Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

zelf doen en het eten dat je niet in jouw nieuwe keuken heb kunnen bereiden declareren. ik meen het hoor!

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Oh meisje toch.... Dikke knuffel hoor! Dit is echt belachelijk... Ik zou inderdaad mijn geld terug eisen... Dit is echt abnormaal...

Knuffel hoor, ik denk aan je!

3. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Mik, meisje toch! Laten ze bij de keukenmaxx lekker in de shit zakken!

Ik sluit me aan bij de woorden van Steenbokje. Eten declareren en eisen dat ze het binnen 1 week allemala in orde hebben gemaakt. Zo niet, dan mogen ze de helft van de prijs eraf doen. Zo heb ik dat aangepakt met onze meubels destijds. We hadden showroom-spul gekregen in afwachting van onze 'echte' meubels. Nou, toen ik met die dreigementen kwam had ik ineens binnen 3 dagen de 'echte' meubels in de kamer staan.

4. mamastarlight

zo doen we dat he marlieke! gelijk heb je hoor

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik sluit me helemaal bij marlieke aan.

Maar ik heb een paar weken geleden ook ruzie gehad met keukenmaxx! Het is echt een ***zaak!

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou de man van de graniethandelaar is weg en het kan niet ter plekke gemaakt worden., ik heb ee atag inbouw inductiekookplaat en daar werken ze nooit mee ze werken alleen met siemens.te belachelijk voor woorden toch..

nou moeten de aanrechtblad en de kookplaat terug naar de fabriek daar proberen ze hem te maken..(als het lukt want nogmaals ze werken niet met atag en kennen e afmetingen niet) en als ik mazzel heb wortd hij volgende week teruggebracht. om over twee weken de keuken af t maken.

ik word gek!

als er nu iemand voor de deur komt staan van hun drai ik hun strot om. ik heb helaas de keuken al betaald dus geen poot om op te staan,

gr mik

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hoezo?

gr mik

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    We hadden een optie op een nieuwbouwhuis in Oegstgeest en we hadden een ORIENTERENDE afspraak bij keukenmaxx gemaakt, de keuken zou namelijk casco opgeleverd worden.

Willen ze ons een keuken aansmeren ("er is nu een speciale actie", ïk heb bij mijn baas nog extra korting voor u kunnen regelen" etc.) en mijn man ik bleven volhouden: "Nee, we kopen nu niks, we willen alleen een idee hebben wat een keuken kost ivm hypotheek, we weten njog niet eens of de koop doorgaat!"

Bellen ze een paar dagen later op: "weet u zeker dat u niet van de aanbieding gebruik wil maken. Hij duurt nog tot zaterdag" (dat was op een woensdag). Ik:"Ja ik weet het zeker. Ik wil nu geen keuken kopen. En zeker niet meer bij jullie" Toen was de dam in kwestie stil

Een half uur later belt de verkoper met wie we in de winkel gesproken hadden. "Weet u zeker dat u geen keuken wil kopen" Ik:"ja dat weet ik zeker" Hij:"Oh, maar mijn baas wil graag weten waarom niet" Ik:" Zegt u maar tegen uw baas dat hij verkopers in dienst heeft die er zeer opdringerige en aggressieve verkoopmethoden op na houden en dat ik daar niet van gediend ben." Hij:"oh ok"'

Ik kon ze wel villen! Uiteindelijk is de koop van het huis neit doorgegegaan, maar we hadden al snel besloten niet bij keukemaxx te kopen!

Wat een rot situatie bij jou zeg! Knuffel!(ik weet niet of ze helpen, maar het is het beste wat ik voor je kan doen!Dus...Knuffel)

9. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    Even weer wat leuks tussendoor: :)

10. mamastarlight

hahaha goed zo!

Vandaag is het 'onze dag':

Internationale Zeer Goed Uitziende, Verdraaid Slimme Vrouwen-dag! (Hahahahahhaha!)

