Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laupio

laupio Bekend lid

9 mei 2007
    604
    0
    16
    Hee hallo,
    ff een vraagje, waar kun je zo'n temperatuurgrafiekje invullen, ik heb er hier wel een die ik met de hand bijhoud, maar het wordt nogal onoverzichtelijk, omdat ik als ik net wakker ben een beetje scheel kijk! haha
    Dus weet iemsnd waar dat kan?

groetjes laupio

2. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    @Daisy; het is goed zo hoor ! Ik hoor gewoon niet meer bij de 1e ronde.
    Iedereen veel succes (en evt. sterkte) bij deze werkdag :)

3. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    je hoort misschien niet in het lijstje thuis, maar je hoort hier nog wel hoor, maar laat ik je niet zien in JUNI ! ;)

4. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Hihi, ik ben dr bang voor dolphin. Weinig geklust deze ronde (ivm ziekte), dus denk dit weekend ongie en dan de 3e ronde die in juni eindigt.

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik blijf voor je duimen racebabe, de wonderen zijn de wereld nog niet uit he.. ;)

6. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Nee dat is waar! Voel me wel anders sinds stoppen met de pil, maar gelukkig niet ziek :) Wel gevoelige (.)(.), soms meer opgeblazen gevoel en veel meer zin ;)
    Ben benieuwd of er strax een moment komt dat opeens alle katten bij me willen liggen of dat ik bij iemand op bezoek kom en die zegt; ik zie het aan je ogen, je bent zwanger :p

7. Fleur76

Fleur76 Actief lid

15 apr 2007
    167
    0
    0
    secretaresse
    Zuid Holland
    Als mijn cyclus 28 dagen is, en ik niet zwanger ben dan moet ik als het goed is vandaag ongesteld worden. Tot nu toe nog niks.
    Dit moet mijn 2de ongesteldheid worden na het stoppen van de pil

toen ik de pil slikte werd ik het altijd op vrijdag, maar toen ik 2 dagen eerder gestopt ben met de pil werd ikhet ook 2 dagen eerder, dus op woensdag.
    het is even afwachten, ben errug benieuwd.

8. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Spannend Fleur, bij mij zal het dit weekend moeten gebeuren! Maar ik zoek er niet meteen wat achter als het niet gebeurt, want heb hier opt forum wel geleerd dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden ! Ik heb nog weinig kwaaltjes gehad, maar wie weet komt het nog....

9. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Volgens mij zijn dat de typische klachten van ontpillen, gelukkig zijn ze niet al te erg en kunnen we ermee leven.. ;)

10. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ja precies, als dit alles blijft (tot ik zwanger ben), dan prijs ik mezelf gelukkig hoor :D

11. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Hallo,

Ik ben ook net gestopt met de pil.
    Nu 15 dagen na mijn 1e dag van mijn menstruatie, denk ik dat ik weer ongesteld ben geworden.
    Komt dit omdat ik pas net gestopt ben met de pil? Ik kan toch niet na 15 dagen alweer ongesteld worden?
    Weet iemand hoe dit kan? :idea:

groetjes

12. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Je lichaam is van slag, dus het zou goed kunnen dat je nu even vaker ongi wordt. Zodra je lichaam meer balans heeft gevonden wordt je ongeveer om de 28 dagen ongi.

13. annette110

annette110 Actief lid

5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    je zou bijna denken dat de pil slikken niet goed kan zijn voor je lichaam. Maar de HA zei ooit, dat het juist goed is,. ach

Wie gaan er wanneer testen ?

14. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    De pil slikken is eigenlijk ook niet goed, maar als de HA dat toegeeft dan is hij verantwoordelijk voor alle klachten en dat wilt hij liever niet. Net als dat er niks op de bijsluiter staat aangegeven.

15. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Misschien dat je ei later komt. Dat hoor je toch wel eens, als iemand ziek is. Dat die geen ook gewoon een week overtijd kan zijn. Misschien is je ei dan ook later. -duim,duim-

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Het staat op de lijsten van de medicijnen op internet.
    Kijk bijvoorbeeld maar op http://www.farmacotherapeutischkompas.nl (Is het boek wat elke dokter gebruikt om medicijnen voor te schrijven).
    Als je daar alles over de pil leest, qua bijwerkingen tijdens gebruik, wil je hem bijna niet meer.

17. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Tuurlijk hoor je wel gewoon hier thuis.
    En blijven hopen he :D.

18. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Daisy, das indd een waslijst;
    Veneuze trombose (diep veneuze trombose en longembolie) met name gedurende het eerste jaar van gebruik, en arteriële trombose met soms fatale afloop. Vooral tijdens de eerste maanden van het gebruik onregelmatig vaginaal bloedverlies. Gevoelige of pijnlijke borsten, afscheiding uit de borsten. Hoofdpijn, migraine, verandering in libido, depressieve stemming. Misselijkheid en braken. Veranderingen in vaginale afscheiding. Huidaandoeningen zoals huiduitslag, erythema nodosum of multiforme en fotosensibiliteit. Vochtretentie, veranderingen in lichaamsgewicht en overgevoeligheidsreacties. Onregelmatig bloedverlies ('spotting' en doorbraakbloeding) en amenorroe, vooral bij een lagere dosis oestrogeen. Verslechtering van de ziekte van Crohn en van de klinische manifestatie van Dubin-Johnson-syndroom en Rotor-syndroom is gemeld tijdens gebruik. Incidenteel melasma, met name bij melasma gravidarum in de anamnese.
    Nu ik er af ben, merk ik ook wat een verandering het is. Wat een troep :(

19. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Brr brr brr, soms fatale afloop... ben ik blij dat ik niks meer slik.. :)

20. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    Nou nu nog even niet testen hoor, maar gewoon klussen! haha
    Als ik het einde van deze maand niet ongi word, ga ik denk ik rond 7 juni testen!
    Maar goed, ga eerst me lijf eens goed in de gaten houden!

doei doei
    Moet vanmiddag weg :(

Deel Deze Pagina