Wow jullie kletsen echt wat af zeg.... Wil jullie nog even bedanken voor jullie lieve reacties gister, was zo druk dat ik na mijn berichtje niet meer online ben geweest. Ik wacht het idd nog even af en eind van de maand nog geen ongi = huisarts weer lastigvallen. @ Jannegie: Ik begrijp het meid, leef met je mee.....sterkte. @ Yvet: Idd goed dat je het je moeder hebt verteld en succes met zoeken naar jullie droomhuisje. Mijn mannetje is nu net een week gestopt met roken omdat hij gezonder wil gaan leven voor het zwanger worden. We zouden samen stoppen maar ik rook nu nog een sigaretje of vijf per dag. Wil er wel helemaal vanaf ook. We drinken eigenlijk allebei nooit doordeweeks af en toe eentje. En in het weekend alleen als we op visite gaan of een verjaardag of feestje hebben. Je moet ook af en toe nog lekker wat kunnen drinken hoor als je dat lekker vind.
@blondsteenbokje hoezo blowen voor ADHD? ik heb ook adhd en is best mee te leven hoor. en als hij er erg last van heeft kan hij beter om ritalin vragen dan te blowen. gr mik
mik en roxy: het ligt iets ingewikkelder maar ik pas op het forum verder wel op met mijn uitspraken snap je. Ritalin kan hij niet hebben. dit werkt wel heel goed dus ja...
Hier nog een rookster (ongeveer 10 sigartetten per dag) en af en toe genieten van een glas wijn, meestal om het weekend. Dus ene weekend wel andere weekend niet. En toch heb ik een zoontje, gezond en wel! En nu heb ik dus ook weer het idee dat ik zwanger ben. Mara dat zien we dan volgend weekend wel weer. Maar m.a.w. het kan dus wel!
oke nou ja ik ben een van de gelukkige die heel goed met mijn ADHD om kan gaan gelukkig. kan geen minuut stilzitten maar zit ook weer niet als een gek te stuiteren door de kamer............hahahahahahahaha ja ik merk zolang je van de suiker afblijft je het heel goed in toom kan houden . misschien een tip? gr mik
je hoeft echt niet op je woorden te passen hoor. had er alleen nog nooit van gehoord van blowen tegen adhd. maar iedereen zijn ding hoor. ik ben niet op dit forum om over andere mensen te oordelen. knuf mik
Wat een gedoe allemaal zeg met die mannen! Mijn lover deed het ook hoor, roken, drinken en blowen.. Hij rookte voor dat hij mij leerde kennen 1 pakje sigaretten op per dag en kon er nog wel wat shaggies er bij draaien. Toen hij mij leerde kennen was het wel 1 pakje op een dag. En toen vroeg ik of hij wou stoppen, toen werden het 3/4 shaggies alleen op zijn werk, en als we dan bij mijn oom en tante waren mocht hij er anderhalve sigaret roken, die halve van het wietje, en een gewone normale. Daarna waren we elke dag bij me tante en oom, en werd elke dag blowen en een paar glaasjes vodka. Nu heeft mijn oom een hersenvlies ontsteking gehad, en mocht mijn oom nog alleen in het weekend blowen. In het begin was het nog wel elke dag. Daarna bijna elke dag en sinds vorige week alleen in het weekend. Mijn vriend drinkt niet meer, hij rookt( e) ook niet meer. Hij mag heel af en toe een shaggie van me draaien en dat is dan ook alles. Ik ben dus echt trots op mijn vriend!
ik rook zelf en mijn man ook. zijn nu wel geminderd en ik stop zodra ik de posi test heb. mijn man drinkt ook een biertje op zijn tijd. ik drink zelf geen alcohol. dus dat is makkelijk. mijn man gebruikte vroeger ook drugs maar ik ben zelf antidrugs dus daar is hij mee gestopt. gr mik
hey mik, is allang goed hoor meid hij wordt rustig van blowen. en dus weer even zichzelf na een aanval. momenteel doet het alleen om rustig te kunnen slapen
Steenbokje, ik bedoelde er eigenlijk mee te zeggen dat hij dan beter een blowtje kan roken ipv die tabletten te nemen. Mijn broertje werd een heel ander mens van Ritalin, en nu hij het al 3 jaar niet meer gebruikt vind ik hem veel leuker!
nou, dan zou ik hem lekker z'n blowtje laten roken! Dan misschien ietsjes langer op een beepje wachten met een stabiele relatie dan snel een beepje en een relatie crisis omdat er spanningen zijn
kijk hier heb ik dus geen woord maar aan toe te voegen he! hij heeft deze week dus geprobeerd het niet et gebruiken. ik heb hem dus gisteren gesmeekt het wel te doen!