Net als vorig jaar is het vandaag weer de Internationale Zeer Goed Uitziende, Verdraaid Slimme Vrouwendag, dus stuur dit bericht naar iemand op wie dit slaat. Stuur het niet terug naar mij want ik heb het al gekregen van een zeer goed uitziende, verdraaid slimme vrouw. En onthoud het volgende levensmotto:

Het leven is een reis naar het graf maar vergeet de intentie daar veilig aan te komen in een aantrekkelijk en goed geconserveerd lichaam. Streef ernaar aan te komen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, met een totaal opgebruikt lichaam, helemaal versleten en gillend:

'Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!'

Aan de meiden:

1. In elk oud iemand zit een jong iemand - die zich afvraagt wat er in godsnaam is gebeurd.

Cora Harvey Armstrong -

2. In mij leeft een slank iemand. Maar ik kan haar gemakkelijk de baas met koekjes en chocola.

Ester Warlicht -

3. De oude dag is geen plaats voor watjes.

Bette Davis -

4. Een man moet doen wat een man moet doen. Een vrouw moet doen wat hij niet kan.

Rhonda Hansome-

5. De uitdrukking 'werkende moeder' is overbodig.

Jane Sellman -

6. Een vrouw moet twee keer zo goed zijn als een man, om half zo goed gevonden te worden. Gelukkig is dit niet moeilijk.

Charlotte Whitton -

7. Vijfendertig is de leeftijd waarop je je hoofd op orde krijgt en je lichaam begint in te storten.

Caryn Leschen -

8. Wanneer vrouwen gedeprimeerd zijn gaan ze of eten of winkelen. Mannen vallen een ander land binnen.

Elayne Boosler -

9. Achter elke succesvolle man staat een verraste vrouw.

Maryon Pearson -

10. Wanneer je in de politiek iets gezegd wil hebben, vraag je het een man. Wanneer er iets gedaan moet worden, vraag je het een vrouw.

Margaret Thatcher -

11. Ik heb nog nooit een man advies horen vragen over hoe hij zijn carrière en zijn huwelijk moet combineren.

Gloria Steinem -

12. Ik ben een geweldige huishoudster; elke keer als ik een man verlaat, houd ik zijn huis.

Zsa Zsa Gabor -

13. Niemand kan je minderwaardig doen voelen zonder je toestemming. Eleanor Roosevelt -

Stuur dit door naar briljante vrouwen en geef hen een fijne dag!

Heel veel liefs en goeds gewenst!

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jullie zijn lieverds en oooooooooooooh wat een mooi kindje,
    ik overleef het wel maar dei mensen moeten nu even uit mijn burt blijven

gr mik

12. shania2004

shania2004 Actief lid

25 okt 2007
    216
    0
    0
    hallo allemaal mijn buikpijn word echt steeds erger
    zelf onder in mijn rug doet het de heletijd pijn en het rommelt zo erg

13. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    Dank je Mik!

@Blondie, :), leuke uitspraken. En o zo waar!

14. mamastarlight

mijn banner doet raar, vanmorgen was het nog 11 dagen?

15. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    ja, ze lopen hier altijd een beetje achter met de banners. Dus dat klopt wel.

Hier een gekke mama van Marciano:

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hahahahahahahahahahahahahahahahahaha

lig in een deuk

wel lekker zo even lachen.

gr mik

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Haha wat een grappige foto... :)

En kop op Mik...laat ze maar in hun eigen sop gaarkoken.... ;)

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi mik,

Alles gaat goed, ben alleen ontzettend moe en kan geen gekruid voedsel verdragen, dan word ik zoooo misselijk.
    Alleen op het forum waar ik nu veel zit de juni-mama's gebeurd de ene miskraam na de andere. Word daar een beetje bang van.
    Ik heb 20 november mn 1e echo dus ben wel n beetje zenuwachtig.

Zo ga nu even terug lezen wat jullie de afgelopen 2 dagen hebben geschreven

xxx

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    doe ik hahahahaha ze zakken maar in de ....

Deel Deze Pagina