Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    tsja en die afspraak moet je niet vergeten!

Knuffel

2. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ze is zelf 24, dus gelukkig niet zo piepjong meer, maar hij dus wel hij zit nog op de middelbare school...

Ik hoop het ook voor je Mik!

3. Niet meer actief

Hè bah!

Een meid van 24 met een jochie van 17, die vriendin van je zou toch beter moeten weten:S.

4. Eimat

Eimat Niet meer actief

Hey Marlieke!
    Dat hadden we niet afgesproken! We zouden samen voor een roze zaterdag zorgen! Vind ik niet leuk van je hoor hihi. Maar in elk geval is hier nog niets te zien dus ik heb de morgen overleeft. Word zo als het er nu naar uit ziet morgen vroeg dus testen dan maar...ben benieuwd

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    He bah... Nou ja, zij is in ieder geval oud genoeg om zelf voor het kind te zorgen...

Maar met alle respect, ik zou er toch niet aan moeten denken om met een jongen van 7 jaar jonger te gaan, al helemaal geen middelbare scholier...

En inderdaad, het is oneerlijk. Zij ongewenst wel zwanger, jij ongewenst niet zwanger.

6. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    nou zulk "leuk nieuws" heb ik vd week ook; vriendin van mij zwanger (ongeveer gelijk met mij begonnen met proberen) en kreeg gister te horen dat vriend van me ook papa wordt (1e ronde raak). Bij allebei gewenst en ben voor allebei erg blij en gun het ze van harte, maar het werd me even allemaal te veel.
    Heb gewoon een potje zitten janken gisteravond..
    Ik wil ook zo graag !

7. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

heb nog eens zitten denken he, ik zal als ik jouw was niet meteen weer aan de pil gaan maar een ander oplossing zoeken want anders duurt het weer zo lang voordat je pil vrij bent straks.

8. Niet meer actief

Ik vind het echt zo naar voor je:(.
    Ik hoop dat je snel een goede relatie hebt en hij dezelfde droom heeft als jou!

9. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    @ blondsteenbokje, daar heb ik ook wel aan gedacht, maar vind pil toch wel erg makkelijk, wil geen spiraal, wil geen dingen inbrengen en heb ook een hekel aan condooms hihi.
    Vind het echt wel moeilijk, weet ook niet hoe ik strax moet aanpakken met een nieuwe partner...
    Iemand advies?

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Jeetje dit is een moeilijke racebabe...

Ik heb echt geen idee!

Maar ik zou toch denk ik niet meer aan de pil gaan... Het is wel makkelijk, maar straks ben je weer aan het ontpillen... Begint het hele verhaal weer van voren af aan...Ik bedoel, ik denk toch ook niet dat je morgen een nieuwe partner hebt waarmee je meteen weer wil gaan beginnen....

Lastig hoor... Knuffel

11. mamastarlight

ga met je verhaal naar de huisarts of apotheek en vraag daar om advies. ;)

12. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Zou het niet weten Racebabe, maar wat Blondsteenbokje zegt heeft ze natuurlijk wel een punt. :eek:

Betreft die vriendin, hij ziet er een stuk ouder oud en heeft in het begin gelogen over zijn leeftijd. Ze hebben ook geen vaste relatie maar ze gaan af en toe met elkaar naar bed zeg maar. Zij is vaak geoeg door vriendinnen gewaarschuwd dat ze beter ermee op kon houden maar ze was al verliefd.... :cry:

....vindhet wel sneu voor haar en zal haar wel steunen maar t blijft moeilijk voor mij.. :rolleyes:

13. mamastarlight

wil ze het kindje echt houden dan?

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Dapper hoor zora! Ik hoop dat ik een vriendin ook zo zou kunnen steunen...

15. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Thanks!

Ja ze wil het kindje wel houden. Ze is nu 8 weken en heeft al wel aan abortus gedacht maar dat kan ze niet over haar hart verkrijgen.

Ze woont al wel op zich zelf en heeft een goede vaste baan dat scheelt....

16. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    @ Racebabe: Om even op net terug te komen, ik wens je alle wijsheid in je beslissing, zal wel moeilijk zijn maar denk er goed over na want weer ontpillen straks....daar zit je ook niet op te wachten toch?

17. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Heej wat is het stil hier dat ben ik niet van jullie gewend meestal moet ik eerst een half uur bijlezen.. :) :) :)

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? :D

18. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Zora, ik ben al weer aan de pil begonnen hoor, begin vd cyclus.. En dat ontpillen maakt me niet zoveel uit, heb er vorige keer weinig last van gehad en na stoppen met de pil kan het ook gelijk raak zijn..
    Zit alleen te denken over hoe het moet met een nieuwe partner, kan moeilijk met de deur is huis vallen en zeggen dat ik graag moeder wil worden...
    Dat legt ook zo'n druk... Ik hoop dat ik de wens wat naar achtergrond kan laten gaan en het terugkomt als ik er echt aan toe ben met "hem"..
    Maar het is niet meer iets wat groeit, ik bedoel het verlangen naar een kindje is er bij mij al..

19. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ja, lijkt me wel heel moeilijk inderdaad, en trouwens sorry had even niet meegekregen dat je al met de pil was begonnen....

Maar ik denk dat je met een nieuwe partner op een gegeven moment wel voelt wanneer het tijd is er over te beginnen. En tsja...de een is er eerder aan toe dan de ander..dat is wel zo...maar alles is bespreekbaar toch? Gewoon positief blijven denken dan komt het vanzelf goed. Neem zelf ook de tijd ook al weet je zelf dat jedie eigenlijk niet meer nodig hebt... ;)

20. shania2004

shania2004 Actief lid

Oct 25, 2007
    216
    0
    0
    2 dagen bruin verlies gehad en net weer bloed maar nu meer!
    zou het dan toch door zetten voor de eerste keer na het stoppen van de pil
    van mij mag het dan klopt mijn lichaam ook weer!

Share This Page