Het is geen prater, dus dat is steeds het struikelblok, terwijl ik het wel wil. Enne we zijn beide zelfstandig ondernemer, dus richtlijnen maken is een beetje moeilijk voor de toekomst. Maar hij vindt heel fijn dat ik voor deze maand even afstand hou en we gaan beter ons best doen. X
Pffff ben even een paar daagjes niet geweest dus erg veel door te lezen.. @ Mieke: Knuffel meid, het komt wel goed en inderdaad blijven praten er komt een dag dat jullie samen een beepje in jullie armen mogen sluiten. @ Racebabe: Voor jou ook een knuffel en sterkte. Eigenlijk voor alle dames even een knuffel zodat jullie er weer even tegen aan kunnen deze week. Ik heb alweer een paar dagen krampen en buikpijn en er prijkt een mega puist midden op mijn kin. Echt mega groot. Balen. Maar meestal is dit het teken van een aankomende ongi...dus laten we hopen dat het deze week gebeurt. @ Jannegie: Spannend meid...ik duim echt voor je dat het raak is.
jullie moeten doen wat jullie samen willen. nu klinkt het bij mij net als of jij toe geeft en geloof mij ik kan het weten: zo lang jij je mond houd zijn zij happy en gaat het zo oneidig lang door!
Mieke een dikke knuffel voor jou meid! Ik snap het wel hoor! Zoals ik een paar dagen geleden schreef, kom ik ook wat minder hier, en ik merk dat me dat wel een soort van rust geeft. Gelukkig kunnen mijn man en ik er goed over praten, en wij zijn natuurlijk ook nog niet super lang bezig, maar ik voelde wel dat het mijn leven een beetje beheersde...en dat is m.i. niet de bedoeling! en ik zie je op hyves he! Jannegie, hoe staat het er bij jou voor? Voor alle andere meiden: een dikke knuffel!
Race, jeetje wat balen zeg. Heel veel succes met je eigen leventje! en een hele dikke knuff. Zal heus niet makkelijk zijn! Sterkte meid!
Ik hoorde trouwens zondag dat mijn neef en zijn vrouw een beebje verwachten. Zij is nu twaalf weken. En het is echt een schat van een meid dus ik gun het haar echt. Maar had wel een beetje een steen in mijn maag toen ik hoorde. Ik wil niet jaloers zijn maar was het wel een beetje.. Trouwens van het weekend ook even met mannetje gepraat en hij vind dat ik er ook teveel mee bezig ben. Maar ik heb niet het idee dat dat zo is. Mijn cyclus is niet goed dus ik maak me zorgen. En dat zal pas over zijn wanneer we allebei goed onderzocht zijn en ik uitsluitsel heb van wat er met me aan de hand is en of hubbies zwemmers wel goed zijn (Omdat de thuistest toch wel redelijk negatief was).
hey blondsteenbokje En wat denk je wat ik krijg? haha ben wel benieuwd. T´is nog zo pril, eerst maar hopen dat alles goed zit. M´n zus die ook zwanger is, had vandaag de echo, zat er allemaal prima uit, ze was alleen minder ver dan dat ze dacht. Hopelijk gaat het bij ons alle twee goed, zou vervelend zijn als het bij 1 van ons verkeerd zal lopen! Hey jannegie, wat spannend zeg! ik duim voor je dat het raak is! racebabe...............dikke knuf! vervelend dat het zo moet lopen! nou ik ga er maar weer eens van door gr mayo
Mieke, Meid neem zoveel afstand als je kunt en neem lekker de tijd voor jezelf. Heel veel succes. Voor je partner zal het allemaal net zo moeilijk zijn als voor jou, maar dan op een ander vlak. Veel succes met praten! Is moeilijk, weet ik. Maar o zo belangrijk!
mannen vinden al snel dat wij er telang mee bezig zijn maar als je niet kan praten is het toch echt een ander verhaal. maranka: veel plezier alvast!
Thanx, steenbokje. Tís morgenvroeg direkt al om 8.30. Straks nog een late dienst en dan is het zo zover!
@Mieke, jullie moeten doen waar jullie je goed bij voelen. En dit hier is slechts bijzaak. In het 'echte leven' is het toch anders, en dat is wat telt! Dikke knuff meid!