Voor de duidelijkheid: het is géén camper, ook geen caravan, maar een STA-caravan. Die kun je dus niet achter je auto hangen, moet op speciaal transport en is van hout en 10,5 bij 3 meter. Maar ja, das nog steeds niet groot en heel knus . Hihi moet er om lachen, want ik zie helemaal voor me wat voor voorstelling jullie in jullie gedachtes maken. Hij staat nu 38 km hier vandaan. Voor de kerst willen we erin.
Oeps wel koud Jannegie, lekker knus bij de hout kachel, hihihi.... Zie het al helemaal voor me straks, met kerstboom!