Heerlijk om zo`n huispak aan te hebben. helaas kan ik hem nog niet aan. Ben hele dag alleen en aangezien ons puppie nog veel naar buiten moet om te plassen moet ik me natuurlijk wel ff normaal blijven kleden haha. kan moeilijk in m´n huispakkie en sloffen de hond uit gaan laten. maargoed lekker zinnig trouwens wat ik vertel. ach.......t´is zondag gr mayo
Oh maar dat kan heel goed hoor Mayo! haha. Ik ben vrijdagavond gewoon in mijn huisbroek (joggingbroek) gewoon naar die toneelvoorstelling gegaan, hahaha ik zei al tegen hubbie, ik heb zo'n zin om lekker gewoon op mijn gympies en in m'n joggingbroek te gaan, en dat heb ik dus ook gedaan! Schaamde me totaal niet en het zat zo lekkerrrrr.
broodje kroket denk ik. heb geen zin meer om te koken. morgen maak ik tortelini of kip tandoori. en jij?
Hmm lekker, ook het broodje kroket. Ik ga broccoli met gebakken aard. maken met een gemarineerder lamsvlees roerbak iets van de slager. Nu even kopje thee met bonbonbloc stukje.
haha, huispak kan dus toch wel buiten? Als het donker is vind ik het niet zo erg. Maareh, m´n zus zwager en neefje kwamen net ff langs. M´n zus deed het jasje van m´n neefje uit en toen had ie een t-shirt aan met de tekst: Ik ben stoer want ik wordt grote broer! Leuk he? Krijg dus weer een neefje of nichtje! Had stiekem gehoopt dat ik iets eerderzou zijn maar helaas. Lijkt me geweldig om samen zwanger te zijn! dus laat het roze maar komen bij mij! gr mayo
Leuk Mayo, gefeliciteerd. Kan me voorstellen dat je daar toch wel stiekem op hoopte, maar als het bij jullie snel lukt is het idd leuk om samen te zwangeren!
nou dames ik ben er even tussen door. gistrer naar de stad geweest want mijn vriend moest een pak hebben voor een bruiloft aan het eind van deze maand. deze kreeg hij van zijn ouders! in de avond zijn wij met 4 vrienden gaan wokken en het was erg gezellig (lees melig) het is half 3 geworden vannacht. omdat mijn ouders naar een verjaardag waren en daar bleven slapen zijn we vannacht de hons van mijn ouders gaan uitlaten komen we thuis terug staat er een oud vrouwtje opstraat helemaal door de war met d evraag of wij de politie waren. ze had ze al gebeld en nog niks......(bleek dat ze dementerend was) dus we hebben om 5uur vannacht nog geklust en tot half 12 geslapen. toen weer met de hond van mijn ouders gaan wandleen end aar egzeten tot 16uur. net alles opgeruimd en gepoetst en zometeen gaan we met mijn ouders uit eten (wat een heerlijk weekend) morgen ga ik de hele dag leren want dinsdag heb ik toets!ppppppffffffffffffffffffffffffffffff ook is hier mijn temp gezakt dus zal over 3/4 dagen mijn ei hebben ovu testen zeggen nog niks XXX
Hallo dames, Gisteren een heerlijke dag met mijn moeder gehad, en vandaag lekker met mijn man weg geweest. Ik kan vanaf vandaag weer klussen, dus we gaan er weer voor.... hahahahaha...
Jeetje wat is het hier rustig..... Zie dat iedereen leuke dingen heeft gedaan. Niet vergeten om te klussen hoor dames! Nou bij mij nog geen rood, maar temperatuur is ook niet om over naar huis te schrijven. Denk niet dat ik zwanger ben. Ben wel een paar keer duizelig geweest, maar dan veroorzaakt door te snel opstaan denk ik... Zal wel ergens volgende week ongie worden. Verder een fijne zondag hier. Mooi weer hebben we gehad 8) ! Zit nu nog te wachten op een logee uit Nederland. De logeerkamer heb ik al op orde gebracht. Fijne avond allemaal!
t´is hier zeker rustig. ik ga ff lekker douchen en dan doe ik heerlijk m´n HUISPAK aan! hoef geen hondje meer uit te laten haha tot morgen allemaal! gr mayo
Lang overtijd geweest, maar helaas nu toch ongie geworden, ik mag naar ronde 4! Hopelijk hebben we nog gauw eens wat zwangeren erbij!
nou ik heb vandaag weer me eerste natuurlijk ongesteldheid na het stoppen met de pil wel een nette cyclus na zoveel jaar de pil slikken