ik heb nog een vraagje... ik heb toch het idee dat ik vandaag mijn eisprong heb, de vorige keer had ik dat ook bij een temp van 36.7 en ik heb wel vruchtbaar slijm en hoofdpijn. maar nu is het zo dat we gister en eergister geklust hebben. wat denken jullie? vandaag weer klussen? want ik heb altijd begrepen dat de kwaltiteit van het zaad dan niet goed is en je beter om de dag kunt klussen, maar ik wil ook mijn ei niet missen... liefs rebbel
Ik zou gewoon klussen rebbel. Als je op FF kijkt scoor je alleen high als je iedere dag rond je eisprong klust toch?
Weet niet of je al een antwoord hebt gehad. Maar kan inderdaad zijn dat het je eisprong is geweest. Of de voorbereiding van. Normaal heb ik altijd veel pijn de dagen rond mijn ei. Maar deze keer is dat gestopt na mijn eisprong. Wel beter hoor pijnloos
Maar het zaad blijft toch ook nog even leven. Dus misschien is het van gisteren al wel bij je ei als dit je ei is. Maar het zekere voor het onzekere vandaag toch maar klussen denk ik!
En al zou de kwaliteit iets minder zijn, dan nog heb je gister en eergister toch ook geklust, dus de sterke en goede zaadjes doen toch wel hun werk. En dan zou ik het voor de zekerheid morgen ook gewoon nog effies doen
hee dames, Ik ga niet alles teruglezen hoor, dat gaat ff niet met mijn koortisge hoofd. Dat heb ik weer, precies als ik wil klussen krijg ik keelontsteking! Grrrr. Maar eh... Iedereen succes die dat nodig heeft. Knuffels ook voor wie het nodig heeft. Als ik me morgen weer wat beter voel laat ik nog wel weer wat van me horen! Knuffels!
he meiden weten jullie of je je gewoon mag wassen met lactacyd als je probeert zwanger te worden.gewoon de wasemulsie bedoel ik ik ben al gestopt met de vaginaal douche........... dikke knuf mik
geen idee, ik ben allergisch voor dat spul... Ik zou eigenlijk niet weten waarom niet... Maar goed, ik ben geen ervaringsdeskundige op dat gebied...
nou ja ik wil cdat zaad natuurlijk niet doden. hahahahahaha ik dacht dat het geen kwaad kon maar wil die arme zaadjes wel een kans geven......................... gr mik
Volgens mij is dit niet inwendig dus mag het wel. Maar ja zo zie je dat de meningen en ervaringen er over verdeelt zijn. Verder weet ik het niet zeker. Misschien gewoon maar niet doen om enig risico te voorkomen.
oh jee. heb ik wel al gedaan! en nee het is niet inwendig maar gewoon op een washandje waar wassen jullie je mee dan van onderen. gewoon met water? gr mik
Ik weet het ook niet. Ik gebruik wel eens van die doekjes van lactacyd en heb ook inderdaad de schuim. Gebruik het niet altijd, maar toch wel 1 keer per week! Ik denk dat ik er nu toch maar mee stop! Maar het is inderdaad niet inwendig, dus kan misschien geen kwaad, maar toch... ik neem geen risico!
Daisy: hoef vond je Afrika Afrika? Ik ben er ook geweest. Erg leuk! (vooral de basketballers en trapeze heren die zich in een keer zo voorover lieten vallen ppfff....) Steenbokje: Hebben jullie goed je best gedaan Hier vanavond wat meer buikpijn. Denk dat de duivels er aan komen. Temp was oko wat gezakt vanmorgen. Bleh, vind het zo niet leuk meer!