Nee, heb niet getempt. Niet meegenomen in de koffer, hihi... Ja, nog steeds spannend. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Of ik heb helemaal nog geen eisprong gehad....? De gyn hoef ik hiervoor niet te bellen. Eind vd maand heb ik weer een afspraak dus dat komt dan wel. Maar het is wel hééél vervelend, word de hele tijd heen en weer geslingerd door mn emoties. Morgen ook nog een hele belangrijke dag met grote onderhandelingen die ik in goede banen wil leiden.... pfff.... Die ongiepijn was ook heel raar gisteravond. Het leek zo echt, ik ging naar de wc met het idee dat ik rood zou vinden, maar nee.....
Hm, emoties tja dat zijn dan wel de hormonen. Wat heb je nog meer voor kleine kwaaltjes of gevoeletjes?
@Jannegie, spannend hoor meid. Ik hoop echt voor je dat je een dezer dagen roze mag testen! @Mieke, ik denk dat je je eisprong voelt (dat ie eraan komt). Zoals je het uitlegd voel ik het ook iedere maand. Dus ik zou zo zeggen, klussen meid! Liefs Monique
@Shania, dat was dus na 8 dagen de pil te hebben doorgeslikt aansluitend op de strip ervoor. Ik was 8 dagen bezig met de nieuwe strip toen ik ongi werd. Dus ben toen gestopt. Was eerst een paar daagjes licht maar toen werd het toch wel net zo heftig als een normale ongesteldheid. Ik denk dat jouw bruinverlies geen echte ongie was, meer een doorbraakbloeding denk ik! @Jannegie, spannend hoor, meid!
Nou ja, mn duizeligheid die ik al had. Enne... nog iets geks. Zit ik met Jannegie-man in de auto, heb ik het toch warm! Zo benauwd! Dus ik zit de hele tijd de verwarming omlaag te zetten en hij de hele tijd omhoog. Normaal is dit altijd compleet tegenovergesteld. Ik zei al dat het aan hem lag, haha! Jouw ovulatiepijn klinkt ook goed. Misschien heb je er anders nooit zo opgelet. Maar misschien kun je ook elke maand iets anders voelen....?
ik weet dus niet zo goed van af wanneer ik moet gaan tellen ik ben 8 oktober voor hetlaatst onge geweest en ben 10-10 weer met de pil begonnen en heb er daar 8 van gehad en toen na 6 dagen dat "bruine" dus vanaf wanneer zou ik moeten tellen heb vorige week een test gedaan maar die was neg.
Jannegie, spannend hoor! Hopen natuurlijk voor je dat het zover is! En anders erg vervelend dat je lichaam je zo voor de gek houdt... Ik vind het ook zo vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent met een onreglmatige cyclus! Wanneer komt mijn ei, wanneer is mijn NOD, en al dat soort dingen meer. Maar zie (lees) nu wel dat ik lang niet de enige ben, das voor mij alweer een goed teken!
@jannegie: ik duim nog steeds voor je hoor! ik hoop dat je alsnog posi test van de week! even een vraag! misschien wat dom... maar ik vroeg me af of het verstandig is rond je eisprong in bad te gaan? ik weet namelijk dat je beter een saunabezoek kunt vermijden rond die tijd... iemand enig idee? liefs rebbel
Dat maakt echt niks uit hoor! Lekker badderen! Ik wil ook wel in bad..... Je raad het al, we hebben geen bad.
Hoi hoi Zit weer even terug te lezen en dacht dat ik ver was in mijn cyclus, maar als ik dat zo zie kan het nog heel lang duren voordat je ongi wordt. Ik heb ook geen haast...
hoi meiden ik heb het vandaag gevraagd bij de apotheek en je mag gewoon uitwendig je wassen met lactacyd als het maar uitwendig is en je kan beter niet de vaginale douche gebruiken want die spoelt wel de zaadjes weg. ze zei dat je de uitwendige lactacyd mag gebruiken en dat het geen kwaad kon want het houdt juist je ph waarde goed in balans en dat is goed voor de zaadjes. hahahaha hier was wat onzekerheid over dus dacht ik meldt het even. gr mik
hey meiden! er is hier niet veel meer gekletst sinds gister avond! ik ben blij! ik denk namelijk dat ik mn ei gister heb gehad! eergister en gister nog geklust, dus daar kan het niet aan liggen mocht het niet lukken deze maand! liefs rebbel
@Shania, ik zou denk ik dan eerst een 'gewone' menstruatie afwachten en aan de hand daarvan dan de banner maken! @Rebbel, laten we hopen dat het geholpen heeft, het klussen! @Jannegie, meid, dat klinkt wel nog steeds als zwanger. Misschien ben jij 1 van de weinigen waarbij een test pas positief aangeeft na een week of 10... :
blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas blaas nou, Rebbel, nu moet je temp wel gaan stijgen denk ik....
goedemorgen meiden, ik heb weer slecht gealspen heb ik best vaak de laatste tijd. verder alles goed, wacht bankje en zelf denk ik innestelingsdag vandaag. toch wel weer even spannend dus. Janngie: o spannend meid. knuffel! Mieke: nog gelukt?