Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

nee hoor Rebbel, dat komt best goed hoor meid. ik heb er vertrouwen in ;)

2. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    blowen, roken en drinken zijn echte zaadkillers zeiden ze gister op babyboom toch? ik zou de mannen idd vragen om er voorlopig mee te stoppen...

@jannegie: aaah balen meid! ik ben benieuwd wat de gyn gata doen! heel veel succes en een dikke knuffel meid!

liefs rebbel

3. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    thanks meid! het is ook allemaal zo spannend! pffff..... wat kruipen de dagen toch voorbij he als je zwanger wilt worden?! en dan moet ik nog niet eens klagen! :oops: was de vorige keer in ronde 2 zwanger en zit nu ook pas weer in ronde 2!

liefs rebbel

4. kellox

kellox Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    4,533
    544
    113
    Female
    Hihi das lang geleden! Kletste hier in mijn 'NOD' tijd ook regelmatig mee.

Nou ben inmiddels ook al een eindje op weg zoals jullie zien. :)

Ook hier een zoontje op komst. . . zie pictures in album. Pretecho doen was geweldig. Heel beweeglijk kind ook! haha ze was een uur bezig om ons ventje 'fatsoenlijk' op de foto te krijgen! whaha (gaat wat worden dus)

Veel succes allemaal meiden!

Als je eenmaal zwanger bent vliegt de tijd! (na 12wk dan ;))

5. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    hey!

super meid!
    geniet er van!

liefs rebbel

6. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    @ Rebbel: je kaartje ziet er hartstikke goed uit. En nee, de dag na je ei klussen maakt niet zoveel uit. Ervoor is het belangrijkst.

@ Yvett: Ik ben heel blij dat je moeder zo reageerde. Heel verstandig voor je om het te vertellen. Hoop dat jullie gauw een mooi huisje vinden.

@ blondie: De gyn heb ik op 28 nov. Afwachten tot dan.

@ Algemeen: Roken en drinken doen mijn vriend en ik niet. Uitgezonderd één keer in de week een wijntje of biertje. Maar ons leven is momenteel wel extreem vol met stress en dat is ook niet goed!

Dames, ik ga me ook minder met het forum bezig houden. Ben erg teleurgesteld in mn lichaam, maar ben er wel van overtuigd dat ik ergens in het komende jaar ook een positieve test in handen zal hebben.
    Denk dat het nu belangrijk is om het onderwerp zwanger worden even af te sluiten tot mijn afspraak met de gyn. Daarna kom ik weer terug om jullie in te lichten.
    Heel veel succes met zwanger worden! en voor de zwangere meiden: Genieten, het is jullie gegund!

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Rebbel, ik ga niet vragen of mijn ventje met alles wil stoppen. Maar hij kan iig mindere. Ben bang dat hij op jullie overkomt als een drank, drugs en rook verslaafde. Maar dat is absouut niet zo. Ongeveer 1 biertje per dag en in het weekend 2 biertjes, 10 shaggies op een dag en 1 a 2 jointjes in de week. Vind ik wel mee vallen. Er zijn mensen zwanger geworden die bijv dik herione verslaafd zijn, daar is dat jointje niks bij.

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Mijn pc doe echt raar al weer 2x het berichtje :confused:

9. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    kwam mijn reactie aanvallend over dan? was iig niet mijn bedoeling! IK zou mijn vriend vragen om er mee te stoppen, als hij ook graag kids wil zou ik het niet meer dan normaal vinden dat hij daar dan ook dingen voor laat... maar dat is mijn mening en als jij het prima vind als hij gaat minderen is het ook goed toch? :D

maar goed mijn vriend rookt en blowt niet en drinkt eens een biertje in het weekend dus misschien heb ik makkelijk praten! ;)

@jannegie: succes meid! misschien wel verstandig even wat afstand! dikke knuffel!

liefs rebbel

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Rebbel, waarschijnlijk pakte ik het verkeerd op en voeld ik me aangevallen :oops:
    Hij houdt er gelukkig al heel veel rekening mee. Hij wil niks liever dan papa worden.

11. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    ;)

ik zit hier niet om mensen aan te vallen meid! :D
    succes!

liefs rebbel

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Rebbel, maakt niet uit meid. Heb ik gewoon verkeerd gelezen :oops:

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    haha meiden het is wat met die mannen.......!

Mijn vriend wil zo graag kinderen dat hij al 3 maanden geen alcohol heeft aangeraakt en zelfs fruit is gaan eten hahah ook roken doet hij veel minder.

Zelf ben ik natuurlijk ook een stuk minder gaan roken!

Liefs Wendy

14. mamastarlight

rebbel / mupkuh: mijn vriend drink tegenwoordig alleen nog maar in het weekend en rookt echt heel weinig. ik drink en rook niet dus hij past zich aan zeg maar. hij kan niet zonder blowen en dat ga ik hem ook niet vragen. hij slaapt selcht en zijn ADHD samen worden hier door gesust dus dat accepteer ik. hij gebruikt 1 blowtje per dag. ik ben er niet blij mee wat betreft de kinderwens maar goed als ik buiten loop is dat ook niet goed je moet wel iets kunnen.

15. mamastarlight

dikke X Jannegie!

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik ben er speciaal voor gestopt met roken en drinken. Daardoor doet hij dat ook een stuk minder. Hij moet nu buiten roken :) Ik eet zelf stukken gezonder. En hij eet sinds een paar maanden speciaal groenten.

17. mamastarlight

wij zijn vegetarisch dus eten al veel groenten etc. bovendien eten we heel gezond. mijn mannetje kook echt altijd. ik drink, rook en blow niet en leef zo gezond mogelijk. Stress zal ik wel wat meer mogen vermijden maar soms heb je dat niet echt voor het uitkiezen.
    mijn mannetje leeft ook heel gezond maar rook wel al is het een stuk minder. drink af en toe een drankje en blowt dus een jointje er dag.

als ik dit afweeg is mijn stress en zijn blowen een boosdoener maar goed...we zien wel.

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik denk dat je iets minder een boosdoener moet zoeken... soms duurt het gewoon een tijd, en dat hoeft niet eens aan het zaad of aan stress of wat ook te liggen.

Zeker voor je dat soort dingen zeker weet zou ik dat elkaar niet gaan verwijten, want dat lijkt me al helemaal niet de goeie insteek als je samen zwanger wilt worden.

19. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    je kunt idd helemaal niet zeggen waar het aan ligt!
    sommige drinken, roken en blowen nooit en worden moeilijk zwanger!
    het komt vast goed meiden! ;) :D

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik heb er gelukkig ook alle vertrouwen in dat het goed komt.

Share This Page