Goedemorgen! Nog geen duivels te zien, maar denk dat ze vandaag wel komen. Vandaag lekker weg en dan vanavond uit eten heerlijk! Heb er zin in. Zal er vandaag dus heel de dag niet zijn, maar zal vanavond weer even bij lezen natuurlijk!
Hey meiden, daar ben ik weer. Afrika Afrika was super! We zaten helemaal vooraan, dus toen de eerste groep het podium oprende schrokken we wel even. Hebben heel erg genoten, de kleine was wakker, maar heeft niet geschopt. Vanavond dus naar Mika. Ben benieuwd.
goedemorgen meiden ben nog niet ongi maar ik heb het gevoel dat ze vandaag komen heb namelijk best ongi pijn
nou steenbokje, ik dacht precies hetzelfde. ik dacht het is 5 maanden niet gelukt waarom zou het deze maand wel lukken! en toch! gewoon positief blijven denken! je zult wel denken: is wel makkelijk praten aangezien ik zwanger ben. Maargoed. Veel succes en hou de moed er in! dikke knuf mayo
Haha ..ach, we zijn af en toe 2 handen op 1 buik hoor, Daisy en ik ... (of was het 4? :-k ) Nou? Vertel? Kijken of het gelijk loopt met alle andere meningen in mijn omgeving
goedemorgen meiden, Thanks voor de antwoorden. Wicju: ik denk een jongen. vandaag wederom geen plannen. heerlijk zo hoor! beetje in het huisje rommelen denk ik.
Hallo meiden, Hier vandaag ook een vrij rustig dagje. zometeen komen er een paar vrienden voetbal kijken. Gelukkig nemen ze hun dochtertje van 2 ook mee... Fijne zondag allemaal! Liefs Monique
meiden, wie kan mij helpen aan dat filmpje van Celine Dion met dat mooie nummer over moeders met baby's? hij heeft binnen deze topic gestaan
goeiemorgen meiden, (of eigenlijk al middag ) Gelukkig is de koorts afgenomen en kan ik weer klussen. Voor iedereen die het nodig heeft: duimduimduimduimduimduimduimduim en ik strooi ook nog even wat knuffels, pak ze maar als je ze nodig hebt. There's more where that came from...
@Blondsteenbokje: Heb je bij mij geen gevoelens? Ben ook wel benieuwd, tov mijn omgeving . Wij weten het ook, maar ook wij houden het geheim. Al heb ik me al een keer versrpoken, gelukkig lette diegene niet op.. . @ Wicjuh: doe maar 4 handen... 2 erop, en 2 in de buik .
Wow ik ben zo blij. Heb eens andere ovulatietesten hier besteld en nu eindelijk, na al velen versleten te hebben een 2e streepje. Nog geen vette streep, maar die komt dan nog wel. Hoe zit dat ook al weer, als de 2e vet is, dan komt je ei binnen 24-48 uur of zo? We zijn vandaag weer begonnen met klussen en wilden dit nu om de dag aanhouden deze week. Maar misschien verstandig om morgen toch ook nog een poging te doen, wat denken jullie. Enne, ik denk ook voor Wicjuh een jongen en voor Daisy een meisje. Kunnen we wel een poll van maken. Bij Maranka weet ik het nog niet, sorry Maranka
over ovulatietesten kan ik je niet aan een antwoord helpen geen idee. Staat dat niet in de beschrijving? vandaag hier eens alles onder handen genomen alles blinkt weer....wat een ramp met drie kinders, je poetst wel veel. maar de extra dingen blijven liggen helaas heeft wel geholpen met mijn humeur moest ervan zingen hihi dus dat voelt al beter daarna lekker met de twee oudste samen een speelbad genomen, die vinden het heerlijk als een van ons erbij komt zitten nu lekker koken dan de kinders in bed en ff rust, ben pas begonnen met breien en wil de sjaal afmaken. niet geweldig mooi maar wel lekker warm hihi. nou meiden miss tot straks nog ff
Maranka krijgt ook een meisje denk ik. Mieke: joepie wijffie! ben blij voor je ga er voor maar focus je er niet et veel op he. en doe het lekker morgen ook nog wat kan jouw het schelen hihihi