Oh, dat heb ik ook sinds ik met de pil gestopt ben. De ene keer is het erger dan de andere. En niet te vaak knijpen, dat is ook niet goed ! Maar kan evengoed een zwangerschapskwaal zijn hoor!
@BD, gefeliciteerd meid! Geniet ervan! Enne strooi je even wat HCG'tjes... @Mik, dikke knuffel meid, wat een goede zeg! @Marlieke, leuke foto's! Liefs Monique
hahahahahaha vast wel ze mist ons echt wel hoor. ik zou jullie ook missen . ff je ei kwijt kunnen aan vrouwen die met hetzelfde zitten is heerlijk knuf mik
nou gefliciteerd meid. en uitgerekend op mijn verjaardag! kan niet beter. ik ben 3 dagen verder en uitgerekend op 19 juli. gniet er van gr mayo
Hee Mik! Dat is zeker zo! ik heb ook echt het idee dat ik ongi ga worden....heb steeds steekjes! Jij ook succes meid, ik duim voor je! Liefs Wendy
Nou Mayo dan moeten we maar elkaar maar goed op de hoogte houden! Spannend! Ben jij al bij de huisarts geweest? Had het deze maand echt niet verwacht. Niet echt klachten, behalve pijnlijke borsten, maar dat was alleen de laatste twee dagen. Sinds dat ik vanochtend een half positieve test in handen had, vandaag ook paar keer misselijk geweest. Nu maar hopen dat ik daar niet zo'n last van blijf houden. Morgen maar eens riedel afbellen (dokter, verloskundige en moeders voor moeders).