Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bloempje0

bloempje0 Actief lid

Nov 5, 2007
    328
    0
    0
    Je zou toch echter van een vrouw verwachten dat ze het zou begrijpen ;)

We zetten door!... :)

Het verticale streepje op de test lijkt me toch echt een kruisje, probeer anders over een dagen nog eens te testen als je het geduld ervoor hebt...

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou ik vertrouw het verticale streepje niet zo hoor! Het is ook maar 1 lijntje, terwijl de horizontal er 3 of 4 heeft.

Bloempje, zou je ook denken toch, dat een vrouw wat minder stug zou reageren.
    Goed dat jullie geduldig zijn en dan idd volgende week maar aan de internist voorleggen.

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Jannegie, ik zie duidelijk een kruis hoor. Misschien wel een dun lijntje maar een lijn is een lijn toch?

@ Bloempje, echt belachelijk dan van je HA. Vind 25 een hele normale leeftijd hoor. Ik ben zelf 24 mijn HA reageerde heel normaal.

4. bloempje0

bloempje0 Actief lid

Nov 5, 2007
    328
    0
    0
    doe ik mieke!....

Jannegie het is wat vaagjes inderdaad, maar staat er in de bijsluiter van de clearbue niet dat als je zo'n vaagje streepje hebt dat het ook telt? hoop dat je ongi weg blijft en dat je over een paar dagen een vette streep test!..

5. bloempje0

bloempje0 Actief lid

Nov 5, 2007
    328
    0
    0
    Dus jij kreeg direct een verwijsbriefje mee...

En dan heb ik dit weer, doet de mijne wel moeilijk... :cry:

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Bloempje, ik heb ook een verwijzing gekregen, terwijl we nog niet eens begonnen waren.
    Maar ik was aan de prikpil, waardoor je hele lichaam nog meer ontregelt is dan de pil.
    En ik heb mijn leeftijd wel even aangekaart, maar ik kreeg 'm gelijk.

7. Niet meer actief

Dat heb ik ook gehad met CB tot 2 keer aan toe, maar helaas niets.

8. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Als je met het blote oog kijkt is de streep inderdaad net zo breed als de dwarse streep. Dat er echt een kruis staat geloof ik wel.
    Er staan ook vergelijkbare voorbeelden in de bijsluiter.
    Maarrrrr.... er staat in de bijsluiter dat resultaten na 10 minuten niet meer gelden. En ik weet niet wanneer dat kruis ontstaan is....
    CB is ook eigenlijk een rot-test, want je mag pas testen op je NOD. Dus zo gevoelig voor HCG is ie niet. Pfff....

Ben net de wc maar gaan poetsen. Kan me nu echt niet concentreren op telefoontjes met klanten enzo....

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Bloempje, een verwijskaartje heb ik niet gehad omdat mijn klachten verdwenen. Maar had die wel meteen gekregen als het niet was veranderd. Ik zit nu pas in mijn 3e ronde, anders situatie dus.

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    knuffel jannegie!

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi Jannegie, als je straks weer test dan maar een digi of zo!

12. Niet meer actief

Slaat nergens op mijn tante probeerde ook vanaf dr 24/25e voor een 2e kind te gaan.
    Maar dr man zijn zaadjes zijn niet super dus werden hun naar een tijd proberen ook naar de gyn doorverwezen, en hebben ze daar ook lang gelopen en insiminatie gehad, uit eindelijk toch uit dr zelf zwanger geworden

13. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Oh, hihi, dan maak ik me dus druk om niks....

Een andere test halen is hier niet zo makkelijk. Duitsland hè. Ik kan er alleen één halen bij de apotheek. Maar ik wacht gewoon twee of drie dagen af. heb nog een CB liggen.

14. bloempje0

bloempje0 Actief lid

Nov 5, 2007
    328
    0
    0
    Nou mieke zo hoort het toch eigenlijk ook...

Nou ik wacht nog even af wat internist zegt, en ik blijf gewoon door gaan met tempen (vind het eigenlijk nog leuk om te doen ook , en ik merk ook echt dat de temperatuur stijgt rond de ovulatie! Dus het is een ideaal methode om te weten wanneer je nog meer je best kan doen wat betreft klussen...

Klopt Jannegie die cb testen kun je pas op je nod en daarna doen.
    Hey ik zag bij de kruidvat weer nieuwe testen (goedkoper als de normale merk ) en wegwerp potjes te koop, was wel grappig om te zien... Nou meid poets ze en probeer er niet al te veel over te praktiseren, hoe moeilijk dat ook is...
    Ik ga ook eens lunchen, heb wel trek gekregen... eet smakelijk allemaal.
    [/b]

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Kan het me min of meer voorstellen... heb 2 rondes gehad voor ik zwanger werd (we hadden niet op de juiste tijd geklust bleek later) en elke keer dat ik ongesteld werd vond ik het weer zeer deprimerend. Laat staan wat je na 12 rondes denkt...

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Overigens neemt de vruchtbaarheid al af na je 26e volgens moeders voor moeders, dus ik vind dit echt je reinst onzin en ik zou er ook zeker achteraan gaan! Laat je doorverwijzen hoor!

17. Niet meer actief

Als je temp stijgt is je eisprong al geweest en ben je al te laat.

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Bestellen via het forum kan ook!

19. Luv

Luv Lid

Jun 16, 2007
    47
    0
    0
    Ik ben het met je eens Mieke, ik temp ook al sinds ik ben gestopt met de pil en het geeft toch best wat geruststelling! Je weet dan in ieder geval dat je ovuleert. Ook als je later ovuleert dan normaal weet je dat je later ongi wordt en denk je niet gelijk dat je zwanger bent. Houd je je temp bij, Bloempje?

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Volgens mij is dat pas vanaf je 30e.
    De een roep dit de ander weer dat.
    Moe word je er soms van hihi ;)

Enne Bloempje, hou je je temp bij op fertilityfriend.com?
    Handig hoor.

Share This Page