BLOEM GEFELICITEERD! Ik heb afgelopen donderdag een superecho gehad. We hebben wel een uur lang naar live beelden van ons hummeltje mogen kijken. Heerlijk! Over twee weekjes weer een echo, maar dan in het ziekenhuis. De officiele 20 weken echo. Liefs Maranka
gefeliciteerd bloem! strooien graag! hier alles goed, heerlijk weekend aan het vieren. ben nog niet zo lang wakker en zit nu (na het huisje te hebben gedaan) heerlijk te brunchen hahaha. lekker gezellig dus. gisteren filmpje gekeken en zo. vanavond uiteten voor de 21ste verjaardag van mijn schoonzusje. ja die ja hahaha ik benbenieuwd hoe het gesprek nu weer gaat lopen hihihi. morgen komen er vrienden en verder geen plannen dus... hoe is het hier verder? X
Wat was er ook al weer met je schoonzusje? Weet het niet meer maar ben wel nieuwsie! Fijn Maranka en wat lang een heel uur!
hallo allemaal ik had vandaag al eerder een bericht geplaatsts dat ik zo'n buik en rug pijn had al 2 dagen en misselijk nu zei mij iemand van hier dat het misschien mijn ei was.... vandaag dus maar flink aan het klussen gegaan stel dat dit mijn ei was kan ik dan een berekening maken wanneer ik eventueel zou kunnen testen? ivm met pil stop midden in de strip weet ik het zelf niet meer....
Moeilijk in te schatten shania, het kan ook zijn dat je een tussenbloeding krijgt of zo omdat je midden in bent gestopt. En als het wel je ei is zou je er ongeveer 2 weken bij op kunnen tellen.
Dank jullie wel meiden... nee was niet de afspraak he Mieke, ik weet het.... Wij gaan nu naar Paul de Leeuw, fijne avond allemaal!
veel plezier steen! Mieke: dat is de vriendin van mijn broertje die dat de vorige keer zo vbroeg over dat wij bezig zijn met een kindje. ik zit te wachten op zo iets van en en...duurt wel lang hoor of zo. ben voor bereid dus even klagen trouwens. we zijn altijd te laat en dus heeft mijn moeder met nadruk gevraagd of wij er voor kunnen zorgen dat wij tussen 4 en 5 in voorschoten zijn...en je raad het al...we zijn nog niet weg. ga mijn jas aantrekken en hondje even uitlaten. hopelijk kunnen we dan weg!
Jazeker ik had vanmorgen weer getest en de streep was duidelijker heb nu ook een digitale gekocht Bedankt voor de felicitatie's Hier strooisels voor alle dames die nog in het roze moeten ********************************************************************************************************************************************************************************** Ik wil mijn banner wel aanpassen, maar je moet de datum wanneer je uitgereknd bent invullen :S en ik weet niet precies wanneer dat is
28 september, maar hoe lang het duurde? pfoeh volgens mij 4 of 5 dagen. Maar ik snap er niks van, want ik zit na te tellen en na de pil had ik een cyclus van 32 dagen, volgens mij ben ik daar daarna ook van uit gegaan met mijn banner, maar dan zou afgelopen dinsdag mijn NOD dag geweest zijn terwijl ik dacht dat dat dus gisteren of eergisteren was.
uitgaande van 32 dagen en je laatste ongi op 28 sept ben je rond 09-07-08 uitgerekend! het aantal ongi dagen maakt hiervoor niet uit namelijk Gefeliciteerd meis! nu kan je gauw een banner aanmaken!
Zit hier ook nog steeds op de duivels te wachten. Ben nu 9 dagen overtijd. Wens alle zwangeren een fijne zwangerschap toe en van harte gefeliciteerd! Ik blijf rustig verder afwachten totdat....maar het blijft irritant om bij elk wissewasje naar de wc te lopen, zucht...
@ Smallgirl, hoop voor je dat je zwanger bent. Knap dat je zo lang kan wachten met testen. Zou ik echt niet kunnen. Kwam net tot de ontdekking dat ik nog 6 testen in de kast hebt liggen
Hey meiden, rustig geweest hier gister middag/avond. Wij waren naar een verjaardag en daarna vroegen mijn ouders of we mee gingen naar hun huis en daarna uiteten. Dus onverwacht liep de middag/avond helemaal anders. Gezellig dus.