Hey meiden! Heb net getest. Ben dus echt niet zwanger. En ik heb geen cyclus is dan mijn conclusie en geen eisprong . Wachten tot de afsrpaak met de gyn.
Hey meiden! Alles goed hier? Met mij wel ! Ben eindelijk ongesteld geworden, ik voelde het ook echt niet aan komen :S. Ik heb nu ook geen buikpijn of iets. Terwijl het toch best erg is, me bloed is gewoon bijna zwart. Ik ben blij dat ik weet dat me lichaam het nog zelf kan aangezien ik heel snel aan de pil ben gegaan. Mijn vriend is minder blij omdat het allemaal zolang duurt hahaha. Xx
Gatverdamme Jannegie! Wanneer ging je naar de gyn? Maranka, Van harte met je zoon meid! Kunnen we lekker kletsen over onze mannetjes! Heel veel plezier dit weekend en geniet er lekker van!
@Maranka, leuk meid! Een jongen! @Ikdus, op naar het klussen! @Yvett, ook ik ben het met de anderen eens! @Jannegie, dikke knuff meid! En het komt wel goed!
Yvett, ik geef mijn mening niet. als jij denkt dat dit de goede keuze is moet je die maken. Het kindje komt toch wel groot.
Meiden, IK begrijp jullie reactie. Maar we zijn op jacht naar huisje. Maar ik heb geloof veel eisen, Wil niet in een krot wijk wonen. Moet leuke beurt zijn haha. En aangezien hier echt bijna alleen amar koop huizen zijn en bijna geen huur meer zijn we dus nog hard op jacht. Alle huur huizen die hier vrij komen worden koophuizen. En dat zijn juist leuke huisje. En je heb dan pas voorrang als je gezin heb op zo huisje pff.. Ik heb het mijn moeder verteld meiden gisteravond. Ze vond het super leuk!(Mijn moeder kreeg mij ook op haar 21e). Ze zei: zie je ik had al zo vermoeden maar wou niks zeggen haha. Ik moet zo naar ziekenhuis, me gips zit niet lekker, ook dat nog! En nog steeds geen teken van de duivels.
Meiden, IK begrijp jullie reactie. Maar we zijn op jacht naar huisje. Maar ik heb geloof veel eisen, Wil niet in een krot wijk wonen. Moet leuke beurt zijn haha. En aangezien hier echt bijna alleen amar koop huizen zijn en bijna geen huur meer zijn we dus nog hard op jacht. Alle huur huizen die hier vrij komen worden koophuizen. En dat zijn juist leuke huisje. En je heb dan pas voorrang als je gezin heb op zo huisje pff.. Ik heb het mijn moeder verteld meiden gisteravond. Ze vond het super leuk!(Mijn moeder kreeg mij ook op haar 21e). Ze zei: zie je ik had al zo vermoeden maar wou niks zeggen haha. Ik moet zo naar ziekenhuis, me gips zit niet lekker, ook dat nog! En nog steeds geen teken van de duivels.
Goedemorgen meiden, alles goed met jullie? Ik probeerde net onder het wandelen met de honden, het uit mijn hoofd te zetten dat ik zwanger was. Zit ik weer achter de pc begint mijn linker borst ff flink pijn te doen. Dus ik wacht maar weer rustig af. Als ik niet aantel ga ik nog maar een keer aan mijn vriend vragen of hij niet iedere dag wil drinken. Schijnt je zaad hoorlijk van achter uit te gaan. Niet dat hij zoveel drinkt maar toch. Die mannen denken te vaak dat wij alles alleen moeten doen. Terwijl ze toch verantwoordelijk zijn voor goed zaad Moest ik ff kwijt sorry.
@ Yvett, ben blij dat je ons begrijpt. En gelukkig pakt je moeder het ook goed op. Als je nog geen huisje hebt als je moet bevallen. Kan je lekker verzorgd worden door je moeder, hihi. En dan met je gezinnetje maak je weer meer kans op een woning.
@ Mik, mijn ventje heeft gelukkig al heel wat opgegeven. Hij is iig goed begonnen met heel weinig roken en drinken. Maar nu is hij voor zijn werk weg. En ja dan houd hij er minder rekening mee. Denk dat hij het idee heeft dat hij alleen daarop hoeft te letten voor de eisprong, haha.
hi meiden, ik vind het wel moeilijk om mijn mannetje dat soort dingen et zeggen. hij rookt en drinkt. ik moet zeggen dat dit extreem in de hand te houden is en hij daar echt wel aan denkt. het nadeel is echter wel dat hij adhd heeft en wel eens een blowtje voor neemt. ook dit is een heel stuk minder ( dat geeft ook veel spanning ) maar het is er allemaal wel. ik zat gisteren op uitzending gemist de tweede aflevering van babyboom te kijken maar het verbaasd mij hoe veel slecht zaad er is! echt erg egwoon. mijn mannetje slikt wel extra vitamine en we eten heel gezond. hier verder alles goed. ik denkd at ik toch ongi ga worden. ik heb namelijk een beteje buikpijn en pijn in me onder rug. helaas weer dus...
@ Blondsteenbokje, begrijp helemaal wat je bedoelt. Mijn vriend houd er ook wel rekening mee en rookt en drinkt stukke minder. Maar blowt idd ook en dat vind ik misschien wel het ergste op dit moment. Maar hij moet ook gewoon zijn eigen ding kunnen blijven houden. Gelukkig is hij stukken geminderd. En als ik het echt serieus aan hem vraag, zou hij er zelfs mee stoppen.
hoi meiden! nou mn temp gaat weer wat omhoog! dus hopelijk krijg ik morgen mn kruis! ik zou dan afgelopen woensdag mn eisprong gehad hebben, heb de dagen ervoor wel geklust, maar gister niet meer... werd echt een beetje te veel van het goede hoor! ik was erg moe... zou dat iets uitmaken de dag na je eisprong niet klussen? liefs rebbel
Ik denk dat als ik deze maand niet aantel hem maar eens ga vragen om te stoppen met blowen. Of door de weeks drinken. Moet toch iets proberen