Vind het echt geweldig voor je! (en alle andere zwangere) Zie je nou wel dat je je geen zorgen hoefde te maken. ech gefeliciteerd. Hopelijk komt jou pendel niet uit, maar een paar dagen eerder dan januari, hahaha anders kan ik pas weer in feb testen, duurt zo lang haha.
Hey meiden, Jeetje wat zie ik nu allemaal zwangere! Gefeliciteerdd! Sorry dat ik paar dagen niet geweest ben. Mijn nichtje is woensdag overleden :''( Me hoofd staat er niet naar om te forummen. Het is zo oneerlijk! Ze had vorige week erge hoofdpijn en voelde zich niet lekker. De dokter stelde een griepje vast. Dinsdag ochtend had ze geen gevoel meer in dr lichaam en was erg verward. Met spoed naar het ziekenhuis gegaan, waar vast werd gesteld dat ze een hersenbloeding/infarct heeft gehad. Ze is in coma geraakt en na allemaal onderzoeken bleek dat ze hersensdood was. :'( Ze is woensdagochtend nadat de beademing en alles stop is gezet rustig ingeslapen :'( Zo oneerlijk, me nichtje die net een kindje had( 4 maanden oud.)! :'( Ik kan er nog steeds niet over uit :'( Liefsss
Jemig Yvett, dat is me nogal wat! Heel veel sterkte wil ik jou en je familie wensen met het verwerken van dit verdriet! Dikke knuffel!
Jeetje wat heftig meid! snap dat je hoofd hier even niet naar staat. Heel erg dit! heel veel sterkte met dit verlies, en voor haar man/vriend en het kleine babytje...jeetje..kippenvel...
Dank je meiden. Ze was alleen. De vader van haar kindje heeft tijdens de zwangerschap de benen genomen! Ik kan het nog steeds niet bevatten. Morgen wordt ze begraven.
Yvett, wat afschuwelijk zeg...wie gaat er voor haar kleine meisje zorgen? Veel sterkte toegewenst voor morgen, en daarna.
Yvet: heel veel sterkte! Rebel: van harte en geniet er van. Het is een behoorlijk roze weekend geworden volgens mij. hoop dat dit het begin is van een hele roze week!
@rebbel, wat geweldig meisje! Van harte! @all, bedankt voor het duimen. En o ja, VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG VANG