De link verwijst uiteindelijk naar: http://www.homeovisie.nl/product_info.p ... ucts_id/67 Heb het ook net gedaan. En er staat: Wil je ook zo´n leuke gekleurde buikband voor je eigen bolle buik of wil je je zwangere vriendin of familielid verwennen? Dus vandaar dat het kan . Ben erg benieuwd.
@kattja. Hoelang was je cyclus nu. Veel last van ontwenningesverschijnselen? Ik heb vandaag weer een ovutest gedaan. Helaas weer negatief. Het is nu dag 12 van mijn cyclus. Ik had nog zo gehoopt op een positief resultaat, en dat mijn ei er binnenkort zou zijn. Kan vaak door mijn werk alleen in het weekend bij mijn mannetje zijn. Nou ja, nog maar even doortesten en dan maar hopen dat mijn ei vlak na het weekend komt en we toch optijd geklust hebben.
Hallo Maranka, Mijn cyclus was nu 27 dagen. Ik was dit keer 1 dag eerder ongesteld. Dus iegenlijk prima cyclus. We gaan nu voor de 2e ronde! En dan maar hopen dat het dan raak is gr. kat
Oh ja Maranka, Veel last van ontwenningsverschijnselen. Heb wel twee dagen wat steken gehad in mijn liezen en zere borsten maar voor de rest niet eigenlijk. Gr. Kat
kattja jammer dat je ongie bent geworden maar wel lekker dat je een gewone cyclus hebt succes he met de tweede ronde
waren die twee dagen steken soms rond je eisprong zo'n 10 a 14 dagen terug? Ik wens je heel veel klusplezier in je tweede ronde en succes met zwanger worden.
waren die twee dagen steken soms rond je eisprong zo'n 10 a 14 dagen terug? Ik zit ff terug te rekenen maar ik geloof dat dat na mijn eisprong is geweest. Wens jou ook veel klusplezier en hopelijk lukt het bij jou (jullie) ook snel. x kat
Dank je, dat hoop ik natuurlijk ook. Ik hoop dat mijn pendel een beetje klopt. Hoef ik niet zo heel lang wachten. haha, maar ja 't is maar een voorspelling he. ben eenbeetje een ongeduldig type als het op zwanger worden aankomt.
Ja ik ben ook best wel ongeduldig maar nu ik ongesteld ben ben ik wel weer ff rustig! Maar ben eigenlijk allang blij dat ik ong. ben geworden. Mijn zus is namelijk al meer dan een jaar bezig en is een jaar lang niet ongesteld geworden....
he meiden was weer lekker veel bij te lezen probeer hier maar een keer op een dag te komen waardoor ik er ook miner aan denk. zo had ik gisteren bijna geen klachten nou vannacht en vandaag ik weet het niet hoor maar lijkt wel of ze de boel flink aan het verbouwen zijn onder in mijn buik. eerst had ik weer die steken die ik ook had toen ik dacht mijn ei te hebben, daarna leek het wel of iemand op mijn onder buik stond, en toen dat over was dacht ik dat iemand van binnen wat aan het uitelkaar trekken was.ik ging er mank van lopen, en nu kan ik gewoon bepaalde bewegingen niet maken omdat ze pijn doen en ik bedoel echt pijn. en lachen en hoesten niezen doet ook pijn heeft iemand een iedee wat het kan zijn. Ik moet zeggen dat als dit ontpillen is ik bijna spijt heb dat ik dat rot ding ooit genomen heb hoor het is niet normaal die pijn omdat het als ik rustig lig wel weer weg zakt anders zou ik er wel een pijnstiller voor willen in nemen en die neem ik niet graag dus zegt wel wat. sorry voor de lange teks maar moest even mijn hart luchten
ja, zo weet je in ieder geval weer een beetje dat je lichaam weer 'normaal' aan het werk is. Jammer voor je zus trouwens. Wens haar maar veel succes
hey kattja! jammer dat je ongesteld bent geworden, maar wel fijn dat je cyclus op gang is gekomen, kan idd ook wel eens zo zijn dat het lang duurt voor het weer op gang is! ik moet de 25e ongesteld worden, ik hoop dat het bij mij ook meteen goed op gang komt! succes bij ronde 2! groetjes rebbel
volgens mij is iedereen hier ongeduldig! ik kan ook niet wachten tot ik ongesteld ben geworden en we er voor kunnen gaan! groetjes rebbel