Oke mieke, dan heb ik hierbij weer wat geleerd... Dank je voor de info! Zo te lezen weet ik eigenlijk niet zo veel van temperaturen, ben er dan ook nog maar kort mee bezig. En klopt wat je zegt, volgens berekening heb ik vandaag dus mijn ei, ik tempte 3 dagen geleden een temp van 36,5. de dag erop 36.6, en toen 36.8 en vandaag weer 36.8 Ik ga nu eens een kijkje nemen in je album en op die topic...
36,4 en daarvoor 36,5... Ik zal even m'n lijstje geven ik ben dus nog maar sinds 27 oktober bezig, dus minder als 2 weken hoor (dus kun je volgens mij nog niets uit concluderen) En ben ook niet op de eerste dag van ongi begonnen, dat hoefde niet van de huisarts (de dag dat ze me niet wilde doorverwijzen). 27/10 ; 36,8 28/10 : 36.7 29/10 : 36.7 30/10 : 36.6 21/10 : 36.5 1/11 : 36.4 2/11 : 36.5 3/11 : 36.5 4/11 : 36.6 5/11 : 36.8 6/11 : 36.8 Dagelijks meet ik om 08.00uur smorgens mijn temp. En als je me nu vraagt of ik er iets van begrijp dan is het antwoord nee...
Is idd nog even moeilijk te zeggen in deze. Maar ik denk 2 of 3 nov. maar dan moet je temp morgen wel veel hoger worden. En anders is ie nog niet geweest. Je zou 36.7 of 36.8 als gemiddelde kunnen houden, na je ei zou het alleen maar hoger moet zijn. Snuffel anders even wat rond op FF (fertilityFriend) het is in het begin wat ingewikkeld, maar al doende gaat dat steeds beter. Dan heb je de eerste dagen van je cyclus dus niet getempt, vul je daar ook niets in, wel de startdatum van je cyclus.
haha ja had het al eens gelezen ergens anders. maar na 1x lukt het mij niet meer hoor, hahahahaha. dus die 9x vind ik wel heel sterk.
Dank je Zora. Het is niet bepaald vrolijk lopen met zo een onzekerheid door die cyclus . Maar zoals je al zei, we komen er wel
Hoi meiden, Ben een halve dagje niet geweest en ik kon weer pagina's terug lezen Lekker aan het kletsen geweest zo te zien. Ik heb een drukke dagje gehad vandaag. Nu op manlief te wachten om te gaan eten. @Jangie, ik zal voor je duimen meid dat je over een paar dagen een dikke vette streep te zien krijgt! @Iedereen die me verwelkomd heeft, dank jullie wel @De zwangere dames, gefeliciteerd! Wens jullie een spoedige zwangerschap en bevalling toe! @Bloempje0, ik zou het idd bij je internist nog eens proberen. Mocht het niet lukken dan zou ik gwn van huisarts veranderen als ze erbij blijft dat je pas met je 30ste verwezen kan worden wat nergens op slaat Volgens Clomide zou ik deze dagen in mijn vruchtbare dagen zitten, ben benieuwd of het ook klopt. Ik klus gwn standaard om de dag om alle kansen te grijpen Volgende week moet ik bloed prikken en die week erop krijg ik de uitslag te horen, wat ben ik toch zenuwachtig. Zou ik dan zwanger zijn, of kan ik weer door naar ronde 5
dames, ik ga julie verlaten voor vanavond. Ik ga zo naar een concert in het concertgebouw in amsterdam en zal pas erg laat thuis zijn. Tot morgen!
Veel plezier! Vind het leuk dat jullie allemaal voor me duimen. Ik ben er nu best nuchter onder hoor. Ga er nog steeds vanuit dat ik niet zwanger ben. Maar sluit het niet helemaal uit.... @ Blondsteenbokje: Leuk dat het goed met je gaat. Niet te alng hier blijven rond hangen dan hè! Wat je trouwens wel MOET blijven doen is foliumzuur slikken. Het is het beste als je een aantal weken vóór je zwangerschap al slikt zodat het gehalte tijdens je zwangerschap goed is. Zegt zelfs mijn gyn.... Dat randje fietsen doe ik echt niet hoor. Dat gaat me te ver!
@Jannegie, spannend meid! Hier word er ook stevig op los geduimd! @Tipp, nou dat randjesfietsen is idd een beetje overdreven, maar... wij waren dus al 1,5 jaar bezig toen ik dacht: wat als ik nu eens 1 x... je weet wel de volgende morgen? En jawel hoor... ZWANGER! Zou het toeval zijn geweest denk ik nog steeds, of zou dat hebben meegespeeld? Heel raar in ieder geval!
Vreemd of nie... tis mij wel gelukt, en in die ronde raak... En dat is met meerdere dames gebeurd in een eerdere topic over dit onderwerp. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=47081&highlight=randjesfietsen