He meiden al iets van Jannegie gehoord, die zou vandaag toch gaan testen ? Ik hou jullie stiekem in de gaten hoor! Liefs minnie
succes he meissie en als je geen zin heb moet je het niet doen hoor. niet tegen je zin in gaan vrijen want dat komt niet ten goede vloor je relatie. rustig aan gr mik
Hahaha inderdaad, daarom zeg ik ook denk ik. Ik zie wel of ik vandaag zin heb of niet . Als we vanavond gewoon optijd naar huis gaan zal het vast wel goedkomen. Jij ook veel klusplezier vandaag of morgen. En ik spreek je vast morgen xx.
Hallooooooooooo Ik voel me sinds gister al zo raar. Lichte soort van ongikrampen. Ook onder in de rug. Dit voelde ik dus ook in het begin van mijn zwangerschap. (heb er toen niet opgelet, maar herken het nu opeens) Maar dat kan toch niet? De 1e keer er 19 rondes op moeten wachten en dat het nu dan in ronde 1 al raak is? Ik heb dus echt zoiets van: dit kan niet, het zal wel wat anders zijn. Ook omdat ik echt (?) ongesteld werd tijdens het doorslikken van de laatste pilstrip... Nee, wellicht word ik dan een dezer dagen toch alweer ongesteld. Nja, we wachten maar rustig af dan. Voor de zekerheid tampons in mijn tasje gedaan. Mocht het mij overvallen wanneer ik weg ben.
ik loop ook steeds met tampons bij me haahhaha je weet maar nooit heb al een pakje in mijn tas zitten voor het geval het op het werk gebeurd maar tot nu toe niks na mijn pil stop op 17 oktober let maar niet banner want ik weet niet of die goed is! groetjes sammie
Ik moet ook toegeven dat ik deze maand stukken minder pijn heb. De eerste 2 maanden echt zowat iedere dag wel. Denk dat het door ontpillen komt. Soms heb ik ook lichte ongikrampjes. Ben benieuwd of het wat betekend. Maar daar komen we vanzelf achter
zijn er hier nog meer mensen die ongeveer in de 2de week van de strip zijn gestopt? ik heb 8 pillen gehad wie nog meer?
@mieke: aan het klussen jij! @ steen: thanks meid! jij ook weer veel succes deze ronde! jaaaa jannegie! ik ben ook wel benieuwd hoor! liefs rebbel
Het ziet er naar uit dat Jannegie ons lekker in spanning laat! Of ze is druk met de was wegwerken na het weekendje er tussen uit!
na hoeveel dagen als ik dat vragen mag ik pas na 6 dagen en dat was 2,5 dag bruin verlies ik weer nu niet of ik dat mee moet tellen?
Hey meiden! Sorry dat jullie zo lang moesten wachten. Was er vanmiddag pas weer. Vanmorgen eerst nog even boodschappen gedaan in nederland (brood, hagelslag, boerenkool enz.). Situatie is nog steeds gek bij mij. Zondag getest. Nog nega . Gisteravond zware ongiekrampen, maar nog steeds geen spoortje ongie. Binnenkort maar even weer testen. Misschien heb ik weinig hcg? Dus nog steeds heel onduidelijk, maar heel langzaam begin ik zelf steeds meer het gevoel te krijgen dat ik toch wel zwanger ben...... Nu ga ik ff bijlezen! Tot zo!
Wat heeft je temp het weekend gedaan, of heb je niet kunnen tempen? Nou jeempie zeg, nog steeds verdraaid spannend dus. Toch wel gek dat je nog steeds geen positest hebt. Misschien eens je gyn bellen en vragen? Je zit nu al op 20 DPO!
Nou zeg wat ik nu weer heb. Lijkt wel of mijn lichaam helemaal aan het veranderen is. Eerst eindelijk zo'n mooie ovu test en nu heb ik kramp links onderin mijn buik. En daarbij een heel drukkend gevoel op mijn schaambeen. Dit gevoel heb ik ook wel eens als voorteken van de ongi die gaat komen. Zou dit tekenen van mijn eisprong kunnen zijn, echt nog nooit gehad. Misschien is het wel iets heel anders, maar toch... eerst die test en nu dit Vanavond en morgen zeker dus even knutselen, vanavond gaat wel lukken maar of mopje morgen ook nog wil.... dan woensdag maar.