Dank lieverds! We hebben net even geknuffeld en gezegd dat we elkaar lief vinden. Het komt wel goed, dat weten we zelf ook wel. Volgende maand ben ik er weer. Het zal mezelf ook goed doen er even een paar weekjes niet zo direct mee bezig te zijn. Dus niet meer 's avonds met laptop op schoot etc. Ik hoop dat het me gaat lukken Rox, GA heb ik net gehaald hoor, ga straks lekker kijken! Misschien gaan we vanavond nog even naar de film. Maranka, veel plezier voor morgen en ook vast voor volgende week. Een hele mooide dag op jullie bruiloft en daarna geniet op vakantie. (ik denk ook een meisje, bij Daisy ook en bij Wicjuh en Mayo een jongen) Moeten er maar een poll op de hyves van maken. Meiden dit was het voor nu en ook voor straks. Dikke knuffels X
sterkte miek! dikke x voor jouw speciaal van mij! als je maar weet dat ik je als geen ander begrijp! ik ga je missen
Mieke fijn dat jullie er uitgekomen zijn. Hopelijk zien we je volgende maand weer met een dikke glimlach terug. Komt ook weer een drukke maand aan. Dus lekker veel afleiding hoop ik.
Late reactie van deze kant, had niet eerder tijd even te komen loeren hier, maarre.. @ Mieke : meid, denk aan je relatie idd, neem tijd voor jezelf en afstand is dan nu even goed. (teveel ermee bezig zijn kan sowieso negatief werken op alles he? ) En blijven praten met elkaar, dat is heel belangrijk! We zien je wel weer verschijnen hoor!
Late reactie van deze kant, had niet eerder tijd even te komen loeren hier, maarre.. @ Mieke : meid, denk aan je relatie idd, neem tijd voor jezelf en afstand is dan nu even goed. (teveel ermee bezig zijn kan sowieso negatief werken op alles he? ) En blijven praten met elkaar, dat is heel belangrijk! We zien je wel weer verschijnen hoor!
@ mieke: Sterkte meid. Ik denk dat je een goede beslissing hebt genomen. Ik denk dat ik je voorbeeld volg. De boel ontploft hier ook rgelmatig...Knuffel
o... nog een vraagje, gister mn eisprong gehad en gister en de dag ervoor nog geklust, verstandig om vandaag nog eens te klussen? liefs rebbel
oke meiden! bedankt voor jullie antwoord! @rox: 30 weken al! het begint nu echt op te schieten meid! liefs rebbel
Meiden,, Ik word binnen nu en 2 maanden weer geopereerd! Baal ervan! Ik heb nog steeds geen teken of idee dat ik ongesteld ga worden! Spannend! Er is hier volop problemen met de stroom de laatste 2 dagen, Steeds flikkert heel Vlaardingen uit en hebben we geen stroom. Sorry dat ik er niet vaak ben, typen gaat niet zo gemakkelijk! Kusjee
Echt zo raar, heb dan weer wel ongikrampen, dan weer niet... Heb ineens ook meer afscheiding dan normaal. Moet pas over 1,5 week ongesteld worden... Zou het dan toch? Of ben ik de laatste keer niet echt ongesteld geweest?
he jammer joh. nou maar hopen dat je daarna klaar bent en dat je snel mag genezen en zwanger bent. knuf mik
@ Marlieke, ik heb ook af en toe ongikrampen. Heel raar heb ik nooit eerder gehad. Misschien naweeen van de eisprong of een innesteling. Maar zal bij mij wel helemaal niks betekenen. Tenminste dat maak ik mezelf wijs.
HEY MEIDEN, IK VIND ALLES BEST MAAR WE GAAN NU NIET INEENS ALLEMAAL VAN HET FORUM VERDWIJNEN HE... nee hoor lieverds ik begrijp het wel. ik doe het momenteel anders en focus mij op jullie en hier en dus niet op mezelf. voor mij werkt dat prima. moet zeggen dat ik vandaag mijn buik voel en het is innestelingsdag dus...spannend! vind het deze maand ook snel gaan. nog 11 dagen... Yvett: sterkte meissie!
Nou nog geen duivels vandaag en mijn temp was ook nog hoog vanochtend. Zou het dan toch? Heb nog wel testje liggen dus misschien morgen ochtend maar eens proberen? Jee Mieke hoe kan dat nou? Balen meid! Heel veel sterkte. Ons niet helemaal in de steek laten hoor!
Jaaaah, testen! Ik heb vanmorgen weer getest. Helaas weer nega. Ik denk nu echt dat ik gewoon niet zwanger ben en misschien wel helemaal geen eisprong heb gehad. Ondanks mn temp en afscheiding..... Ff afwachten tot de volgende afspraak met de gyn.
Wel raar dat je dan al zover op DPO zit...... Zou toch denken dat het een reden moet hebben. Misschien is het toch te vroeg om te testen hoor Jannegie. Positief blijven denken. Ik heb nog steeds buikpijn, maar niets te zien. Hopelijk blijft dat zo. Ga morgen testen als de duivels er nog niet zijn. Vind het wel spannend, zeker omdat ik het niet verwacht.