Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0

wat is dan de juiste tijd?

Het is altijd weer zo'n grote teleurstelling als je de :evil: ziet verschijnen, dan is het oh neee he.... en dan is het weer een hele dag depri, maar ja je moet weer verder. Gelukkig heb ik mensen om me heen die me ermee steunen, dat is heel fijn..

2. Niet meer actief

De beste tijd is dat je 1 of 2 dagen voor je eisprong gaat klussen.
    Dus met tempen ben je al sowieso te laat.

3. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Eergisteren was mijn meest vruchbare dag dus daarvoor flink geklust, eigenlijk houd ik me niet aan de cyclus of vruchtbare dagen, gewoon om de dag klussen... ;)

Kun je me daarover meer vertellen?

4. Niet meer actief

Dit staat er onder het kopje we vrijen al jaren verkeerd.

5. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    ** Luv : ik temp nu sinds een paar weken.. En inderdaad een hele gerustelling dat je elke maand ovuleert.

** mieke : ik zal eens een kijkje gaan nemen op de site fertilityfriend.com, ben benieuwd..

6. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    IkDus bedankt voor de info, nou die laatste zin daar houden we ons eigenlijk al vanaf het begin al aan... :)

Ja ik wist eigenlijk wel dat je het beste een dag of twee voor de eisprong gemeenschap kan hebben, zodat als er een ei vrijkomt er voldoende zaadcellen rond zwemmen voor een eventuele bevruchting...

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou de 1e ronde zijn we te laat begonnen met "onveilige" sex en de 2de ronde bleek mijn cyclus heel lang en zijn we te vroeg gestopt met klussen (door drukte en moeheid een tijdje niet geklust, en dus net die priode bleek later).

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Sorry, dubbwel.

9. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Aan alle nieuwe meiden; gezellig dat jullie meekletsen!

Heb net weer een beetje bijgelezen maar valt niet mee hoor,haha
    er wordt hier ook zoveel gekletst!

Ik heb tot dusver een onregelmatige cyclus, maar vind het nu wel lastig om bij te houden wanneer m'n ei komt enzo. Hoe doen jullie dit?
    Want ook een banner klopt dan al gauw niet meer he!

10. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    wel fijn dat het na 2 keer al gelukt is hoor!... Nog een proficiat met je zwangerschap!

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Dank je wel, had er niet op gerekend dat het snel zou gaan, al hoop je het natuurlijk wel. Maar je hoort zoveel verhalen, dus was positief verrast toen het snel gelukt was.

Nu jullie nog!
    Ik duim hoor!

12. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Ja bloempje is een kletskous hoor... :)

Dank je wel!...

Ja is ook heel vervelend een onregelmatige cyclus, ik denk toch echt om de dag of om een dag of twee te klussen meid :oops:

13. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Hoor je vaker, dat als je er juist niet op rekend dat het dan zover is...

Thanks!!... :D

14. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Gezellig hoor die kletskousen! :)

Dan krijgen we het druk de komende weken om zo vaak te klussen ;) Haha... Maar met plezier natuurlijk!

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Bloempje nog even over het tempen.

Je temp daalt voor je ei met ongeveer 0.2 - 0.3 graden tov je temp daarvoor.
    Stijgt je temp weer sterk dan is je ei waarschijnlijk in je dip geweest, maar stijgt je temp geleidelijk, dan komt je ei de dag erna ongeveer.

Kijk maar eens in mijn album, daar staan tempkaartjes in.
    Je kunt ook eens op het topic temperatuurkaartjes kijken.

16. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    Hallo meiden.
    Heb het gisteren aan m´n kereltje verteld, hij vond het geweldig en kan het nog niet helemaal geloven! Ik zelf trouwens ook niet hoor.
    Toch zijn we echt nog voorzichtig blij. Wil eerst eens het weekend afwachten want ben zo bang dat ik toch ongi ga worden.
    Achteraf baal ik een beetje dat ik zo vroeg heb getest. maargoed de kwaaltjes zeiden eigenlijk al wel genoeg
    Voel me goed zwanger. ben echt super duizelig, en heel af en toe wat misselijk. En ohhhh zo moe.
    ga morgen denk ik nog ff een testje doen, aangezien ik er toch een paar heb liggen.
    Zal ik dan maar ff voorzichtig gaan strooien
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

nou dit was het wel.

ennuh, Jannegie: vind het wel een heel dun streepje hoor! lijkt een beetje een indrooglijntje!

gr mayo

17. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

pff kletskousen!

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    gezellig toch. That's what women do best! :D

19. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hey lieverds,

nu ik heb even 14 pagina's door gelezen hoor. dat krijg je he als je een weekend niet op het forum bent.

alle nieuwe meiden welkom!

Mayo: je bent gewoon hartstikke zwanger zo ik heb gesproken :)

Jannegie: ik feliciteer je voorzichtig meid en duim heel hard voor je.

verder hier alles goed. druk weekend gehad dus vandaar niet hier aanwezig geweest. vrijdag en zaterdag een verjaardag en zondag ongepland met vrienden in Antwerpen wezen eten. helaas vielen de mosselen niet zo goed en ben ik op de terug weg goed ziek geweest. gisteren moest ik helaas wel werken op mijn vrije dag vanwege de beurs opbouw. gelukkig is alles uiteindelijk allemaal goed gekomen en heb ik vandaag heerlijk mijn vrije dag. buiten naar de stad gelopen te zijn om brood te halen heb ike cht nog niets gedaan. een paar wasjes verder niets. ik moet zeggen het bevalt me prima en hondje lief ook want die ligt heerlijk tegen mij aan op de bank alsof ze zeggen wil: heerlijk vrouwtje dat je weer een dagje thuis bent. ik moet zeggen dat het mij zelf ook echt goed doet. ik heb de laaste dagen ok veel minder last van mijn rug en arm. arm is nog niet over maar wel minder en dat komt echt van de rust die ik neem hoor.

verder ben ik helemaal niet meer met onze grootste wens bezig. het rare is dat mannetje er echt veel meer mee bezig is deze keer dan ik. dat geeft die ook echt ote dat hij het zo knap vind dat ik er niet mee bezig ben maar zich daar ook gezond zorgen overmaakt. hij is echt zo van ik wil je eitje niet missen want dan missen we een kans. we zijn dan ook weer flink aan de klus. ik doe het nu voor het klussen en niet voor een kind. de foliumzuur en de temp ligegn opgeborgen en daar kom ik echt niet aan. het bevalt me prima zo! ik ben er tenslotte niet mee bezig. ik merk wel dat als ik hier even op kijk en een van jullie is net zwan ger ik even moet slikken. vervolgens ben ik gewoon super blij voor jullie. punt!

goed even snel dit plaatsen zodat ik ook weer even op mijn banner kan kijken want ook dat hou ik niet meer bij hahaha en dan maar eens even opruimen. moet toch iets gebeuren in huis he...

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Hee blondsteenbokje, wat goed zeg! :thumup: =D>

Ik moet zeggen dat het hier in huis net zo is. Gisteravond vroeg mijn man zich af of we niet moesten klussen, hij wil het eitje ook niet missen... Grappig eigenlijk. Dus ik zeg: nee niet moeten, willen. Alleen maar willen, we moeten helemaal niks... Daar was hij tevreden mee. Ach ja, toch maar geklusd :D:D

Maar goed. Ik heb me lekker op mijn huisje gestort. We zouden een nieuwbouwhuis kopen, maar de koop ging niet door, dus nu blijven we hier nog een paar jaar. Die kans heb ik meteen aangegrepen om van alles te klussen, op te ruimen etc. :) O:)

Maar goed, ik vind het echt superknap van je dat je er niet meer zo me bezig bent! En ik moet zeggen, nu ik het ook laat rusten, voel ik me hartstikke goed. Nog wel af en toe dipperig, maar dat zal wel het ontpillen zijn!

:(

Deel Deze Pagina