Ja zeker, zie ik ook me 2 super goede vriendinnen weer! We wordne op school de 3ling genoemd! Als ze mij zoeken kan je hun zoeken en andersom haha! Ow wat kijk ik er naar uit, morgen staat me rooster op de site, ben benieuwd! Denk dat ik zondag( op me vriend ze verjaardag) of maandag ga testen. Alleen lastige is dat ik niet alleen naar de wc kan en me moeder me moet helpen en daar baal ik dan wel van !
hm ja dat is wel een beetje jammer. Wel fijn dat je je vriendinnen weer ziet... Heb je ze al die tijd niet gezien?
de hechtingen moeten tien dagen blijven zitten. en als jullie zoiets hebben overdag kan je gewoon naar de huisarts gaan. en nee het zit me niet mee allemaal................. gr mik
ik heb ADHD he dus alles gaat ff sneller he. en ja af en toe iets te snel en dan struikel je hahahahahahahaha hoop maar dat ik wel weer kan werken want ben kapster en werk in de huishouding bij de thuiszorg sopje in sopje uit. morgen knippen dus we merken het snel........... gr mik
@mik: balen meid! dikke knuffel! @yvett: spannend hoor! ik ga duimen! ik heb ook een vraagje... mijn tepels doen echt pijn! dit had ik ook toen ik net zwanger was... maar nooit gehad zo rond mijn eisprong! jullie wel? liefs rebbel
dames, ik ga eten en lekker met mijnman op de bank zitten de rest van de avond. Voor straks slaap lekker. Tot morgen!
@ Mik, beterschap meid. Ken het probleem, ik doe alles ook altijd veel te vlug en dan gaan er dingen vlugger mis. @ Rebbel, ik heb ook altijd last van mijn tepels (en borsten). Begint rond de ovu tot aan mijn ongi. Alleen deze maand is het bij mij veel erger...
Nou dames, ik heb weer een test in huis. Dit maal een duitse, die een stip geeft als je zwanger bent. Ook hier geldt: een stip is een stip. Morgenochtend ga ik mn laatste poging doen. @ Rebbel: die tepels, daar heb ik nog niet echt last van gehad. Alleen toen ik net met de pil stopte, maar dat is alweer zóóó lang geleden . @ Mik: meid, het lijkt wel vrijdag de 13e voor jou. Morgen een betere dag voor je, hoop ik. @ Yvett: Ja, ik zou ook je vriend laten komen als je moeder even weg is en dan samen testen. Je moeder weet helemaal niet dat je met de pil gestopt bent? Die van mij weet het wel en wil heel graag oma worden. @ Tipp: Jannegie-man is nog aan het werk, tja, boerenleven hè. Maar ik hoop dat het niet later als 8 uur wordt vanavond. Maar geniet van je bankavondje!
@ Rebel: Ik ga denk op school testen met me vriendinnen erbij! @ jannege: Mijn moeder weet idd niet dat ik gestopt ben met de pil. Ze vraagt wel steeds van ben je al ongesteld? Dus ik ja al geweest haha
@ Yvett, dat is helemaal lastig als je moeder het niet weet. Woon je ook nog thuis of al lekker samen? Mijn mamsie weet het wel maar had het eigenlijk niet moeten vertellen. Ze is zo nieuwsgierig, heb nu afgesproken dat ze niks mag vragen want ik vertel het haar toch pas bij 2 maanden.
@ Yvett, dat is helemaal lastig als je moeder het niet weet. Woon je ook nog thuis of al lekker samen? Mijn mamsie weet het wel maar had het eigenlijk niet moeten vertellen. Ze is zo nieuwsgierig, heb nu afgesproken dat ze niks mag vragen want ik vertel het haar toch pas bij 2 maanden.
@All, word volgens mij toch gewoon ongie, maar dan wel te vroeg... Heb giga pijn onder in de rug en buik. Niet normaal meer gewoon. Heb zojuist een zakje ibuprofen poeder genomen. Ik heb liever weeen dan deze pijn, dat weet ik wel... pffff
@ Yvett, als een baby krijgt ga je dat dan ook thuis opvoeden. Of lekker samen in een huisje met je vriend. Sorry maar ben gewoon nieuwsgierig.
We zijn bezig voor huisje. Maar als we nog geen huisje hebben en ben zwanger enzo dan gewoon lekker thuis