wij doen het dit jaar ook niet te gek met sinterklaas. Zitten eigenlijk een beetje krap deze maand met de verandering van baan maar goed. vind het zowieso soms te gek voor woorden als ik zie wat de kids allemaal krijgen hier krijgen ze een duurder kado rond de 15 euro en dan kleinigheidjes die ik door het jaar heen koop zoals kleurtjes of een kleurboek of zoals een pyama of nieuwe kousen of zo...ben rond de 25-30 euro per kind kwijt dit jaar. maar goed is wel helemaal off topic natuurlijk hihi. Morgen gaan we eens naar van cranenbroek ook altijd leuk speelgoed voor heel weinig geld en ook het kruidvat heeft altijd erg leuke dingen. verder zijn we toch aan de klus geweest gister hihi wie weet is het wel raak geweest....you never know hoe lang het blijft leven die zwemmertjes natuurlijk hahaha iedereen een hele fijne avond trouwend!
goed hoor! heb even wat afstand van het forum genomen, maar met dat tempen ben je er toch wel mee bezig! en hoe is het met jou? liefs rebbel
Hier gaat ie lekker hoor! Mannetje is behoorlijk aanwezig! Nog 3 weekjes werken en dan ga ik met verlof, Heerlijk! ik snap nog steeds geen bal van tempen hoor maar misschien komt dat ook omdat ik daar niet mee bezig ben. Heb je je ei deze maand al gevonden?
Nou vroeger vond ik Patrick Demsey (toen hij een tiener/begin twintiger was zeg maar) dus helemaal niet leuk, maar nu........
Nou nog steeds geen duivels vanochtend. Is wel de dag waarop het zou moeten gebeuren. Dag is nog niet om natuurlijk, maar meestal is het s'ochtends meteen. Heb de afgelopen 2 cyclessen op 26 dagen gezet en had bij deze cycles eigenlijk ook wel het vermoeden.
Dag dames, Kom me hier weer eens laten zien.... Tijdje weg geweest aangezien relatie niet goed liep en het is vorige week indd uit gegaan. Ben inmiddels verhuist en probeer mn leventje weer op te pakken. Dus na ronde 9 ga ik weer aan de pil, oftewel eind vd maand. Zijn jullie weer op de hoogte, maar ik blijf hier wel schrijven hoor Groetjes Racebabe
morgen meiden: Racebae: o meid hele dikke knuffel van mij! als je er over wilt praten... mieke: en geklust? hier verder geen nieuws. ik ga een dagje met mijn moeder naar Utrecht dus ik ga eens opschieten. X
Stertke Racebabe, het zal toch wel een moeilijke beslissing zijn geweest. Helemaal met jullie wens van een beepje etc. KNUF