Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Groot gelijk meis

2. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    hey meiden kreeg geen berichtjes meer.
    maar alles goed hier?
    Zijn er nog testen gedaan? Kon het even niet teruglezen sorry

zie de discussie over ritalin of blowen....mijn broertje van 23 heeft adhd en is op zijn 17e begonnen met zijn drukte weg te blowen....niet zo grof bedoeld haha, maar als hij het echt zwaar heeft dan blowt hij wel eens wat uiteraard niet dagelijk is.
    Ik vind ook dat toen hij ritalin gebruikte hij een heel ander mens was en nu gewoon danny mijn broer. En ja de ene keer is het 3 keer per week de andere keer is het 1 keer per maand maar het doet hem goed plus hij krijgt niet standaard dagelijks rotzooi binnen.

maar goed....daar gaat het niet om...vind het nu al spannend pff nog even en dan kan ik testen enne op mijn verjaardag nog wel...zou een geweldig cadootje zijn

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hee dames,

Als ik alles over roken enzo lees ben ik heel blij dat mijn man gewoon alleen maar 1 biertje per avond drinkt. En ik drink helemaal niet. Ja soms op een feestje, maar verder amper. En roken doen we geen van beiden.

Ja de stress mag wat minder hier, maar ja met een eigen zaak heb je het niet altijd voor het kiezen.

4. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    wat duurt wachten toch lang....... :rolleyes:

5. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

Nov 2, 2007
    3,943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo dames

Mijn man en ik zijn nog gewoon ons leventje aan het leven zoals we altijd deden. Wij rookten al niet. En Raymond drinkt 's avonds wel vaak wat, maar niet veel dus ik ga hem nog niet vragen daarmee te stoppen. Het enige wat bij ons anders is, is dat ik nu de etos zwanger worden pillen slik in plaats van de pil. Verder zien we het wel.
    Dit is pas onze eerste ronde.

Vandaag was wel even raar. Ik ging net naar het toilet op het werk en er zat een dikke klodder afscheiding in mijn onderbroek. Echt heel dik, stevig. wat kan dat zijn? Ik heb dit nog nooit gehad. Ik merk wel dat ik sinds ik ben gestopt met de pil meer afscheiding heb, maar zoveel?

6. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    je eisprong?

gr mik

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Hee meiden!

nog steeds geen ongi hier. Normaal voel ik het wel aankomen. Maar n helemaal niet echt spannend dus.

Verder heb ik nu wel last van doorzichtig waterige afschijding (net of je in je broek heb geplast hahah)
    Herkend iemand dit?

Liefs wendy

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Aliekelepink, misschien is het de slijmprop die normaal je baarmoederafsluit. Betekend dat je nu vruchtbaar bent.

9. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

Feb 19, 2007
    1,881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Nou dames, ik weet voor 90% zeker dat ik zwanger ben... Ik heb net voor de gein getempt en ik had ruim een halve graad hoger dan normaal. Verder ben ik eens goed gaan wroeten in mijn geheugen en ik herken het een en ander van de vorige keer. Maar wat betreft die 10%, toch maar afwachten tot mijn NOD!

10. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

nou ik duim voor je hoor,

gr mik

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Spannend marlieke! Ik duim voor je hoor!

12. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

Feb 19, 2007
    1,881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    thx ladies! :)

Nog 1 weekje!

13. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

Nov 2, 2007
    3,943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    DAnk jullie wel voor de reacties.
    Het zou best mijn eisprong kunnen zijn ja.
    Als ik kijk naar mijn banner, weet het niet zeker natuurlijk. Ben net gestopt met de pil.

Nou moet ik vanavond weg en ben pas laat in huis.
    Mijn man is werken. Dus ben bang dat we vandaag niet kunnen klussen. Morgen wel weer. Hopelijk ben ik dan nog net zo vruchtbaar!

14. Chris81

Chris81 Actief lid

Oct 29, 2007
    252
    0
    0
    hier alles goed, denk alleen dat mn eitje er dinsdag al was? heb geen idee wat en hoe dat voelt.. voelde als een lichte kramp was met een uurtje weer over, hebben geklust, dus maar afwachten :)

15. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    ik hoop het voor je! :D
    ik wil geen spelbreker zijn hoor, maar die hoge temp is normaal na je eisprong, als je niet zwanger bent gaat die zo 1 of 2 dagen voor je NOD pas naar beneden... maar ik duim voor je meid! ;)

liefs rebbel

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Lekker vandaag de uitslag van de bloedtest en de echo voor den ekplooimeting gehad. We hebben een kans van 1:5570 ongeveer. De normale kans als je het niet laat meten/testen op mijn leeftijd is 1:1016 of iets in dien aard. Ze gaan zich pas zorgen maken bij 1:250 dus de kans is wel nihil.

Ik hoefde het niet zo nodig te weten, maar Erik wel, dus oke, doen dan maar he.

Wel leuk om dat kleintje weer te zien. Hij was alleen niet van plan wakker te worden, het was ook wel erg vroeg (kwart over 7 's ochtends) en ik kom al zo moeilijk m'n bed uit!

Dat is wel een ramp hoor mensen, als je zwanger bent... het e nige wat ik doe is SLAPEN!

Foto's staan trouwens in 'mn album.

17. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hoi

nou toch wel een fijn idee toch dat alles goed is? mijn man en ik hebben besloten dat we het niet willen weten als we zwanger zijn en dat we evengoed van het kindje zullen houden. wij zouden toch geen abortus wilen dus ja waarom moet je het dan weten he.

ne even naar de foto's gekeken. wast is dat toch mooi he, zo klein mensje. fantastisch

gr mik

18. Sjarlottuh

Sjarlottuh Actief lid

Jun 20, 2007
    148
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedenavond allemaal!

Wat is hier weer een hoop gekletst! Mijn mannetje is al heel lang geleden gestopt met roken en ik nou 3 weken (ik rookte niet heel veel maar 1 pakje in 2 weken) Dus ik ben helemaal trots op mijzelf.

Hier is het heel spannend, normaal heb ik 4 dagen voor mijn ongesteldheid al oud bloed en nu niet dus wie weet... Fijn weekend allemaal

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Unsukkie, leuk om te zien zeg je foto's. Je buikje groeit stiekem ook al zag ik.

20. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Onsukkie, leuk om je foto's zo te zien! Buikje zie je echt groeien. Wij gaan vanaf volgende week ook foto's maken. Is wel leuk om bij te houden!

Momenteel ben ik echt hyper. Snap er niets van.... Kan om 6u wakker zijn en niet meer kunnen slapen.... Morgen vrij, dus hopelijk lukt het dan om beetje aan rust toe te komen. Is wel belangrijk toch?!

Share This Page