Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hahaha! rox grappig hoor!
    ook meteen opbellen he, zou mn moeder ook doen! :D

ik ben er nu echt weg van!

liefs rebbel

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

werkse meissie!

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    @bd81 spaaaaaaaaaaanneeeeeeeeend
    laat je het even horen

@rebbel ik zoui gewoon klussen dan kan j achteraf niet zeggen dat je er niet alles aan heb gedaan.

@roxyrox gekke moeder vergeten oeps hahahahahaha

@blondsteenbokje hopen dat de buikpijn goed nieuws met zich meebrengt spannend......

nou bij mij zijn de keukenmannen bezig. hoop maar dat het nu goed gaat.

dikke knof mik

4. ProudMum

spannend Mik!

Ja klopt stom he? Maar neem het haar niet kwalijk. Ze is een alleenstaande moeder en mijn 2 broertjes wonen nog thuis. 1 van 19 die doof is en eentje van 8. Bovendien zijn mijn opa en oma in 1 jaar tijd overleden waar ze nog een hoop voor moet regelen. dus die vakantie verdient ze echt, alleen ietsjes later hahahaha

Gelukkig heeft ze wel een hele lieve vriend hoor die alles voor haar doet! Maarja, sommige dingen regelt mijn moeder toch liever zelf.... vrouw eigen he?

5. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @BD, spannend meisje! Ochtendurine of avondurine of middagurine, dat maakt tegenwoordig niets meer uit hoor! Dus doe ons een plezier en gebruik vanmiddag gewoon 1 van die 3 digitale testen. :)

@Rebbel, gewoon lekker klussen, maar dan wel voor de fun he? Niet omdat het moet!

@Blondsteenbokje, hopelijk betekent de buikpijn een onbetaalbaar cadeau over 9 maanden!

Hier ook nog steeds lichte ongikrampen, af en toe. Niet constant. Minder eetlust ook nu. Meer plassen.
    :rolleyes:
    Maar ik denk eerder dat mijn lichaam me goed voor de gek houd...

Ga straks even een kleurtje in mijn haar gooien. :)
    Goudbruin. Staat vast mooi bij mijn donkerbruine ogen waar af en toe (bij kaarslicht vooral) goudspikkeltjes in te zien zijn.

Over bruine ogen gesproken, Marciano heeft een mengeling van bruin en blauw. Maar hij heeft ze wel heel donker, dus misschien krijgt ie mijn kleur ogen. Mijn man heeft lichtblauw-grijze ogen.

Ik spring even onder een HCG-douche. Voor de liefhebbers, er kunnen er nog meer bij... :)

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ BD, super spannend meid. Hopelijk is het raak.

@ Marlieke, ik douche ook graag even mee :) maar eerst even snel de honden uitlaten.

Verder heb ik nog steeds buikpijntjes maar wel al 3 dagen dezelfde temperatuur 37,2. Dus denk dat ergens mijn ei wel geweest is. Of schiet je temp ook omhoog als je geen ei hebt gehad?

7. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    bd81 super zeg!
    streep is een streep.
    Gezellig naar de juli-mama´s dus!

gr mayo

8. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik wil ook zo'n douche!

hey lieverds bedankt voor jullie duimen en lieve woordjes. we zullen zien. ik blijf nuchter.

ik begin wel iets meer van mijn lichaam te snappen. als ik nu deze buikpijn voel weet ik dat het geheel dus mis gaat bij het innestelen zeg maar. voor mij is dat weer een plus dat ik dat begin te begrijpen. klinkt stom weet ik hahahaha.

O rox: zo is mijn moeder ook hahaha. plan het wat later die vakantie en ga anders mee ;)

9. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Ooohhh! BD81, wat spannend! Jeetje kan me voorstellen dat je hyper bent. Dat gevoel heb ik ook even gehad :( . Maar bij jou heb ik een goed gevoel. Gisteren al toen ik een stukje van je las. Je bent gewoon hartstikke zwanger, hihi....

Maar ok, we wachten je digitale even af....

Hier nog steeds geen nieuws. Geen ongie en gisteren nog steeds geen posi test. temp is 0,1 gestegen. Maar denk echt dat mijn lichaam gewoon weer niet haar werk doet, en ik helemaal geen eisprong heb gehad.
    Hoop maar dat het eenvoudig op te lossen is. Voel me wel minder vrouw daardoor :cry: , das raar hè....

@ Mupkuh: Jouw ei is wel geweest dan, denk ik.

@ Marlieke: bij jou wordt het ook een spannend wachtbankje ;) !
    al een testdatum in gedachten?

