hoi meiden! sorry maar het is echt te veel om alles bij te lezen als je wat afstand neemt van het forum! ik ben toch maar wel aan het tempen, ik vind het wel prettig om te ewetn wanneer mijn eisprong is. nou geet FF aan dat gister en vandaag mijn vruchtbare dagen zouden zijn! is wel erg vroeg denk ik? de vorige keer had ik ook de 2e dag met temp 36.7 mijn ei... hier mijn kaartje: liefs rebbel
Maar iedere cyclus kan dat weer anders zijn! Hihi ben een beetje aan het hoppen van hier naar tempkaartjes. En daar vroeg ik weer iets anders, en hier geef je al weer het antwoord, haha.
@ Rebel, het zou wel kunnen. Zie dat je eiwit hebt gehad. Maar zie ook dat je al eerder een korte cyclus hebt gehad.
Kleine updeet van deze kant... Ik lees eigenlijk wel altijd mee, laat alleen zelden of nooit een berichtje achter. Alles dokie hier. Wel moe nog, maar dat kan ik zelf verhelpen, als ik wat vroeger naar bed zou gaan. Verder geen nieuws eigenlijk. en ik hou jullie wel in de gaten hoor
Heeey Wicjuh, Leuke updeet! Al 21 weken, jeetje wat gaat dat hard! Ik heb net lampion gelopen met mn neefje. Dat gaat hier allemaal iets anders, maar het was erg leuk. Wel koud, brrr.... Nog steeds geen bloed, dus nog steeds moed!
Marlieke, leuk hoor je blog! Wicjuh, fijn dat het allemaal helemaal goed gaat. Jannegie, spannend nog steeds, morgen dus een test kopen in NL. Ga je dan 's avonds voor ons testen
Haha, nee! Ik ga in ieder geval 's morgens testen. Tja, en ik heb geen internet daar in ons weekendhuisje. Dus.... helaas laat het pas maandag weten hoe het is afgelopen...
Oke, nou die paar dagen kunnen er nu ook nog wel bij Veel plezier hier dan het weekend en tot maandag. x
Hallo dames! Kon ik weer eerst 5 bladzijden lezen. En dat terwijl ik hier gisteravond nog was. En ja nu ben ik gelijk vergeten wat ik wilde zeggen tegen iedereen. @Jannegie, spannend zeg. ben benieuwd maandag!
@Mieke, dank je! @Jannegie, succes meid! Ik duim voor je en ik hoop dat het een heel mooi weekend mag worden! @Steenbokje, lekker geklust?
O en dames? Eergister na het klussen en gisteravond toen ik net in bed lag ook wwer, had ik heel erge buikpijn. Echt van die scheuten. Ik heb eerder nooit zoiets gehad. Kan dit de eisprong zijn geweest? Kan het zijn dat ie na een bevalling beter voelbaar is ofzo?
Jep! Vorige week woensdag, echt geweldig! Ik had toen geen afdrukjes trouwens. Kreeg ze niet automatisch en ben vergeten erom te vragen ... zat ik dus te sippen in de auto naar huis, hihi. Maarrrr...afgelopen maandag bij een vriendin geweest op dr werk. Zij werkt in het ziekenhuis en heeft van die echo-apparaten ter beschikking... dus weer een halfuurtje liggen genieten van de kleine in mn buik. En afdrukjes! Ik zal dr 1 in mn album zetten... (Edit: die stond er al in ...zwangerschapsdementie denk ik...) Overigens heb ik een draaikont in mn buik ... lag niet 1 moment mooi stil om alles eens goed te bekijken of de perfecte kiek te maken .