He Bloempje, dat is goed nieuws, dwz dat je ei geweest is hoor! Als je temp nu steeds zo blijft is dat goed. Tenminste zegt nog niets hoor, dus pin je daar vooral niet aan vast. Maar dat betekent dat je eisprong is geweest. Dan kun je nu ongeveer uitrekenen wanneer je NOD is. ± 14 dagen na je ei.
Nee ik zal er niet teveel over praktiseren want kan inderdaad niets betekenen en misschien daalt m'n temp nog wel, je weet het niet... Nou dan klopt mijn cyclus dit keer helemaal want over 14 dg is ook echt mijn nod... Ik zal het in de gaten houden! ** steenbokje : lijkt me ook een hele klus hoor , randjesfietsen... maar als je erover gaat lezen zijn er echt mensen die er baat bij hebben gehad, of is het toeval hmmmmmmm.... ...
whahaha. nee even serieus ik kan het echt niet. ben ook een gek figuur joh maarre...nu vind ik dat niet zo erg. enne...dat ligt echt niet aan hubbie hoor dat ik het niet kan zo genoeg daar over hahaha
uhhm dames volgens mij ben ik hier de enigste die 1 jaar bezig is niet?!... Ik zie dat er andere lijst bestaat voor vrouwen die 1 jaar of langer bezig zijn....
nee hoor, sommige meiden hier hebben okm verschillende redenen een andere maand als begin tijd genomen. bijvoorbeeld omdat ze toen pas klaar waren met ontpillen of omdat ze toen pas ongi zijn geworden. Ik zit wel echt in ronde 6
bloempje, je moet blijven waar je het leuk vind hoor, niet waar je hoort We zijn tenslotte allemaal met hetzelfde bezig. Een ei leggen, hihi
hoi hoi hoe is het hier? Ik heb net weer getest en wederom positief. Zaterdag doe ik m´n laatste test en dan maar hopen dat ik echt in het roze mag! Ben alleen zo verschrikkelijk dizzy, was vanmorgen aan het werk en dacht echt een paar keer dat ik flauw ging vallen. volgens mij heeft dat te maken met je bloeddruk of vitamine b tekort? heb er niet zo veel verstand van. nou, dit was het wel weer. Jannegie: wanneer ga je weer testen? of wacht je je ongi af? gr mayo
Mayo, je bent echt zwanger hoor meid. Je mag echt al wel in het roze hoor! En je mag ook zeker zo'n mooie banner uitzoeken. Doe nou gewoon!
hahah ja, heb ondekt hoe je nog meer leuke smileys kunt plaatsen haha, dus daar maak ik even misbruik van!
Ik vind het hier gezellig genoeg.... EN inderdaad mieke, maakt eigenlijk niet uit hoe lang iemand bezig is mayo1982 : gefeliciteerd met je zwangerschap meid!!
Hmmm nou ok dan. Ben nog zo bang dak alsnog ongi ga worden! Maargoed dat zien we dan wel. Ga maar eens een leuke banner uitzoeken! En zet me maar in het roze dan! joepie! gr mayo