Misschien denkt ze meer aan haar eigen toestand dan aan de jouwe. Het is meer denk ik even wennen voor haar en wie kan straks nou nee zeggen tegen een lief klein engeltje... geen een oma denk ik..
@ Racebabe: Natuurlijk kennen wij je moeder niet, maar ik hoop dat ze toch een leuke reactie geeft als het zo ver is. Zo niet, dat ze dan toch snel bij draait en heel blij is dat het kindje gewenst is. @ Kattja: Jammer dat het deze ronde niet raak was meid!
precies, dat zou wel heel raar zijn zeg. En voor je zussen is ze een goeie oma, nou da's raar als ze dat dan straks niet voor jouw kids is. Ik wil een positieve test , had vorige week al getest, slaat nergens op natuurlijk. veeel te vroeg. Maar heb geen idee hoe lang mijn cyclus nu is. Had de 1-5 wel veel slijm, (altijd 1 keer in de maand) dus hou dat dan maar aan als mijn eiersprong. Spannend weer hoor
hallo meiden, ik was een jaar geleden nog helemaal niet bezig met een kinderwens. an dan ineens.............. Je voelt vanzelf wel wanneeer je er aan toe bent. en tis een beetje raar misschien, maar mijn omgeving heeft me ook een beetje aangestoken met al die baby`s. Ik vind mezelf niet jong en wat m`n omgeving zou zeggen zou me niks interesseren, t`is toch mijn leven?
Ik denk wel eens; misschien kan ik wel helemaal geen kinderen krijgen, lijkt me heel erg. denken jullie dat ook wel eens? of ben ik de enige?
Zoals ik al zei; ben het zwarte schaap van de familie (zij doen alles volgens hun geloofsovertuiging en ik volg mn eigen leven). Mijn zussen waren natuurlijk al ouder, langer bij hun man en ook getrouwd, dus dat is allemaal veel beter Maar ja, ik kan nu wel gissen, tis toch afwachten hoe ze dan reageert!
Volgens mij is dat een vrouwenkwaaltje, want dat heb ik ook.. Dan denk ik wat als we geen kinderen kunnen krijgen, wat dan verder.?
Logisch dat jullie dat denken hoor. Had dat ook bij de eerste. Had eerst 4 miskramen, en toen werd ik 6 maanden niet zwanger, ga je echt twijfelen aan jezelf. Had het echt heeel erg gevonden als ik geen kinderen zou kunnen krijgen. Heb nu al een engeltje rondlopen van 3 1/2 en ben echt pas sinds 1 maand toe aan een 2e, daarvoor moest ik er niet aan denken, gek he. Iedereen valt echt neer van verbazing als het zover is .Ik riep altijd, ik heb er 1 en het blijft er 1. Vond dat gewoon altijd goed zo. Maar ja, ineens gaat het toch kriebelen. Inderdaad ook weer baby's om je heen, tja... . Maar jullie zijn straks echt snel zwanger, zeker weten. Alleen kan het niet snel genoeg gaan he, irritant is dat. Dat gevoel zet je niet ff opzij. Had dat met de eerste, en ook nu betrap ik me er weer op.
Ik las jullie verhalen zo en wilde ook ff reageren, Ik heb al een dochtertje van bijna 2,5. schat van een meid. Zei gaat 1x in de 2 weekenden naar mijn ouders. Niet zodat wij weg kunnen ofwat ook maar, maar puur om het feit dat ik eigenlijk te weinig rust heb. Niet dat mijn dochtertje druk is ofzo maar ik heb heel veel rust nodig (slaap) Daarbei vinden ijn ouders het gewelidig als ze bij hun is. Mijn jongere zusje en broertjes ook, want die wonen nog thuis. Wij zijn nu ook bezig voor de 2e maar ik ga er van uit dat die ook wel op een gegeven moment zo af en toe daar al heen zal gaan. Het is natuurlijk altijd wel een makkelijke uitval basis.. als ik ziek ben... kan ze er zo terecht! Dat wilde ik ff vertellen! MMT
Dat is toch top zulke ouders . Mijn ouders staan ook altijd voor ons klaar, geweldig. Lang leve de opa's en oma's
Racebabe, als jij zwanger wilt worden, dan is dat toch jouw beslissing! En tuurlijk zal het moeilijk zijn als je moeder het niet leuk vindt, maar dat draait vast wel bij. Ik zou haar zeker niet wijzen op dat zij zo vroeg een kindje gekregen heeft, daar wek je alleen maar tegestand bij op. Volgens mij mag je gewoon zeggen, dat jij er blij mee bent en dat het kindje erg gewild is. Ik zou het daar gewoon bij laten en niet in discussie gaan met je moeder, daar bereik je toch niets mee. Ga lekker blij zijn met je vriend...... Hopelijk begrijp je wat ik bedoel! Mayo1982, ja ik ben ook wel eens bang dat het allemaal helemaal niet zal gaan lukken, maar daar schiet je niet zoveel mee op. Dat is nog helemaal niet aan de orde. Volgens mij moet je daar dan maar heel eventjes aan denken en het dan maar weer loslaten. Zo doe ik het het tenminste!
