Rebbel, van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat ik volgende maand ook in het roze mag! Mijn babykriebels worden steeds heftiger met al dit goede nieuws van jullie
Joehoeeeeeeeee gefeliciteerd Rebbel Ben zo blij voor je meid dat je weer snel zwanger bent geworden! Geniet er van meid.
Hey meiden, Ik kom net even kijken, na een week van afwezigheid hier. Maar wat geweldig! Mik en Rebbel zwanger! Echt helemaal super! Voor Rebbel vooral ook geweldig na de vorige keer. Joepie!
Lief van jullie dat jullie zo aan me denken! Voel me zo welkom hier. Jullie zijn echte cyber-vriendinnen.
Het gaat goed hier he meiden, hopelijk volgen er snel meer. Meiden die positief hebben getest; VAN HARTE GEFELICITEERD! Geniet maar lekker van jullie wondertje. Groetjes Taby.
Hey meiden alles goed hier? Morgen zal ik niet online zijn, want ga verhuisen! Dus jullie moeten mij missen haha. Hoop dat jullie een leuk weekend hadden xxx.
jullie zijn echt allemaal lieverds, dank jullie wel meiden! vinden jullie het wel goed als ik hier mee blijf kletsen? liefs rebbel
ooooh ik heb nog niet gestrooid! bij deze, dat jullie mij maar gauw mogen volgen! ********************** *********************** *********************** *********************** *********************** *********************** *********************** *********************** *********************** *********************** *********************** *********************** *********************** *********************** *********************** *********************** ************************[/quote]