@Jannegie, wat balen meid. Gelukkig hoef je niet lang meer op die afspraak te wachten maar toch. Ik hoop dat we je weer gauw mogen zien op het forum! Dikke knuffel voor jou! @IkDus, fijn dat je lichaam het nog zelf doet. Ik wens je alvast veel succes in de volgende ronde. @Yvet, ik denk ook dat het beter is als je helemaal gesseteld bent maar hoe dan ook het kindje zal nooit iets te kort komen (is een wijze les/spreuk die mijn moeder me heeft meegegeven), hij of zij zal ook alle liefde in de wereld krijgen. Ik hoop voor je dat jullie gauw een mooi huisje zullen vinden! Ook fijn dat je het je moeder hebt verteld en dat zij het ook leuk vindt! Mijn mannetje en ik roken ook nog maar zijn wel erg geminderd. Verder drink ik niet en mijn mannetje misschien 1 of 2 in de twee maanden, heel weinig dus, we gebruiken ook geen drugs. Wil wel graag voordat ik zwanger ben gestopt zijn maar moet zeggen dat ik dat erg moeilijk vindt. @Marlieke, ik hoop voor je dat je zwanger bent meid! @Wendy, spannend meid. Klinkt veel belovend hihi! Als ik jou was zou ik gewoon nog even afwachten hoor. Volgens je banner kan je morgen pas testen he, misschien volgende week nog een testje doen. @Chidori, welkom meid en veel plezier! @Mayo, leuk idee meid en natuurlijk veel plezier morgen! @Enomis, GEFELICITEERD MEID! Joepie! Geniet ervan! @MupKuh, misschien is je ei wel laat deze maand? zou je ei geweest kunnen zijn. Nou, dat zijn weer veel berichtjes! Liefs Monique
@ Monique denk niet dat het mijn ei is geweest. Want heb een hoge temperatuur. Maar wie weet het zou kunnen dat ik die nog krijg. Maar ga er niet op rekenen.
Meiden is heel laat nu maar ben ook net pas thuis en toch nog ff lezen bedankt iedereen. en hoop dat er snel meer roze bij mag komen. xx simone
nee maar het zou wel kunnen dat je ei deze cyclus wat later is geweest, zoals ik zei bij wendy, je kunt dan ook pas later posi testen! ik duim voor jullie! hier duurt het wachten weer lang op het wachtbankje! vanmorgen een mooie temp van 37. liefs rebbel
hey meiden heb vandaag nog een CB test gedaan gewoon als bevestiging en weet het nu echt zeker ooo kan het nog zo niet geloven. en verder nog weinig kwaaltjes . xx en iedereen een fijne dag deze mooie zonnige dag. Simone
mag ik vragen hoe hoog je temperatuur is? je hebt nog 3 dagen tot je nod dus het kan nog altijd hoor, denk dat je gewoon te vroeg hebt getest.
@ Wolkjuh, mijn temperatuur is nu 37.1 maar heb geen kruis gehad. Ik heb idd vroeg getest, maar wel met testen die 4 dagen van te voren al posi kunnen aangeven. Ik wacht gewoon rustig af.
zegt nog niets mupkuh, je kunt ook gewoon niet genoeg hcg in je lichaam hebben dat je daarom negatief hebt getest. En je hebt een hele goede temperatuur. hoop voor je dat het raak is, succes.
Gefeliciteerd Simone, geniet er maar lekker van! Er wordt nu duidelijk minder gekletst nu Mieke even afstand heeft genomen en ook blondsteenbokje heb ik al even niet op het forum gezien, meiden als jullie er niet zijn is het wel anders hoor! Hoop wel dat jullie het allemaal even van je af kunt zetten dan zul je zien dat het veel beter gaat Suc6 meiden en dat jullie maar gauw zwanger zijn en de rest natuurlijk ook.
Gewoon naar je lichaam luisteren en je er niet druk om maken. Als je lichaam rust nodig heeft dan merk je dat, geloof me!
Nou Meiden, Hier zijn ze gister doorgekomen! En me cyclus is nog een dag langer! haha! Ongie rond kerst pas 25 December!