@Yvet, balen meid! Dikke knuffel voor jou hoor! @Steenbokje, ik ben in iedergeval niet van plan om te gaan hoor. vond het trouwens de eerste maand ook heeeel lang duren maar heb er nu totaal geen last van. Komt misschien nog wel maar ga ik me nu niet druk om maken. @Jannegie, balen meid, wat duurt dat toch lang! @BD, spannend meid, ik hoop op ROZE Liefs Monique
ik ga er ook niet vandoor maar kan wel begrijpen dat mensen er af en toe afstand van nemen. je word hierdoor opgeslokt af en toe. en als je alleen maar bezig ben met zwanger worden op een gegeven moment ja dat is ook niet goed voor je relatie want mannen snappen toch minder iets hiervan. in ons lichaam gebeurt van alles en we worden daar heel onzeker van en ja die mannen snappen dat niet. daarom vind ik het persoonlijk wel lekker dat je hier even je ei kwijt kan (hahahaha jullie krijgen hem niet hoor) meiden onder elkaar snappen er toch meer van en ik heb het thuis ook met mijn mams erover en een goede vriendin weet het ook (is toch wel lekker) ik heb vandaag niets geen pijntjes ofoz dus ik ga ervooralsnog vanuit dat het niet raak is dan kan het alleen maar meevallen. heb alleen gisteren erg last van mijn onderbuik gehad(spierpijn) maar dat had ik vorige maand ook dus....................... lang verhaal he! gr mik
Jullie kletsen zoveel en ik werk de hele dag en heb bijna geen tijd om jullie geklets terug te lezen Dus vanaf nu minder kletsen Ik heb nog een paar dagen tot mijn ei (tenminste dat denk ik) dus nog maar even goed klussen 1 deze dagen en het weekend!
hallo allemaal hier word de buikpijn steeds ergeer vooral als ik een dagje iets drukker ben geweest savonds is het ergste dan heb ik het ook in mijn rug ik lijk wel een oude vrouw die aan het zeuren is ik ben gistren een klein beetje (nog niets eens een drup) bloed verloren en ik voel me zo raar
Zo mannetje ging net lekker op tijd naar zijn werk en aangezien ik nog steeds geen duivels had maar een test er tegen aan gegooid en..... er verscheen een heel licht 2e streepje. Kon het gewoon echt niet geloven! Moest echt even goed kijken en meteen aan mijn vriend gevraagd wat hij er nu van kon maken. Ben nog steeds bang dat ik vanmiddag gewoon ongesteld ga worden ofzo! Ik wil morgen even de CB digitale test halen en dan vrijdagochtend daar even mee testen. Snap er niets van. Alleen gevoelige borsten maar voor de rest nergens last van..... Had ook gewoon ongesteldheidsbuikpijn. Hoop zo dat het deze keer echt raak is!
wow! spannend BD81! ik had ook een 2e vaag lijntje en 's middags gaf de digitale zwanger aan! er zitten er toch 3 in geloof ik! dus testen! ik duim voor je! ik baal... ik dacht dus maandag mn eisprong gehad te hebben en dat dus goed benut met klussen, maar nu schiet mn temp vandaag weer naar beneden... zou ik m dan misschien vandaag hebben? ik hoop het eigenlijk niet, want vandaag weer klussen zal moeilijk worden, en gister was het ook niet veel zeg maar... zei mn mannetje. en de kwaliteit wordt er ook niet beter op toch? liefs rebbel
Ik hen nu testen van de site en wil dus voor zekerheid even digitale gaan halen, dan weten we het zeker he! Misschien dat je temp morgen weer omhoog gaat en dat je je ei dus pas morgen hebt. Heb je hiervoor ook al getempt? Op welke dagen had je toen je ei?
morgen meiden, even snel hier vanuit huis kijken voordat ik naar mijn werk ga. spannend BD. ik duim hier hard voor je! je weet het he, een streep is een streep... Rebbel: dit kan echt nog goed komen meid. als het nu omhoog gaat of gelijk blijft is er volgens mij niets aan de hand. hier alles goed. gisteren beetje buikpijn gehad, innestelingsdag dus verder even kijken hoe het gaat. X
Misschien heeft de buikijn een reden! Ik duim voor je Steenbokje! Rebbel, temp kan nog wat schommelen, maar als het goed is zal ie morgen omhoog schieten. Klussen dus Ik weet het een streep is een streep en als ik geen HCG heb zou er ook geen streep komen, maar toch..... Hahaha (twijfelkont hoor!). Straks even digitale van CB halen en morgen nog eens testen. Ben helemaal hyper nu hihi. (was al om 6u uit bed omdat vriendlief wegging en sindsdien alleen maar in huis rondgerend en achter pc gezeten.)
ik duim voor je meid! heb mijn vorige cyclus ook getempt zie album, maar die cyclus kan ook nog van slag zijn geweest door de mk... daar had ik mn ei pas op dag 22. gaat mn temp vanaf morgen omhoog dan geeft ie aan dat ik mn ei vandaag heb. dus ik vind het dan zo moeilijk... wel of niet klussen? ivm zaadkwalitiet bij elke dag klussen? liefs rebbel
als hij vanaf morgen omhoog gaat heb ik dus vandaag mn ei... hopelijk is die buikpijn van gister een goed teken voor jou! liefs rebbel
Zeker in je vruchtbare periode mag je gerust iedere dag klussen hoor. Niet druk maken om de kwaliteit dat komt helemaal goed! Ik ga werken, spreek jullie vanavond weer!
hihihi heb ik ook weer! Mijn moeder gaat binnenkort een vakantie boeken voor in het nieuwe jaar, tenminste die speculaties kon ik lezen op Hyves, tussen mijn moeder en haar vriend. Dus hij had gevraagd; wanneer wil je gaan? Zegt ze; Na de feestdagen! Was ze heel mijn uitgerekende datum vergeten hahahahaha! Dus ik smsen; lekker hoor, vakantie na de feestdagen! Wil ook mee! Maar is het ook uit te stellen tot na de geboorte? Belt ze me direct op: Sorry Sorry, maar het klinkt nog zo ver weg! Tuurlijk ben ik bij je bevalling! hahahahahahaha, lekkere muts is mijn moeder ook he?