Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ ikdus

Op de middelbare school, daarna een half jaar lerarenopleiding Spaans gedaan (waar ik overigens niks nieuws geleerd heb...) en mijn vriend is spaanstalig dus er wordt hier in huis veel Spaans gepraat.

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    We zijn wel een beetje off topic volgens mij :oops:

:)

3. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Hey steenbokje, balen meid!

Zo gistervanavond het grote nieuws aan de ouders, schoonouders en mijn oma verteld.
    Vonden het super leuk!
    We hebben het aan schoonouders en ouders verteld met chocolade letters (opa en oma) en deze aan elkaar geplakt en ingepakt.
    Mijn moeder snapte er niets van. Ik zeg wat staat er nu... "Nou Oma"..... dus....
    Mijn vader meteen "ik dacht al zoiets, leuk gefeliciteerd" en zelfs toen snapte mijn moeder het nog niet hahaha.
    Schoonouders reageerde ook erg leuk. Vonden het erg spannend.

We wilden wachten met vertellen tot we eerste echo hadden gehad, maar ik was te bang om mezelf te verspreken. Nu kunnen ze alleen maar meeleven. Ook fijn!

4. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    Leuk hoor!
    Wij hebben het ook verteld, natuurlijk allemaal door het dolle heen.
    Vind het wel fijn als naaste familie het weet, kun je er gewoon over kletsen en kunnen ze met je meeleven als het b.v niet goed gaat(gaan we natuurlijki niet van uit!)

gr mayo

5. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    mayo en bd81 wat leuk zeg dat de familie het nu ook weet! Lekker samen praten over leuke baby dingen.

ikdus, spannend hoor. Spaans lijkt me echt geen makkelijke taal

juffie, wat leuk zeg vakleerkracht bewegingsonderwijs. Ik zit ook in het onderwijs en heb ook geen bewegingsonderwijs dilpoma. Ik volg ook niet de cursus. Ik die namelijk de master Sen interne begeleiding en ja kan maar 1 ding tegelijk. Daarbij heb ik ook nog eens een kleutergroep vanaf dit jaar, dus heb ik het ook niet nodig!
    Maar een collega van mij doet het wel en ja veel werk is het zeker!

wicjuh, ik lees ook elke avond minstens 5 minuten voor ik weer een beetje weet waar het over gaat ;)

eva, kun jij spaans? wat knap zeg! Ik snap er niks van haha

6. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi meiden heb gister mn 1e echo gehad! Uitwendig konden ze niks zien dus ik gelijk helemaal bang dat het n leeg vruchtzakje was, gelukkig kwam inwendig ons beebje tevoorschijn, was zo blij!
    Zal van de week even een foto in mn album plaatsen, was er al mee bezig maar is niet gelukt!

7. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hey lieve meiden!

even terug komen op mijn 7de ronde: ik ben er nu ook helemaal neit meer mee bezig. ik heb het ten eerste erg druk. bovendien temp ik niet meer en ovulatoietesten doen we ook niet aan. ik ga ook minder op het forum verschijnen. dus misschien alleen 's avonds of zo. ik wil er inderdaad niet mij bezig zijn in de hoop dat het goed komt.

met kerst gaan we lekker met zijn tweetjes weg en volgens de paragnost gaan we met zijn tweeen heen en komen we met zijn drieeen terug. mijn vriend denk dit ook terwijl hij wat dat betreft vrij nuchter is. ook mijn moeder denkt dit maar goed die was er bij toen de paragnost dit zei dus...

beetje een verdrietig moment de hond van mijn ouders is vanmiddag vredig ingeslapen.

y entonces un mensaje para el spanisch puebla aquí. sé hablar un poco spanisch porque un amigo el mío es spanisch. pienso el spanisch es una lengua muy agradable y espero que todo se resuelva muy bien para usted abajo allí.

en dan nog een leuk iets. wij wonen klein en mijn mannetyje is in het andere huisje. ik heb dus een kookstel op de eettafel staan. ik ben nu dus zittend achter de computer aan het koken :)

8. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    @Racebabe, fijn meid dat je nu in iedergeval tijdelijk een andere woning hebt.
    En gefeliciteerd met je jaarcontract!

@Blondsteenbokje, lekker zo'n weekend! En helaas toch de duivels gekomen, bah! Kan het me goed voorstellen dat je even wat afstand neemt van het forum. En wat vervelend dat de hond van je ouders in ingeslapen.. Dikke knuffel voor jou!

@MupKuh, dikke knuffel meid!

Alle nieuwe meiden welkom!
    Alle wachters, ik doe gezellig mee!
    Alle testers, kom maar op met die HCG

Liefs Monique

9. mamastarlight

thanks meid.

en even voor de duidelijk tegen over iedereen, ik ben niet weg hoor.

10. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Hey meiden... wordt een beetje onzeker van het feit dat ik nog steeds op mijn 1e ongi wacht.... test vandaag weer negatief ( had ik ook wel verwacht hoor... kan niet alles gelijk hebben..)
    maar waar blijft mijn 1e ongi zonder pil nou....
    Huisarts hoef ik ook nog niet heen aangezien die toch zou zeggen: afwachten...
    Ik ben op 3 oktober gestopt met de pil.
    Duurde het bij jullie ook zo lang?
    kuzzz

11. mamastarlight

het kan inderdaad\erg lang duren ja...

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    zoals je bij mijn onderschrift ziet was het bij mij ook zo de eerste ronde.

het bouwt nu af(hoop ik)

haha het liefst word ik natuurlijk negen maanden niet ongesteld maar ja

dikke knuf mik

13. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    @Dag, balen meid dat je ongie er nog steeds niet is maar het kan idd lang duren.
    Het lijkt wel of ik een van de weinigen ben met een mooie cyclus van 28 dagen.

@Blondsteenbokje, ik weet dat je niet weg bent hoor. Mag ook niet hihi, nee, je moet wel om je zelf denken.

Liefs Monique

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    sow! :confused:
    wat is er hier weer veel gekletst zeg!
    hier nog steeds op het wachtbankje...
    vanmorgen misselijk, maar ik zal mezelf wel weer gek maken!
    nee... ik weet niet hoe het komt, maar heb heel sterk het gevoel dat het deze ronde toch niet raak is! :(

liefs rebbel

15. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    He Dames,

Ik heb m'n tempkaartje in m'n album gezet. Denken jullie dat ik nog kans maak?

Liefs Monique

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden!

Wat een geklets hier hahahah............ Nou mijn ongi is weg maar heb al de hele dag verschrikkelijke steken in mijn zij!

XXXXX

17. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    @Wendy, lekker meid dat je ongie nu al weg is alleen wel vervelend van die steken.

Liefs Monique

18. mamastarlight

ik duim voor de meiden op het wachtbankje en doe met de andere mee voor de volgende maand. enne meiden, december kom t toch echt voor januari hoor ;) we gaan dus gewoon met zijn alle voor DECEMBER!

ik heb trouwens net een foto op canvas van de hond van mijn ouders besteld voor mijn ouders. ik heb ze al ingelicht dat dit er aan komt ;)

19. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    @Steenbokje, wat lief, daar zullen ze vast heel blij mee zijn.

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    aliekeleppink: inderdaad je kan maar 1 ding tegelijk! En dit kost behoorlijk wat tijd.
    Maar vanavond ging goed, presentatie was voldoende dus op naar de volgende!

slaap lekker allemaal

Deel Deze Pagina