Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dat is niet best Zora. Maar waarom word je niet eerder doorgestuurd.

2. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Probeer hier ook nog even wat te vangen

VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG

We hebben vannacht weer goed ge-[​IMG] dus...

3. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    ** mieke : dan ga ik eens op baby van de maand snuffelen... :)

** Jannegie : Klopt het verlangen word alsmaar groter. Mijn cyclus werd na het stoppen van de pil steeds langer, heb ervoor altijd een normale cyclus van 28 dagen gehad. En het is nu elke maand 35 dagen. Een keer had ik een cyclus van 42 dagen maar dat werd een miskraam (helaas). Maar ben allang blij dat ik nu een regelmatige cyclus heb en ik elke maand een ovulatie heb, dat is wel geruststellend.. ;)
    En meid ik duim voor je hoor, want geen bloed is goed!

** zora : dank je wel lieverd, duim ook voor jou en alle meiden met een kinderwens. Weet namelijk precies hoe het voelt als het maar niet wil lukken. In mijn omgeving word het niet begrepen of willen ze het niet begrijpen ik weet het niet, maar het is altijd zo van : 'nog geen baby?, en jullie zijn gek op kinderen? of 'je bent nu alweer 3 jaar getrouwd, word het geen tijd voor kinderen??' :( alsof ik het zelf bepaal.. En toevallig worden er in ons vriendenkring en familie kring wel heel vaak baby's geboren, niks mis mee maar jammer dat ik niet gezellig mee kan kletsen over baby en dreumes.....

4. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Ik VANG meeee.... !! :)

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Mijn huisarts stuurt je niet door als je nog geen jaar bezig bent, dat nemen de gynaecologen haar niet in dank af zegt ze. Verder zegt ze dat ik maar ovulatietesten moet gaan doen en temperaturen. Lekker handig met zo'n cyclus. :rolleyes:

Thanks bloempje, dat is het fijne aan dit forum iedereen begrijpt elkaar. En ik begrijp precies wat je bedoelt. Iereen in mijn ongeving lijkt gewoon 'plop' zwanger.... :(

6. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ja hoor ik kan ook wel wat strooisel gebruiken :)
    Voel nog niets behalve dat ik af en toe vreetbuien heb hahaha. (slecht!).
    Beetje duizelig maar ja hoor van zoveel mensen dat ze pas wat voelen na week of 5 - 6.
    Het is toch maar weer afwachten al hoewel ik er niet zo veel vertrouwen in heb. Niet heel veel geklust zeg maar.
    Temp was vanochtend wel weer wat hoger dus dat is wel weer goed.
    Wachten duurt laaaaaang (hoe ging het ook al weer hahaha)

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    De maand dat ik zwanger ben geworden hebben we echt maar 2x geklust door omstandigheden, en zoals gezegd kreeg ik tot ik een week of 6 was eigenlijk helemaal geen kwaaltjes. Dus in feite zegt het allemaal niets en is het denk ik gewone pure mazzel!

Dus ik duim weer voor jullie hoor!

8. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Dat is zeker het fijne van het forum... Iedereen die elkaar begrijpt en ondersteund. Kom al heel lang op het forum maar was altijd een stille lezeres...
    Ik hoop dat het voor ons allemaal heel gauw raak is!!

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik heb ook een tijdje meegelezen voor ik echt reageerde bloempje. En doe ik nu nog weleens als ik het even niet trek om constant met het forum bezig te zijn.

Ik vind het ook zo frusterend dat bijna iedereen weet wanneer zijn of haar eisprong en/of NOD is en ergens naar toe kan leven. Dat mis ik wel heel erg.

Maar goed komt misschien omdat ik vandaag beetje depri ben... ( Hopelijk een komende ongi?)

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Kom ff tussendoor, want moet dit gewoon kwijt. Had net megaveel eiwit :D dacht dat ik mijn ei al gehad had nou niet dus.

11. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Ik weet precies wat je bedoelt! helemaal nergens kun je naartoe leven. Ik vind het echt waardeloos van je huisarts dat ze je niet doorgestuurd heeft. Kom maar in duitsland wonen, hihi....
    Ik was ook echt heel blij met mijn echte cyclus, alhoewel het nu weer een paar dagen onzekerheid oplevert. Als ik niet zwanger ben hoop ik wel dat ik gauw ongie word, zodat ik een cyclus houd.

En meiden: die opmerkingen van mensen over of je nog geen kinderen wilt of waar ze blijven. dan zeg ik gewoon: "Die kun je niet bestellen."
    Op een vrolijke manier, dan zijn ze meteen stil. Die tip heb ik een keer hier op het forum gelezen.

Verder ben ik de hele tijd aan het sliploeren / stringstaren.

12. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    Het is eigenlijk niet echt grappig maar toch:

Hoe kom je erop?

13. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    Hier een smiley die meehelpt:

14. Niet meer actief

Waarom probeer je geen teunis bloem ofzo?
    Of misschien helpt dat Etos zwanger worden wel echt met een normale cyclus te krijgen.

15. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hey leive meiden,

ben al wel de hele ochtend aan het meelezen maar nog geen tijd gehad om et reageren.

gisteren is erg goed gegaan. het was erg gezellig. veel klanten maar ook collega en mijn ouders waren ook gekomen. mijn moeder heeft in dezelfde branche gewerkt en mijn vader werkt in dezelfde branche. voor hen was het dus ook helemaal geweldig! lekker gelachen maar natuurlijk ook druk gewerkt. ik was echt kapot en pas om 1 uur thuis! toen nog even een hapje gegeten en vanmorgen iets langer blijven liggen hoor. was hier echter al wel weer om half 10...
    nu nog even een paar dingetjes afhandelen en dan weer naar de beurs voor het afbouwen. en dan heerlijk weekend. weekje is weer snel gegaan.

ook qau kindjes gaat eht goed. ik ben er weinig mee bezig alheowel ik het moeilijker ga krijgen nu ik met de voorbereidingen voor Sinterklaas bezig ben. best stom eigenlijk. met kerst gaan we lekker weg en daar verheug ik mij heel erg op. mijn eitje is in elk geval geweest of in aantocht en op gisteren na hebben we elke dag geklusts. voor plezier! ik geloof namelijk niet dat het raak is deze maand.

hoe is het hier verder?

Yvett: wat een gedoe zeg! beterschap meid!

Jannegie: ik duim mei~d!

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    @ Jannegie : Ja denk maar dat ik in Duitsland ga wonen hihi :)
    En ik hoop inderdaad dat wanneer je niet zwanger blijkt te zijn je ongi niet weer zo lang wegblijft.. :cry:

@ Ikdus: Heb er zelf ook al aan gedacht om dat te gaan gebruiken maar hier op het forum zijn de meningen er erg over verdeeld. Aan de andere kant het kan nooit kwaad om het eens te proberen...misschien dat ik straks nog even langs de drogist ren...

@ Yvett: Beterschap...al dat gips is ook niet leuk, hopelijk knap je weer helemaal op! :D Daar gaan we allemaal voor duimen en dat het snel mag gaan voor jou. ;)

@ Blondsteenbokje: Je weet maar nooit.Ik duim ook voor jou. :D

@ Mupkuh: Maar weer aan de klus dan.. ;)

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Zora, ik ga inderdaad weer flink aan de klus. Had mijn ventje al ingelicht.

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Veel klusplezier :) :) :)

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dank je wel!

20. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hey meiden,

ik ga richting beurs en dan hopelijk vrij snel weer richting home.

Fijn weekend allemaal!

Deel Deze Pagina