Hee meiden De spanning blijft hier stijgen nog steeds geen ongi te bekennen maar net wel kots misselijk boven de pot gehangen. Maar gelukkig niet overhoeven geven! Liefs Wendy
Meiden, Ook hier nog geen ongie! Ik ga na het weekend pas testen! Ik had eerder gehoopt dat me cyclus of korter was, maar ja wie weet heb ik straks een mooie posi test in handen. Echt dan is het letterlijk een geluk bij een ongeluk
WENDYYYYYYYYYYYYYYY! Wij zijn nieuwsgierig! Wij willen roze! @Roxyrox, brievenbus? Nou nee, ik zit meer te wachten op het volgende week-end... Maar waarom zit jij bij de brievenbus te wachten?
hihi had graag gewild, maar denk je dat ik dat red met die buik van mij? Ben al blij dat ik nog van de bak af kan rollen want normaal opstaan lukt me al niet meer
hey meiden! @rox: haha! dat worden nog lange weken dan! ik heb mijn eisprong gevonden met tempen, dus maar weer een banner gemaakt en nu maar afwachten........ liefs rebbel
klopt, maar dat is meer omdat ik niet kan wachten om mijn ventje in mijn armen te houden! Ja en je voelt je een oud wijf, thats all!
hallo dames hoe is het? het is wel spannend hier zie ik met Wendy en marlieke. Ik zou zeggen:gooi er een test tegen aan! hier gaat het prima, eigenlijk weinig te klagen alleen erg moe. Moet straks weer werken, bah niks geen zin in. Maar morgen gaan we het aan m´n ouders vertellen. heb ik zo´n zin in. ik heb een t-shirtje laten drukken met de tekst: in Juli 2008 wordt er een baby verwacht. deze trekken we onze puppy aan haha! het staat erg comisch. ben benieuwd wat hun reactie is. M´n moeder weet dat we bezig waren (was niet helemaal de bedoeling) M´n pa weet van niks. leuk dus! maargoed, veel succes hier en ik wil ROZE Zien!!! gr mayo[/b]