Goeiemorgen dames, Ik heb niet veel van me laten horen en ik heb ook niet alles terug gelezen... Maandag was mijn man jarig, van het weekend lag ik ziek in bed, en gisteren is mijn zusje ineens door haar vriend de deur uitgezet, dus ik heb genoeg afleiding Hee jannegie, lekker hoor die sneeuw, ik hoor net op de radio dat er nu al sneeuwrecords gebroken worden in de wintersportgebieden.... Ik ga kijken of ik weer wat meer tijd kan vinden om mee te lezen en te kletsen...
@ Jannegie, denk ook wel dat ik mijn ei gehad heb. Volgens mij op dag 15 ongeveer. @ blondsteenbokje, lees ik dat nou goed dat als je buikpijn hebt de innesteling niet goed verloopt. Of is dat niet serieus. Ik heb nu last van middenpijntjes.
neew joh, dat zeg ik niet. als je buikpijn heb kan het de innesteling zijn. voor mijzelf weet ik dan dus puur persoonlijk dat het bij mij dan mis zal kunnen gaan.
@Blondsteenbokje: Bij mij. Ze zoekt nu woonruimte...Al haar spullen zijn nog bij hem en die moeten daar voor het eind van de maand weg zijn... :x
aaaaaaaaaaaaaaaaaaargh mijn keuken is weer niet goed. word er leterlijk niet goed van al dat gek*t. ik kan wel iemand wat aandoen is het nou zoveel gevraagd een keuken in een keer plaatsen zonder problemen. ik word gek!rotkeuken sorry moest het even kwijt. gr mik
o ik ken dit hoor...laat haar een verklaring aanvragen voor het feit dat ze uit huis is gezet. dan kan ze een urgentieverklaring krijgen. en laat dit eventueel weer tekenen door haar werk
nou ja zeg wat belachelijk! waar komt die keuken vandaan dan weet ik dat ik het daar nooit moet kopen hahaha
Op de dag dat je je ei hebt schiet je temp juist iets omlaag, en als je dus je ei al hebt gehad schiet je temp omhoog.
Nou zo te lezen heeft je moeder een lieve vriend. En zo te lezen heeft je moeder ook echt vakantie verdiend! Oee richting Venuzuela, ik ben zelf op een eilandje ervan geweest Isla de Margarita, zeker aan te raden!
Had je nou maar het bedrijf in gehuurd waar me vriend werkt. Want mijn vriend kan super mooie keukens maken!
ik heb hem gekocht bij de keukemaxx en hij is geplaatst door de keukenman. kreeg net te hopren dat de monteur van lionstone langskomt om de freesrand te maken. en dan komt over twee weken pas weer de keukenman om de rest van de keuken te monteren. ik word echt gek en denk dat we het zelf wel gaan doen. en geld terug vragen voor de montage. echt waar hoor snapen die mensen dan niet dat je zelf je keuken wil inruimen en klaar wil zijn. gr mik
Jeetje wat een gedoe zeg! Ik zou inderdaad overwegen om het zelf maar af te maken. Of een ander inhuren ofzo... Op deze manier komt er nooit een eind aan...
Hahaha ja, mijn lover is meubelmaker. En toen ik op zijn werk was, was hij bezig met een hele mooie keuken! Ben helemaal trots op mijn mannetje dat hij mooie dingen kan maken.
ik zi hier echt te huilen mijn man komt nu snel naar huis want ik doe iemand echt wat aan........... ik kan niet meer..........k*tkeuken gr mik
Aah hele dikke knuffel voor jou. Wat een gedoe ook allemaal. Ik zou het ook zeker zelf monteren of door een vriend/kennis als hij/zij er verstand van heeft. Want dit is ook gewoon niet leuk meer, al een tijd geen normale verse voedsel meer. Zou ze lekker aanklagen ofzo, en ook zeker geld terug vragen.