Ik heb verder ook geen zin in discussie met haar, net wat je zegt; duidelijk maken dat wij wel blij zijn met een kindje. Maar als zij met allerlei onzin aan komt zetten, dan heb ik een opmerking achter de hand waardoor ze wel even stil wordt denk ik. Maar we hopen natuurlijk dat dat helemaal niet nodig is
Raar he? Zoveel verschillende vrouwen en dan nog allemaal dezelfde gedachten of probleempjes. Mijn moeder zal super blij zijn, heeft ze ook al gezegd, alleen is ze bang voor mijn rug. Heb ik 2005 mijn rug op 2 plaatsen gebroken door een val van een paard. Daar maakt zij zich zorgen over en wil dat ik nog een tijdje wacht met kinderen. Ik hb haar gezegd "Als het komt, komt het" Ik ben 23 jaar en ben al 10.5 jaar samen. Vorig jaar zijn we getrouwd en wonen 2 jaar samen. Dit is onze wens en laat ik niet voorbij gaan omdat andere er anders over denken. Mijn zusje is 18 en is al een jaar bezig met kinderen. Dat weten mijn ouders natuurlijk niet want anders heeft ze dat probleem er ook nog eens bij. Ik vind dat ze te jong is en eerst lekker moet gaan werken om lekker te sparen voor haar kleintje. Maar dit is wat zij en haar vriend willen, dus respecteer ik dat. En dat doe ik met ieder ander meisje van die leeftijd tenzij het ongewenst is, dan denk ik had je maar beter moeten opletten. Maar meiden we gaan er gewoon voor met zijn allen. 8)
Da's een hele goeie. Sluit ik me helemaal bij aan. Als er maar goed gezorgd word voor de kleintjes...
ja liefde en een goed toekomst voor de kleintjes is het belangrijkst, als je dat kan geven heb je niks meer nodig..
he dieudonnee , ja ik ben wel zenuwachtig, maar snap er niets meer van. Heb net ff een nieuwe topic gemaakt. Ging net naar de wc, en weer slijm, dat had ik 14-5 al, , en nu? het is alweer zo lang geleden allemaal, hoe zat het ook alweer, je hebt toch maar 1 keer slijm = dus dan eiersprong, of zit er helemaal naast, weet jij het?> thanx, gr annette
Volgens mij heb je inderdaad alleen maar dat slijm tijdens je ovulatie. Maar ik kan het mis hebben hoor, ben een groentje.
, weet het echt ff niet meer. Ben benieuwd of de andere het weten voor me. Klus me al gek...zal toch niet dat het ei nu pas komt.... * had namelijk uitgerekend hier via de site (uitgaande van een 28 daagse cyclus) dat ik rond de 1-5 mijn eitjes moet hebben, dat klopte dan aardig. althans.....
Je hebt inderdaad slijm voor je ovulatie en heel helder slijm tijdens je ovulatie...... Je hebt je cyclus ook nog niet bij kunnen houden, dus misschien duurt je cyclus ook wel langer.....zou wel erg jammer zijn. Ik heb precies hetzelfde......dit is de eerste natuurlijke cyclus....dus ik heb geen idee of het wel echt zo is, dat ik een cyclus van 28 dagen heb of daar in de buurt.....dus we gaan wel flink aan de klus deze week, maar wie weet heb ik wel helemaal geen ovulatie deze week...... Toch is het puur afw88 geblazen zet um op!