Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    hihi niet erg hoor, moet niet maar zou wel leuk zijn als die wat meer dan 1 stemmetje krijgt lol

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Goeiemorgen dames,

Pfff wat een verhalen allemaal.

Nou van klussen zal de komende avond weinig komen denk ik. Ik denk dat ik als ik mijn bed zie in slaap val.

Ben de halve nacht op zoek geweest naar 1 van mijn katten, die is na zijn avondwandeling niet meer terug gekomen. Niks voor hem.... :cry:

Hoe is het verder hier? Nog spannende ontwikkelingen?

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    tipp, die komt vast wel weer joh.
    heb ook zo vaak gezocht, en dan in ene de volgende dag....
    wel vervelend natuurlijk.

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Hier gaat alles goed.
    Heb giteren van 10:00 tot 22:00 op een beurs gestaan en was om 23:30 thuis pfff ben kappot!

Verder zit ik 9 dagen voor testen maa voel nog helemaal nix helaas. Misschien is het nog wewl wel te vroeg om iets te voelen......

Moet nu ff boodschappen gaan doen want om 12:30 komen ze vloerbedekking op mijn zoldertrap leggen en dan moet ik thuis zijn.

Ben zo terug!

Kus Wendy

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @ mieke: ik kan alleen maar hopen dat ie een veilig schuilplekje heeft gevonden vanwege de storm...

6. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Aaah, Tipp, dat is niet leuk! Wij hebben heel veel katten buiten lopen en eentje binnen. Dat heb je op een boerderij. Maar ik ben in het verleden ook bezorgd geweest hoor als de huiskat niet thuis komt.
    Ga er maar vanuit dat katten heel vindingrijk zijn en hij vanzelf weer aan komt lopen of het de normaalste zaak van de wereld is.

@ Mieke: Mn nieuwe kaartje staat er nu in.

@ Wendy: ja pittig hè die beurzen. Nu maar hopen dat je geen virus hebt opgelopen daar, daar heb ik altijd last van na een beurs. Verder ben ik nooit ziek.... Je hoeft ook nog niks te voelen hoor. Ik voel ook niet zoveel.
    Ook nog geen ongie trouwens...

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hmmm, Jannegie, je temp is idd wel laag, beetje gemiddeld, raar hoor!
    Kan me voorstellen dat het nogal verwarrend is.

Hier hoorde ik vannacht gerommel in huis, vermoedde al dat 1 van de katjes met een muis was thuis gekomen.
    Nou die vermoedens werden 's ochtends wel bevestigd, heb hem gelukkig kunnen vangen en weer veilig buiten kunnen zetten.
    Gek genoeg spelen ze alleen met muizen en doden ze ze niet.
    Maar lang leven ze niet, want volgens mij krijgen ze een behoorlijke hartaanval en liggen ze nog ergens dood later.

8. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    pff, als ik dit allemaal zo lees ben ik toch blij dat ik geen katten heb.

@Tipp, die komt echt wel weer hoor. En katten hebben 9 levens toch? :)

9. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    Hoi
    Wij hebben geen katten, ben er zelf allergisch voor maar rouw daar ook niet heel erg om, vind katten niet altijd even leuk.
    wij hebben een puppie van 11 weken, echt een scheetje om te zien maar is wel gigantisch ontdeugend haha.

Jannegie, ik hoop het zo voor je dat die duizeligheid toch door een zwangerschap komt.

kom op meiden, meer ROZE, of moet ik maar weer even strooien?

