Lieve meiden, Ik hoop dat ik het kan volhouden, maar ik ga afstand nemen van het forum voor een paar weken. Gisteravond/vannacht was een drama hier thuis en daar ben ik nu heel erg verdrietig door Woorden gehad, niet kunnen slapen, mannetje die midden in de nacht naar buiten gaat etc. etc. te lang verhaal en daar wil ik jullie niet mee vermoeien. Het wil gewoon niet zo gaan zoals het op een fijne en relaxte manier zou kunnen gaan. En op de manier zoals het gaat heb ik niet echt het idee dat er ooit een beepje gaat komen. Eigenlijk kun je wel zeggen dat het oa ook de schuld is van mijn ei want die is in ene veel te vroeg gekomen volgens planning, ik denk dat het dan allemaal anders is gelopen. Maar na gister die krampjes gevoelt te hebben en vanmorgen een tempstijging kan ik wel concluderen dat ie gister is geweest. Ik ga alles hier proberen op een rijtje te zetten, leg de thermometer weer in de kast tot aan mijn volgende cyclus en hoop dat het dan weer beter gaat. Voor iedereen heel veel succes en ik hoop dat als ik terug kom dat er veel roze bij is gekomen. Heel veel liefs, knuffels en kussen voor jullie allemaal, Mieke PS wil je toch af en toe een berichtje aan me sturen dan kan dat natuurlijk via hyves of een pbtje via het forum.
mieke: even een snelle reactie: nu niet gaan meid dan raak je in een isolement. denk even een paar daagjes na...verder antwoord ik je straks. KNUFFEL!
eeeuuh moet je even in de online folder kijken www.kruidvat.nl en dan moet je het cadeau magazine hebben
Gelukkig kwam hij net zelf naar me toe en hebben we even zitten praten. Dat lucht op. Er speelt zoveel in ons beider koppies over de toekomst met een kindje, jammer dat hij dat niet altijd met mij deelt. En door de (voor zijn gevoel) druk lukt het niet altijd om voor hem goed te presteren zeg maar. We komen er wel uit. Maar iig voor deze maand even afstand. Thanks lieverds voor jullie bemoedigende woorden. Liefs Mieke