Dankje Daisy! Gezellig hier hoor met al die meiden in tzelfde schuitje! tis toch wel een uitkomst dat internet!
Hehe, inderdaad Kellox, heb hier al aardig wat uurtjes doorgebracht en er zullen er nog velen volgen hihi
Ik klus nog steeds stevig door , maar weet echt niet wanneer ik nu zou moeten testen.... Iemand een suggestie? :-k 06-11 gestopt met de pil (eerder fout getypt) 17-4 voor het 1st ongi,...toen pas begonnen met klussen 1-5 slijm 11-5 test negatief (was veel te vroeg ...stom) 14-5 slijm cyclus dus onbekend....
Annette, heb je echt 10 maand moeten wachten op je 1e ongi? Of moet het 6-11 zijn? Dan ist nog lang trouwens... Wat een ramp meid Ik zou nog een paar daagjes wachten met testen, denk dat je indd aant einde van cyclus bent nu...
6-11 inderdaad, nog lang...te lang. (zal het ff wijzigen) Maar vond dat toen niet erg, omdat ik nog helemaal geen kriebels had voor de 2e...ach ja. Ga denk ik nog maar ff 1 1/2 week wachten, :^o ...of iets korter hihi
Hihi, dat wachten is moeilijk ! Heb het gelukkig nog niet meegemaakt, want ik had vorige keer gerekend op 28 dagen en het werden er 26, dus ik was verrast ! Benieuwd wat het deze week wordt...
óh da's dan makkelijk als je eerder ongi word. Hopelijk krijg je ook een dikke vette plus op je test. En blijven die weg.... Hoeveelste ronde is dit voor jou?
Dit is de 2e ronde voor mij, maar denk niet dat het raak is. Hebben weinig geklust en ook nog eens niet binnen de vruchtbare periode (ivm ziekte). Hopen dat ronde 3 beter verloopt en ik febr. mama wordt
Ik zou denk ik aan het eind van deze week testen! Tenzij je al ongi wordt, maar daar gaan we maar ff niet vanuit! haha
ja toch wel einde van deze week. Durf het bijna niet te doen, gek he. Wil mezelf niet weer teleurstellen .... Wacht inderdaad wel ff tot zondag voor de , laat ik daar eerst maar mee beginnen. Heb ook niet meer verhalen gehoord van iemand die zo lang niet ongi werd. Maar ja, het 1-ne lijf is het andere niet. Geduld hebben...bleh. En dan is mijn wens: (naar ja, wie niet) Wil gewoon een test met 2 strepen, dan een zwangerschap zonder miskramen, dan een zwangerschap met een baby die 9 maanden blijft zitten...en dan gewoon bevallen en naar huis met mijn baby hihi (mijn dochtertje is met 7 maanden al geboren, na 1 1/2 dag persen uiteindelijk met een keizersnede gehaald. Toen nog 1 maand in het ziekenhuis (premature) en toen pas naar huis met haar. Bleh, dat was een hele zware tijd. )
het lijkt mij ook heel erg om voor de eerste keer te gaan testen.....ik denk ook niet dat ik zal durven.....maar ja als je het wilt weten! Vreselijke teleurstelling zal het zijn als het niet zo is, maar ja...zoals jij al eerder zei, we zijn nog jong!
Annette, kan me voorstellen dat je nu heel graag een normale zwangerschap wil doorstaan. maar ja eerst maar eens zwanger woden dus. Ik zou als ik jou was idd zondag gaan testen. Dan ben je in ieder geval een aantal dagen overijd, mocht je nog niet ongi zijn geworden. Racebabe, ja voor jou zullen deze dagn niet zo heel spannend zijn, maar de wondern zijn de wereld nog niet uit he. Ik lees hier regelmatig verhalen dat je denk, hoe is het mogelijk! Hier zitten we midden in de klusperiode. Heb de fout gemaakt om te melden dat ik mijn ei had gevonden. Ging dus voor geen meter vanmorgen. Vanmiddag maar een nieuwe poging maken om hem te verleiden.
nouh....wij doen het nu maar gewoon ff elke dag een keer.....weet me cyclus nog niet echt......dus beter vaak dan te weinig hahaha