Oja, dames, hier lag vanmorgen een klein laagje sneeuw!

10. mamastarlight

knuffel Jannegie!

11. ProudMum

Kreeg net een smsje van mijn moeders vriend: Hi Rox, slecht van ons he?

Waarop ik terug stuur dat ik het wel begreep en dat het nog zo ver weg klinkt terwijl het best snel gaat allemaal. en dat ik mijnmoeder graag bij de bevalling wil hebben! dus dat ze de vakantie echt uit moeten stellen hihiih ;)

stuurt hij terug;
    He meis, al zou het betekenen dat we helemaal niet op vakantie kunnen! Je moeder is er echt bij! Bovendien kan ik niet wachten op een stukje moederkoek en glaasje vruchtwater.

ik heb zitten gieren op mijn stoel hier!

Nee ik ga niet mee hoor! Laat ze maar lekker met zijn tweetjes gaan! Verdienen ze wel. bovendien gaan ze richting Venezuela, dusseh, zie mezelf echt niet zolang zitten met een baby in het vliegtuig!

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Oh BD spannend hoor, volgens mij is het gewoon raak, dus meteen digi testen vanmiddag...laat ons niet langer in spanning! ;)

@ Jannegie, ik hoop zo voor je dat je wel een eisprong gehad hebt en dat je cyclusniet weer door de war is. Ik weet hoe je je voelt meid..ik ga hard op de 100 dagen aan...Zucht.. :rolleyes:

@ Blondsteenbokje: Ik duim ook nog steeds voor jou, hoop voor je dat het raak is. :D

....en natuurlik voor alle andere dames wordt hier ook hard geduimt. :D

Ik heb ook last van verminderde eetlust de laatste week en heb al zoveel verschillende krampen en buikpijnen gevoeld afgelopen maand dat er geen touw aan vast te knopen is. Ik heb nog geen gevoelige borsten en dat krijg ik wel meestal voor een ongi zich aankondigt. Dus denk dat het nog even op zich laat wachten... :rolleyes:

13. mamastarlight

o ik dacht even dat ze alleen ging. nee dan moet oma maar even wachten en een heel leuk kado mee nemen terug ;)

ik heb veel te doen maar zo weinig zin hahaha.

o even heel iets anders: hebben jullie tips om snel een extra zakcentje bij te verdienen?

14. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    @Jannegie, testen doen we pas (als ik dat vol kan houden) als ik een week overtijd zou zijn.

@Blondsteenbokje, ja hoor, op je rug liggen. :)
    Geintjeeeeeeeeee!

15. mamastarlight

over 10 dagen al testen...ik vind het nu wel weer spannend te vinden ook al geloof ik niet dat het raak is. misschien vind het wel zo spannend omdat iedereen zelfs mijn vriend denkt en een gevoel hebben dat het volgende maand raak is...

16. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    O en stuur een beetje sneeuw hierheen, JANNEGIE! Lijkt me wel leuk voor Marciano. :)

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hahahahaha nou komt wel goed denk ik he, is ook een drukke tijd die er aan komt. sint kerst etc. dus ja als ze dan iets vergeet nou dan is het haar vergeven.

knuf mik

18. mamastarlight

Marlieke: ik wist dat iemand dat ging zeggen hahaha en daar dacht ik zelf ook aan als antwoord als iemand het zal vragen hahaha maar dat bedoel ik niet.

nee ik moet even het saldo weer opkrikken en een paar brieven schrijven naar instanties waar veel te veel geld aan op gaat. kijk een auto heb ik nodig dus oke maar de rest :rolleyes:

19. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Hihi, dank je. Jij ook een dikke knuffel van mij hoor! Hihi, lekker samen knufffelen.

Zat net te denken over mijn eisprong. Snap het eigenlijk niet. Ik had ovulatiepijn (dacht ik) en veel afscheiding in die twee dagen. Is dat dan allemaal maar schijn geweest? Dus: temp. verhoging, buikpijn en afscheiding en dan geen eisprong gehad?

Want het is toch zo dat er ALTIJD 14 dgn na je eisprong een menstruatie aan komt? Zo niet, dan ben je zwanger....

Zit zo een beetje te malen. Verder wacht ik mn afspraak met de gyn maar af. Dat is alweer over twee weken.

20. mamastarlight

:)

nou dat weet ik ook niet precies maar ik weet wel dat het raar kan gaan. met het slikken van de pil krijg je na 21 dagen ook een bloeding maar dit is ook kunstzinning...ik weet het echt niet. het klinkt alsof je toch gewoon je ei hebt gehad maar wat er dan verder is gebeurt...

Deel Deze Pagina