he meiden jeetje wat moets ik veel bijlezen zeg. hahahahahahahahahaha stelletje kletsmajoren.............. kan ik denken jullie nu al mijn ei hebben . had gisternacht en vandaag erg veel steken en ongiekrampjes............ dat vrouwenlichaam je snapt er toch niets van..... oh ja vang vang vang gr mik
Wat zijn jullie toch een lieverds....al zou ik willlen, dan nog kan ik niet zonder jullie Roxy, fijn dat alles goed is meid! Jannegie, spannend hoor! Ik duim voor je!
Volgens mij kun je wel je ei gehad hebben hoor. Zo precies houdt je lichaam zich niet aan een banner hoor. Heb je wel geklust?
Ja is het zeker! Maar dat wist ik eigenlijk al... hij is zo beweeglijk de laatste tijd dat ik er echt niet meer aan twijfel. gebruik zelfs de Angelsounds niet meer!
hoi meiden! ik zal mezelf ook weer eens laten horen! @mayo: gefeliciteerd meid! geniet ervan! @jannegie: spannend zeg! ik duim voor je! @rox: fijn dat alles weer goed was met jullie kleine mannetje! hier zijn we weer aan het klussen! liefs rebbel
Jannegie, spannend hoor! Ik heb ook een keer 15 DPO gehad, zat ik ook in spanning, duimerdeduim voor je hoor. Rox, wat goed zeg, alles oke, dat wordt een voetballertje!! Rebbel, fijn dat je er weer even bent, had je gemist en wilde je al een pb sturen. Alles goed?
ja gisteren geklust.zal ik nou vanavond en morgen ook klussen of om de dag aanhouden en morgen pas klussen. aaaaaaaaaaaaaaaaaargh ik wil hem niet missen maar ten volle benutten.................................... wat moet ik doen? denken jullie gr mik
Mik, ik zou vanavond ook nog klussen. Je eitje leeft ongeveer iets van 20 uur, dus wie weet... of zo nog even voor het eten, hihihi scheelt weer en paar uur.
ja? ze zeggen toch om de dag? is dan het zaad nog wel goed?hahahahahahahaha wat een vragen he?nou gokken we er maar op! voor het eten lukt niet meer haha.moet vanavond werken. bedankt gr mik
Volgens mij is het zo dat bij mannen met slecht sperma wordt geadviseerd om het niet elke dag te doen. In de meeste gevallen is er voldoende nieuwe aanwas om elke dag te klussen. Ik kan momenteel aan weinig anders meer denken. Vind het zo spannend worden nu. Ik ga maar even eten koken en vanavond vroeg naar bed. Vrientie is toch aan het vergaderen vanavond. Pfff.....
ik heb net een pizza erin gegooid mijn keuken is namelijk nog steeds niet af. was helemaal klaar en toen moest het blad terug naar de fabriek want was niet goed gegaan. er moet ook altijd iets fout gaan he met nieuwe keukens. nou ja als het goed is komen ze vrijdag de keuken af maken. gr mik
Oh toevallig, wij eten ook pizza, lekkere van Appie met allemaal vers lekkers er op. Hmmmmmmmm.... nou dan waren wij de uitzondering met de keuken. Picobello