Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hi hi mag ik ook een beetje... :)

Ben gister gezellig bij een vriendin langs geweest. Zij heeft ook een zwangerschapswens maar ook de nodige strubbelingen. We hebben samen heerlijk zitten klagen en elkaar beloofd dat wanneer de een eerder zwanger is dan de ander diegene maar heel kort een klein beetje jaloers mag zijn en dan gewoon mee moet genieten. Super toch! ;)

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    wat een goeie afspraak zeg!

3. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

goede afspraak hoor toppie

4. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

Mar 22, 2007
    549
    0
    0
    VANGUH

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Lijkt mij genoeg haha!

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang :thumup: :whistle:

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik wil ook nog wat!

•VANG•VANG•VANG•VANG•VANG•VANG•VANG•VANG•
    VANG•VANG•VANG•VANG•VANG•VANG•VANG•VANG•
    VANG•VANG•VANG•VANG•VANG•VANG•VANG•VANG•

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Sorry hoor, ben echt een beetje melig vandaag.
    Maar deze is ook heeeeeeel leuk!

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hebben wij nu niet alles mieke? ;)

9. steen

steen Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    3,507
    0
    0
    Limburg
    Dank jullie wel meiden!

Mayo, lekker genieten meid!

En ik vang ook nog even mee.....

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja heb bijna alles, nog wat voor steen overgelaten hoor.

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Gelukkig! Genoeg gevangen steen?

Waar heb je dat bewegende figuurtje vandaan mieke?

12. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

Oct 11, 2007
    552
    4
    18
    Ik hoop ook genoeg gevangen te hebben! Haha, Super hoor mayo!
    Zijn inderdaad leuk die bewegende dingen!

13. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik heb ook al een hele dosis gevangen...sorry...

ja mieke waar heb je die vandaan?

14. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    alle nieuwe welkom enne zwangere Gefeliciteerd natuurlijk!
    Ik lees nog gewoon mee hoor, alleen niet zoveel posten, ben terug aan het twijfelen geslagen...wel/geen vierde snappen jullie? Misschien heel gek maar zoveel negatieve reacties...een nieuwe baan (maar ben nog steeds thuis aan het werken dus werk heb ik altijd).
    Vind het moeilijk, maar ben ook weer niet begonnen met de pil,,,,\
    xx

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    http://www.cosgan.de/smilie

Hoi Steffie, kan me toch wel voorstellen dat het even moeilijk is.
    Je hebt er al 3, hihi.
    Welke leeftijd zijn je kids?
    Misschien moet je er lekker niet mee bezig zijn en kijken wat er gebeurt de komende tijd.
    Gewoon laten gaan.

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Hey Mayo gefeliciteerd.
    En gewoon lekker rond blijven hangen hoor.
    Doen wel meer meiden, waaronder ikke :p.

(Maar ook Maranka, Wicjuh, RoxyRox... en mensen die ik nu vast vergeet :oops:)

17. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

Mar 22, 2007
    549
    0
    0
    klopt. t´is ook veel te leuk hier!
    jij bent al weer 23 weken zeg, wat gaat de tijd toch snel!

gr

18. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Hey Mayo!

Leuk hoor, je bent echt wel zwanger! Die ongie komt niet meer hoor!
    Gefeliciteerd!

Ik ga morgen weer testen. Zit nu 15 dagen na mn ei en heb nog geen tekenen van ongie. Meestal begint het bij mij twee dagen ervoor al met bruinverlies.... Ziet er dus goed uit...

Maar geloof er nog niks van hoor! Was wel een paar keer duizelig de laatste dagen. Net of je te snel op staat. Maar ja, dat hoeft er niet van te komen... zucht... :rolleyes:

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik duim voor je jannegie!:D

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hey meiden, kom net terug van controle en alles was weer perfect!

Share This Page