Negatief...........maar nog steeds geen ong! Misschien te vroeg? Helaas.... XXXXX De controlestreep ik zo licht dat ik die niet eens op foto kan krijgen!
Hey allemaal! Ik heb donderdag mijn laatste pil genomen. Normaal gezien gingen we nog een maand of twee wachten om te stoppen, maar we hebben besloten om dat toch meteen te doen Dus na mijn ongi begin ik niet meer met een nieuwe strip. Moet ik nu wachten om zwanger proberen te worden tot ik mijn volgende ongi gekregen heb of mogen we meteen proberen? Sorry voor mijn stomme vragen, maar dit is allemaal nieuw voor mij
@ Chidori, Welkom meid. Je kan het gewoon al meteen gaan proberen. Het kan wel zijn dat je nog aan het ontpillen bent.
@Wendy, ga als de wiedeweerga naar de kruidvat en haal een test van eigen merk. Die zijn uiterst gevoelig! @Mayo, hier gaan we nog niet testen. Eerst NOD afwachten. Dus volgende week mochten er geen duivels zijn gekomen!
hallo daar ben ik dan weer ik zou nu eigenlijk ongi moeten worden als ik uitreken van die laatste 2.5 dag ongi op 23 oktober gisteren dacht ik dat te worden maar het bleef enkel bij een propje bloed bij het afvegen en nu is er geen sproor van te vinden? iemand dit ook gehad?
Leuk idee Mayo! Wij proberen het tot eerste echo geheim te houden. Hebben cadeautjes al wel hier..... Hopen dat ik het vol kan houden (ben echt zo'n flap uit!)
hallo denk toch dat mijn er aan komen, dan kan ik beginnen met mijn eerste echte ronde! na mijn pil stop
Meiden ik heb vanmorgen positief getest dus ik mag in het roze! blij blij blij kan het nog steeds niet geloven maar staat een foto in me album. xx simone
Hee Meiden! Ben niet veel geweest vandaag heb een beetje een baal dag maar wilde jullie wel even zeggen dst hier nog steeds geen ongi is en ik ook niet het gevoel heb dat dat eraan zit te komen...... Zou het kunnen dat er nog hoop is, hb het eigenlijk voor deze maand een beertje opgegeven! Liefs Wendy
hey meid! eerst een dikke knuffel! het zou kunnen dat je idd te vroeg getest hebt! als je eisprong deze maand later geweest is, test je ook pas later positief! ik hoop het voor je! liefs rebbel
Wat lief van je! Ik hoop het maar. Ben alleen bang dat mijn cyclus heel lang is nu of is dat onwaarschijnlijk! XXXX
Ik heb ook negatief getest vandaag. Kon gewoon echt niet langer wachten. Had zulke steken linksonder dat ik dacht dit kan gewoon niet goed zijn. Denk dat mijn ei niet gesprongen is deze maand. Ben denk nog aan het ontpillen.
Ik heb ook negatief getest vandaag. Kon gewoon echt niet langer wachten. Had zulke steken linksonder dat ik dacht dit kan gewoon niet goed zijn. Denk dat mijn ei niet gesprongen is deze maand. Ben denk nog aan het ontpillen.
Meiden ik heb een hele rare vraag! Ik lees van meerdere meiden dat ze testen met matcare ultra. Volgens de site zijn dit blauwe testen met wit. Ik had een roze met wit en een rare vorm. Nu beng ik ban dat ze me een verkeerde test hebben toegestuurd of heeft 1 van jullie die ook? Liefs Wendy