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Net nog weer babayboom gezien, jullie ook?
    vond het belachelijk dat met dat Ajax stel.
    Die vrouw lag met haar benen wijd in het ziekenhuis en hij was aan het feesten bij ajax, dit lieten ze teglijkertijd zien. pfffffff
    kan er bij mij niet helemaal in hoor!

gr mayo

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hoi meiden.

wat een k*t weer he. ik woon aan de kust. ben nog niet buiten geweest maar heb het vermoeden dat ik mijn sokken wel vast mag houden hahahah

zelfs mijn drie katten willen niet naar buiten liggen hier gezellig met ze'n drieen op de bank.

ben zelf ziek ziek ziek. voorhoofdholteontsteking maar moet werken heb namelijk een eigen kapsalonnetje dus die moet doorgaan he. dus met een snothoofd knippen. hahahahahaha

dikke knuf mik

11. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
  12. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Vond het wel jammer dat die niet bleef steken op de 37.0, maar ja 36,9 is ook nog een "HOOP" temperatuurtje he...

geen knoop aan vast te knopen aan dit vrouwelijke lichaam van ons, elke keer wel wat... altans bij mij :rolleyes:

13. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    wil best op je mooie kereltje stemmen steffie, als je uitlegt hoe dat moet... :)

14. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Hoi!

zo veel vruchtbare sterretjes 8) dat moest haast wel goed komen!

Ja nou die gozer lekker aan het bier en zij helemaal alleen op die tafel met benen wijd in de hoop dat het raak zal zijn.... Hij kon toch best een keer een wedstrijd overslaan, doet zij toch ook? :(

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik had die maand ook geen klachten hoor, kreeg pas toen ik een week of 6 was klachten.

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    In de linker balk staat ergens baby van de maand, naam op alfabetische volgorde!

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik mag zo ook fijn naar buiten met mijn 2 puppys. De zon schijnt hier wel dus heel erg is het niet, maar het is wel koud. En dan ben ik ook nog eens ziekjes.

Als je ziek bent kun je dan wel gewoon aantellen of is dat moeilijker?

@ Mayo ik vang even wat babydust. Vang, vang, vang.

18. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Hihi, bij mij ook. Maar jouw cyclus is ook niet echt kort hè? En al een jaar bezig, dat is wel lang hoor, vreselijk.
    Ik kijk maar niet meer naar babyboom, heb er gsiteren voor het eerst naar gekeken, maar word er alleen maar depri van.

@ Mayo:

VANG, VANG, VANG, VANG, VANG, VANG, VANG, VANG, VANG, VANG

Zo dit is de eerste keer dat ik echt goed gevangen heb. Misschien helpt het nog!

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hallo allemaal! :D

Spannend hoor Jannegie, nog steeds geen bloed, ik duim nog steeds. :D

@ Bloempje: Die 0,1 maakt volgens mij niet heel veel uit, ik duim ook voor jou. ;)

@ Tipp: Ik begrijp hoe je je voelt ik zou het niet leuk vinden als het mijn kat was. Hopelijk is ie snel weer terug. Mijn katten (2) gaan bijna nooit naar buiten, alleen af en toe in de tuin en vind ik toch wel een veilig gevoel. ;)

Toen mannetje gisteren thuiskwam wilde hij toch meteen de test doen. Er van uitgaande dat ik de test helemaal goed heb gedaan (en dat weet ik bijna zeker) was het resultaat niet echt hoopgevend. Er zit nog een test in die we volgende week moeten doen dus hoop toch dat er dan een verandering is. [-o<

Maar aan de andere kant zegt het toch niets want het is 86% kans. :(

Ik kan eigenlijk niet wachten tot eind van het jaar wanneer ik eindelijk doorverwezen word en iemand mij uit kan leggen waarom ik niet ongi word want ik word er zo langzamerhand behoorlijk onzeker en verdrietig van. En dan nu ook nog die test dat hubbies zwemmers niet optimaal zijn...dat wil ik ook gewoon zwart op wit door een dokter. :(

Misschien had ik beter niet die thuistest kunnen kopen maar mijn nieuwsgierigheid won het toch...

Dikke knuffel voor jullie allemaal en dat we maar snel allemaal een dikke buik mogen krijgen. :D

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Oops dubbel post. :oops:

Deel Deze Pagina