ik moest morgen al na de dokter voor mijn dochter, heb ff gebeld en die zeiden dat ze meteen voor mij er achter aan deden dus ik wacht morgen even af
heb geen idee teste bij mijn dochter pas positief met 8 weken en heb gewoon de pil nog gebruikt omdat het niet de bedoeling was en ik ook geen voortekens had dus heb geen idee wat ik moet voelen
spannend Shania, nou meiden, ik durf niet meer echt te denken en te hopen. ik denk zelf van weer niet maar goed...wonderen blijven bestaan. ik duim dus wel nog hoor.
morgen vroeg om 8.50 uur maar moet daarna meteen weer werken dus kom pas laat online met een uur 8 s,avonds
laat je ons gewoon heel de dag in spanning zetten, lekker ben jij zeg! hahahahaha. Meiden ik ga lekker op de bank zitten, trek het niet meer! doeidoei
ja gemeen he! hahahaha maar het kan niet anders! ik ben benieuwd denk dat ze nog niet veel kunnen, omdat mijn hormoon toen ook pas heel laat zich baar was! en toen deden ze ook niks! en de testen deden ook niks pas met 8 weken van clear bleu
Ik duim ook voor je! Anders kunnen we eind dec samen testen, en dan testen we vast positief omdat we dan tussen leuke feestdagen zitten!
@shania, ik had wel direct een cyclus van 28 dagen en ben ongeveer 8 jaar aan de pil geweest. Het kan wel maar ik besef wel dat ik volgens mij heel veel geluk heb gehad dan... Ik moet volgens mij nog 3 dagen (23e), en ik vind het niet leuk om te zeggen maar ik voel vanalles en denk vanalles en dat wil ik niet...dan is straks de teleurstelling weer zo groot. Dames help me even aan wat anders denken!
echt? uhm...moet zeggen dat ik de neiging heb naar een test te grijpen vanavond... maar goed ik ga nu de cadeautje voor de sinterklaas viering ophalen en dan richting huis dus...
Doe dat nog maar niet! nog wel ff wachten, straks zit ik er naast. Of ben je het wel maar testje negatief en dan ben je zoo teleurgesteld, dus wachten hoor! Veel plezier,xx
@blondsteenbokje: Ik weet het niet hoor. Ik zou nog even afwachten. Niet te snel testen hoor! Dat is niet goed. Als het nega is ben je weer helemaal down... Knuffel, ik denk aan je!
zoals ik het lees op het NOD forum wel... ik wil eigenlijk zaterdag testen, ik zit dan 3 dagen voor mijn NOD en ik heb testen voor 6 dagen voor NOD... wat denken jullie? liefs rebbel