Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hey jannegie: ik duim nog steeds voor je. en ja ik ken dat geveol van kinderen van een ander. dan krijg je vaak het idee van ik zal het even anders doen!

2. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    BD van harte gefeliciteerd!

@ Tipp: Ik ken het gevoel wel ik hoorde ook dat de vrouw van mijn neef zwanger is en voelde toch ook wel jaloers hoewel ik dat niet wil want zij is echt heel lief. :(

@ Jannegie, ik duim ook nog steeds voor je, hoop zo voor je dat het raak is deze keer en dat je niet terug hoeft naar de hormonen. Op een of andere manier zou het voor mijzelf ook een positieve bevestiging zijn als jij zwanger bent...dan weet ik dat ik de moed niet hoef op te geven... ;)

Ik zit inmiddels op dag 97,nog drie daagjes dan zit ik op 100. Heb echt de neigng om eind deze maand als ik nog niet ongi ben toch nog even de huisarts te bellen of ze me eerder wil doorverwijzen.....wil nl. ook zo graag toeleven naar mijn NOD en daarover kletsen met jullie. :rolleyes:

Liefs

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Zora, ik zou gewoon bellen meid naar de HA. Is toch niet normaal zo'n lange cyclus.

4. mamastarlight

bellen hoor want dit kan niet! desnoods een gyn bellen als je niet door verwezen wordt

5. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    @ Zora: Ja meid, je geduld raakt op hè. Makkelijk gezegd dan hè, van zo'n huisarts. Mijn gyn doet er eigenlijk ook heel luchtig en makkelijk over. Dat doen ze vooral ook zodat wij niet ongerust en gestresst worden. Helpt niet veel..... Maar misschien best een goed idee om eind deze maand weer te bellen. Je cyclus is zich namelijk ook niet echt positief aan het ontwikkelen. Dat is een goed argument!

Ik ben nu ongeveer een week over tijd, dus als ik zwanger zou zijn wordt het nu toch echt tijd om posi te testen.... Ik haal vandaag nog een test en test dan morgenvroeg weer. Maar heb er weinig hoop meer op, eerlijk gezegd.

6. mamastarlight

ik vind het wel vreemd hoor jannegie en duim gewoon nog steeds heel erg hard voor je!

7. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Jannegie volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger!
    Ik duim in ieder geval voor je.

Net bij huisarts geweest. Ik mag 10 december (als ik 8 weken ben) eerste echo laten maken jippie! In de zelfde week moet ik weer bij hem op controle komen. Ga niet naar verloskundige, maar blijf onder toezicht van hem. Aangezien ik in een redelijk klein dorp woont kan hij binnen 2 minuten bij mij zijn. Is hartstikke lieve man dus erg vertrouwd!
    Kan altijd nog overstappen.

8. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    jannegie duimen en anders even een bloedtest laten doen? Is maar een optie he.

en 97 dagen? pff ik zou allang zelf contact opnemen met een gyn...al weet ik even niet meer of dat in nederland zomaar kan?

Bd gefeliciteerd meid ben echt blij voor je en ik vang ook een klein beetje...wil niet hebberig zijn in mijn 3e ronde hihi.

iedereen die moet testen succes
    en ik wacht met de wachters mee

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @zora: gewoon bellen hoor. Dit is echt heel idioot! Sterkte meid!

@jannegie: Ik duim voor je!

10. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Leuk! :D

11. mamastarlight

leuk BD! toch een goede oplossing zo dan ;)

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Weet ik meis. Ik zit er ook echt niet mee. Geeft een heerlijk gevoel. Zo'n last van me schouders :). Ben nog wel een tijdje erg verbaasd geweest dat ik me zo druk had gemaakt, dat snap ik om eerlijk te zijn nog steeds niet. Hormonen zullen we maar zeggen ;).

13. mamastarlight

hahaha komt goed hoor hahaha

14. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    @zora naar de huisarts meid dit is niet normaal.

@jannegie hoop dat je snel weet waar je aan toe bent.

ik ben vandaag toch maar begonnen aan mijn keuken inrichten. het durt te lang en zaterdag word de nieuwe vloer in de huiskamer gelegd dus dan moeten de dozen weg zijn.
    nog niets gehoord over wanneer ze de keuken komen afmaken. dus mijn geduld is op en ben maar begonnen. hahahhahaha

gr mik

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Sterkte meid! Idd niet gaan zitten afwachten, het heft in eigen handen nemen. Ik zou in jouw plaats waarschijnlijk het zelfde doen.

16. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja hahahahahahhaa

ze kunnen het heen en weer krijgen . als ze weer komen moeten ze de kastjes indien nodig maar weer uitruimen,

hun probleem niet meer de mijne,
    hoe is het trouwens met jou?goede moed voor deze ronde?

gr mik

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik heb besloten deze ronde gewoon te klussen tot mijn ongi :D

Ik ga niet meer testen tot ik echt heel erg over tijd ben. Dat heeft me de vorige 2 maanden echt opgebroken. Mijn humeur en mijn huishouden leden echt te erg onder de onzekerheid. Ik zat alleen nog maar te mokken op de bank en deed niks meer. Mijn man begrijpt het dan wel, maar ik voelde me er gewoon niet lekker bij. :(

Mijn cyclus is nog erg onregelmatig (zie onder mijn banner), dus wanneer mijn ei komt is ook onzeker :(. Ik ben dus gewoon met een klusoffensief gestart.

Kortom, gewoon om de dag klussen, tot mijn ongi komt...Beter te lang dan te kort doorgaan toch?:D

En heb jij er een beetje vertrouwen in, ondanks dat gedoe met je keuken?

18. shania2004

shania2004 Actief lid

Oct 25, 2007
    216
    0
    0
    HALLO
    8-[

ik heb al 3 dagen echt pijn in mijn rug en buik en hoofd het is geen blaasontsteking of nier bekken want hier ben ik bekend mee!
    dit is een zeur gevoel :rolleyes:
    is er iemand die dat kent?

19. Niet meer actief

Misschien word je ongesteld?!

20. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Ja dat heb ik ook gehad.. dat je bijna niet meer rechtop kan staan van de pijn... duurde bij mij wel een hele week..
    aan het eind van de week had ik ook heel veel slijm ( propjes van 1cm doorsnee zeg maar.. ) en nu zijn alle gekke steken pijnen en slijmen nergens meer te bekennen! en nog geen ongi..
    ik zelf ben gestopt met de pil op 3 okt en ben dus aan het wachten...
    vervelend maar we kunnen niet anders..

Share This Page